Čistější tramvaje. DPO zdvojnásobuje jejich úklid
Tramvaj Stadler Tango NF2 Dopravního podniku Ostrava v myčce. Zdroj: DPO
K novinkám patří také čištění parními čističi u nepřístupných míst nebo používání ekologických přípravků.
Dokud budou TSC a Zenova platit lidem na webu inzerovanou výplatu 18.900,- hrubého a podobné nízké žebrácké mzdy, může DPO posílat na úklid vozidla třeba denně, ale nic se nezlepší. DPO je vyžíráno zevnitř úplně neslutečným způsobem.
Škoda že to není taky v Olomouci..☹️
Chvályhodné. Ještě kdyby se jim podařilo vyměnit ty dřevěné sedačky.
To je PR k odvrácení pozornosti od tunelování DP Ekovou? Nebo proč
Souhlas. Tento článek vidím za posledních 10 dní už po páté….
To by měla být samozřejmost a koukám, že není. A ještě z toho uděláme PR článek.
Palec nahoru pro Ostravu. Jo to takovej CityElefant, ten se ve Středočeském kraji myje jak často? Hádám že max párkrát do roka. I když některý ty tagy mám pocit že s námi už jezdí i déle.
To je super, skoda ze to nepraktikuji i ČD
České dráhy jezdí s 50 let starými vraky, tak už na úklid kašlou a čeká se až to koupí Babiš
Nánosy špíny zvenku mívala jeden čas nejedna jednotka Arrivy ve Starém Městě a totéž pokud člověk chvíli pozoruje žluté v Brně, tak tam některé vozy žluté byly kdysi dávno. Škoda. Vizuální dojem dělá hodně. Pantery a Žraloci, se kterými jezdím, jakž takž udržovaní jsou. Ale uznávám, že používám jen malý zlomek toho, co celkově denně na síti jezdí….
Mimochodem – v článku je řeč o vozidlech MHD. 😉
Neplatí tam asi nějaká síťovka/režijka, tak si potřeboval vylít srdíčko 🙂