Chodící směnárna a převlečený naháněč. Na pražském letišti bují nové podvody
Naháněč na pražském letišti. Foto: Zdopravy.cz

Nepoctiví taxikáři už si místo oficiálních poskytovatelů hrají na informátory.

Nepoctiví taxikáři už si místo oficiálních poskytovatelů hrají na informátory.
Já nevím, ale kdyby ochranka měla za úkol v každém případě informovat turistu o rizicích, asi by jim to kazilo kšefty. Ale jednodušší je říci že je to znepokojuje a že nemohou nic dělat
A já měl vždycky za to, že letiště je prostor se zvýšenou bezpečností… asi si tam otevřu nějaký nelegální stánek. Borci z ochranky dostanou slevu a budeme žít v hezké symbióze.
Jen to nesmí být směnárna – na to je letiště citlivé, protože to jim sype koncesní poplatky. Ale cestující MHD? Pff, ať je klidně někdo třeba okrade.
Jo letištní UBER, :-). Když si objednám UBER přes apku v mobilu, tak musí přijet na příjezdy, ale je o třetinu levnější než ten přes UBER terminál na letišti.
Taky ale bude méně kvalitní auto, řidič bude na 90 % procent uzbek nebo jiný obyvatel postsovetskych republik u obou služeb.
Každopádně pokud bude auto na flotilu tak na 100 % jste přispěl k okrádání ČR na daních
Ty žvásty letiště mě naprosto fascinují.
Když letiště chtělo po minulé reportáži vykázat činnost tak všem taxikum co jezdili nepoctive zablokovali vjezd k terminálum a byl chvíli pokoj. Cigoši na T2 a Vietnamci na T1 si sice vyměnili spz ale blokace nové spz byla provedena téměř okamžitě.
Měsíc byl klid teď se situace vrátila a letiště tvrdí že ma omezený pravomoci.
Lži kterým nikdo nevěří
Nechápu, proč jsou pravomoci policie a bezpečnostních služeb omezené.
Podvodníci se nenacházejí ve veřejném prostoru, podle katastru nemovitostí jsou budovy, silnice a parkoviště před terminály ve vlastnictví společnosti Letiště Praha, a. s.
Když se nechce, tak je to horší než když to nejde. Otázka nejsou pravomoci policie, ale jejich ochota pracovat a dělat, co by měli. Moje zkušenosti – až na dvě výjimky – jsou s PČR naprosto otřesné. Když na 158 zavoláte, že vám ukradli auto, tak vás sprdnou, že jim nemáte volat, ale dojít si na místní oddělenení PČR. Když tam přijdete, tak jejich reakce „a proč nám to chodíte hlásit, my vám to auto hledat nebudeme“. A mají tendenci a snahu vás donutit nepodat oznámení, aby nemuseli nic psát a vykázat ve statistice. Když bydlíte v domě, kde pronajímatel… Číst vice »
Policie takto vychovává občany, aby nic nehlásili – míň práce, lepší statistiky.
Protože úplatky
To že je něco v soukromém vlastnictví neznamená že to není veřejný prostor.
Praha. Místo, kde cash-only turisty během jednoho dne přeškolej na fanoušky chytrofonů a bezhotovostních plateb…
Všichni všechno dlouhodobě řeší a posouvají a pořád se nic nemění 🙂
Na hlavnim nadrazi v Praze posledni mesice nad Billou tez vidavam muze s napisy oficialniho taxi. Resi to Sprava zeleznic vubec? Ci se s nekym domluvila oficialne?
Nebo pan Svoboda radeji dela, ze to nevi?
Nedávno jsem letěl na JFK – v prostoru výstupu z letiště, kde nahaněči fungují, jsou všude velké cedule v duchu pokuty USD 3000 za nabízení neoficiálních služeb. Kromě jasně označeného informačního kiosku žádný jiný „informátor“ není, hotovo. Kecy jak to nejde – v místě v podstatě provozované státem přes MF, je čistý alibismus a neschopnost managementu letiště. Jasně vydaný předpis, striktní pokuty a finančně motivovaná ochranka za odhalení ilegální činnosti a je klid. Je tristní jak management letiště a stát ve formě majitele nejsou schopni už desetiletí jasně konat.
Docela by mě zajímalo, jak ti taxikáři přemýšlí. Mám za to, že podnikatel, který nabízí své služby, je chce nabízet tak, aby se k němu zákazník opět vrátil. Tihle taxikáři ale, mám pocit, přemýšlí tak, že chtějí zákazníka oškubat, a už nepřemýšlí nad tím, že si vytváří špatnou pověst, která pak vede k tomu, že s k nim zákazníci nevrátí. Dost divný způsob přemýšlení.
Ano, protože příště zase najdou nějakého nového zákazníka a nepotřebují aby se ten oškubaný vracel. A ten si příště stejně nebude pamatovat jaká „firma“ to minule byla, pokud tedy vůbec bude uvažovat o opětovném využití takové taxislužby.
Pokud loví turisty, tak kolik turistu přilétá do Prahy opakovaně a ještě si pamatují, který konkrétní taxikář je před x lety oškubal?
Vy máte konkrétního taxikáře, kterého vždy voláte? To může fungovat tak možná někde na maloměstě, kde ty taxíky jezdí dohromady dva.
Tady – stejně jako u jiných turistických pastí – neexistuje motivace budovat zákaznickou loajalitu, pouze co nejvíc obrat při první příležitosti.