Chrdle dál vládne, valná hromada AŽD ho posedmé zvolila do čela firmy
Měřicí vlak AŽD Praha. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Jeden z kapitánů tuzemské železnice Zdeněk Chrdle (60) bude nejméně po další tři roky řídit zabezpečovací společnost AŽD Praha. Valná
Držím palce. Podporuji kvalitu.
Samozřejmě gratulace!
To je skvělá zpráva.
Manažer baťovského typu. Nezbývá než blahopřát.
K Baťovi má opravdu dost daleko, firmu v divokých 90. letech zprivatizovali manažeři , kdy ABB nabídl nižší cenu – oficiálně …. opravdu si myslíte že ti manažeři nevěděli jakou cenu ABB nabízí, a že bylo vše křišťálově čisté?
Bohužel i po 30 letech svobody tu máme nedemokratický systém, kdy nám tu vládne sekta v čele s dotačním podvodníkem , která manipuluje s lidmy, trapně je uplácí, a brzdí tak rozvoj ČR. Už i Poláci mají lepší dálnice než my…..
No srovnávar Chrdleho s Burešem…. no nevím….
Chrdleho „je dost“ a do Bati má daleko – ale víte snad o někom schopnějším a lepším v té branži ??? Přes „hafo“ výhrad Chrdleho brát!
Gratuluji, jsem rad, ze tahle ceska spolecnost existuje.
Pamatuji ho jeste ldyz jezdil jako vedouci na tabory a hral ve skupine. Kulaty obdelniky mi zneji v hlave jeste dnes !!!!
AŽD je společnost,která udržuje krok s evropskou konkurencí a přináší na trh a přivádí na trh nové české technologie. Toto tvrzení se dá jen podtrhnout. Těžko říct, co by se dělo kdyby po revoluci AŽD zaniklo, nebo je koupil třeba Simens. To , že mají jasný monopol je do velké míry dáno nekompatibilitou,nebo obtížně dosažitelnou kompatibilitou s konkurenčními systémy. Ale tak to chodí v železničním světě. Buďme rádi,že tu máme domácí firmu s produkty plně konkurenční se zahraničníma firmami. Jejich ceny jsou dosti vysoké a i pro nás laiky nepochopitelné.Něco určitě spolkne vývoj a produkce není žádná velká sériová výroba.… Číst vice »
Nezbývá než gratulovat. Je málo lidí v „kotlince“, kteří dovedou takovou firmu udržet v jednolitém kurzu dění a s funkčním vývojem .
K panu generálnímu řediteli bych určitě výhrady měl, ale určitě ne ve smyslu, že by měl přestat být generálním ředitelem 🙂
Péťo, naprostý souhlas: ví snad někdo o někom schopnějším pro tuto pozici?
Já osobně ne.
V dávnější minulosti jsem Chrdleho nikdy „nemusel“, protože na mě působil jako pouhý kariéristický fracek, ale když jsem pochopil, že je ve skutečnosti svým způsobem vlastně jakousi paralelou Honzy Šatavy a jemu podobných, tak jsem mu začal fandit: kdyby všichni „škodili“ jen tak a právě tak, jako Chrdle (a i ti ostatní zmínění), tak by na světě (a nejen na tom železničním) bylo určitě docela dobře.
Tak takto bych ho rozhodně neviděl…
A v čem konkrétně?
V přirovnání k Honzovi Šatavů. Zdeněk rozhodně není mistr v prošlapávání slepých uliček, ostatně pokud by byl, pak by určitě neudržel vedení v nosné společnosti držící vývoj v relativně úzké oblasti železničního (a i silničního) světa.