No ono to nebude tak horke, udelat 25 letadel rocne neni tak tezke, Airbus asi i Boing dokazou v pripade SA / 373 takt okolo 60ks za mesic. Pri takovem taktu se teprv ukaze jak je cely system robustni
Cestovatel z Vysočiny
1 rok
Doufám, že v tom nebudu muset nikdy letět. Číňané se pořád mají co učit, pokud jde o kvalitu. Měl jsem možnost vyzkoušet spoustu výrobků navržených přímo v Číně, za tu cenu to má třeba i výborné parametry, ale dokumentace naprosto příšerná, kvalita softwaru je úplný odpad, mraky chyb, neznalost účelu použití, no jde na mě hrůza, že s takovou kulturou dělají dopravní letadla.
Tak to jsme na tom s nejvyšším šéfem úplně stejně. Já taky příští desetiletí žádné nové letadlo neplánuji.
Ale jestli při nějakých cestách po světě bude možnost zkusit letět Comacem, rád si ho vyberu, abych ho zažil osobně. Jednoznačně!
No ono to nebude tak horke, udelat 25 letadel rocne neni tak tezke, Airbus asi i Boing dokazou v pripade SA / 373 takt okolo 60ks za mesic. Pri takovem taktu se teprv ukaze jak je cely system robustni
Doufám, že v tom nebudu muset nikdy letět. Číňané se pořád mají co učit, pokud jde o kvalitu. Měl jsem možnost vyzkoušet spoustu výrobků navržených přímo v Číně, za tu cenu to má třeba i výborné parametry, ale dokumentace naprosto příšerná, kvalita softwaru je úplný odpad, mraky chyb, neznalost účelu použití, no jde na mě hrůza, že s takovou kulturou dělají dopravní letadla.
Jak co. Třeba drony DJI jsou špička. Některým firmám hapruje jen ta dokumentace a někdy je fakt software odpad.
Každopádně tady je software (avionika) západní. 🙂
Před nedávnem se nejvyšší šéf Boeingu nechal slyšet, že v příštím desetiletí nový typ letadla neplánuje.
https://www.engineering.com/story/boeing-ceo-no-new-airliners-this-decade
Tak to jsme na tom s nejvyšším šéfem úplně stejně. Já taky příští desetiletí žádné nové letadlo neplánuji.
Ale jestli při nějakých cestách po světě bude možnost zkusit letět Comacem, rád si ho vyberu, abych ho zažil osobně. Jednoznačně!