Chaos s modernizací ostravského uzlu. Odloženo na neurčito, uvedla SŽ ve smlouvě. Stát to odmítá

Modernizací projdou i tzv. frýdlantská nástupiště. V jejich blízkosti vznikne i nová stavědlová ústředna Správy železnic. Pramen: Správa železnicModernizací projdou i tzv. frýdlantská nástupiště. V jejich blízkosti vznikne i nová stavědlová ústředna Správy železnic. Pramen: Správa železnic

Plán na modernizaci získal již územní rozhodnutí.

Odebírat
Upozornit na
guest
6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
vagonář

Já bych nespěchal, v příštím století budou technologie úplně jinde… 😉

Daniel Čechtický

Tak co čekat od SŽ, alespoň jsou pro jednou upřímní, místo aby každý rok posouvali termín zahájení stavby o rok, jako to dělají u spousty staveb 🙂.

PetrK

text dodatku že je zavádějící? mně tedy připadá jako velmi jasný, a těžko ho lze interpretovat jinak

Karl vB.

No, možná, že by nebylo od věci upřesnit ty „NEPŘEDVÍDATELNÉ celospolečenské změny“, které mají vliv na železniční dopravu v Česku.

PeDazOl

To právě nelze, aby se pod ně dalo přimotat cokoliv. 😀

Karl vB.

Tak já to zkusím, uvidíme, jaké budou reakce. 🙂
Na základě zveřejněného „Dodatku č. 6“ se lze dopustit třeba i následující spekulace:
Pokud v rámci stavby VRT Moravská Brána dojde (zcela racionálně) k úpravě CELÉ stanice , lze logicky předpokádat, že tam budou zastavovat rychlé vlaky.
Pokud by se ještě podařilo nádraží Ostrava-Svinov lépe napojit na zastávky MHD na mostě, tak by tato stanice mohla velmi efektivně převzít funkci „hlavního nádraží“ celého uzlu.
Stávající hlavní nádraží, které je zastrčené v Přívoze, by se pak mohlo modernizovat (v částkách úměrných jeho reálnému významu), až v rámci plánované rekonstrukce uzlu.