Cestovní kanceláře zrušily lety z Českých Budějovic na Mallorcu, nebudou ani lety do Tuniska

Boeing 737-800 společnosti Smartwings, letiště v Palma de Mallorca. Autor: Zdopravy.cz/Jan ŠindelářBoeing 737-800 společnosti Smartwings, letiště v Palma de Mallorca. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

Poslední odlet na Mallorcu se uskuteční ve středu příští týden. Poptávka podle CK nenaplnila očekávání.

Odebírat
Upozornit na
guest
153 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Honza

No když čtu komentáře níže, tak je vidět že se nechce dát Budějovickému letišti šance uspět. Od začátku stále stejná písnička. Stejní diskutující. Podívejte se, kolik linek se ročně zahájí a zase ukončí v takovém letišti jako je Praha. Kolik peněz se už vložilo do Ostravy a Brna ,nikdo o tom nemluví. Budějovice mají první celý rok provoz, počkal bych si s komentářem na konec roku. Pokud vyjde předpoklad o počtu cestujících panu Kubovi, tak to žádné České regionální letiště zatím nedokázalo za tak krátký čas provozu .

Petr

Ano, regionální letiště v ČR nemají smysl. Když to nefunguje ani v Brně, je zcela pošetilé si myslet, že to půjde v ČB. Megalománie provinčních papalášů je nezavislá na regionu i na nominální politické příslušnosti.

Sizifon

To jsou nejdříve velký oči a potom zbydou jen oči pro pláč.

Jan

Další záchod na splachování peněz města České Budějovice – nevyšlo by levněji každému zaplatit taxi do Prahy / Lince ?

David

Vyslo, ale to ti zlocinci nechteji slyset.

Tomáš

To se nám to hoduje, když nám lidi půjčujou.

Pavel

Zavřete to už v ČB. Zbytečné mrhání penězma.

Happy

Švejkovo letiště má dokonce svou tiskovou mluvčí… Má taky nádraží v Blatné svého tiskového mluvčího? Počet odbavených bude asi podobný 😁😁

HonzaK

Ja bych Blatnou nepodcenoval…

Begani

Lidi nehroťte to tak. Tady u nás v České Lípě také z našeho letiště za Špičákem nic pravidelného nelétá…a žijeme.

Plañák

Tak možnost je si vzít příklad z letiště v Linzi. Tam je kombinace civilního a vojenského letiště. Jenom by to chtělo vrátit ten starý tryskáč zpět na podstavec do Planý. Naši novodobý hrdinové z ODS ho nechali odvést. A schválně kolik lidí tím potěšilo a kolik lidí naštvalo? Osobně nikoho kdo s tím souhlasí neznám.

Padre

Já s tím odstraněním souhlasím .Tyhle pomníky strojům mi připadají naprosto detinské a zavánějící 19 stoletím , ostatně jako všechny ostatní pomníky.A ta budějická roura na podstavci mi nejvic připomínala pomník ruchadla bratranců Veverků.

AFO

Myslim, ze se to dalo cekat. Ze severniho okraje JC kraje je to do Ruzyne na stejno s vetsimi moznostmi. Stejnetak ma JC kraj relativne ridsi ksidleni nez STC a dalsi kraje. Co by davalo smysl je letiste pro nizkonakladovky a chartery blizko Prahy, jak se planovaly Vodochody… tohle jsou vyhozene penize nas vsech a pan Kuba, by mel vyvodit osobni zodpovednost.

fous55

Pan Kuba tenhle průšvih zdědil po panu Zimolovi.

k.m

Zimola v tom jen pokračoval – „sen“ o mezinárodním letišti rozjel už Zahradník (ODS).

Msek

Ano. A usilovně se to celé snaží ještě zhoršovat. Nutno říct, že poměrně úspěšně.

mgr.pavel

A co s tím dědictvím udělal?

Aktivně tu černou díru na veřejné peníze dále zvětšoval.

Jenda

Letiště pro nízkonákladovky blízko Prahy už máme – jsou to Pardubice. To letiště je prakticky přes kopírák jako pařížské Beauvais – je stejně daleko od hlavního města, a od terminálu se musí popojet 15 minut autobusem na vlakové nádraží. Benefit Pardubic oproti Beauvais je koridorová trať, kde něco do Prahy staví snad každých 10 minut. I přesto tam ty nízkonákladovky nelétají, tak bych asi nezkoušel vymýšlet ještě další takové letiště.

David

Treba nejakeho tydyta to nekdy napadne, treba Plzen.

Luboš Beneš

No když Budějice utopily miliony, tak plzeňský kraj miliardy na novou dráhu a infrastrukturu najde.A místní budou protestovat, protože ty těžký letadla ovlivní hladinu vody ve studních. Nebo tak něco -:)

Jirka

No, on ten autobus od toho letiště jede 2x denně. Na pravidelnou linku clovek musí propojit o slušný kus dál.

Honza

Trochu mimo srovnavat CDG s PRG.

Padre

Přímo na pardubické letiště je postavena železniční vlečka.Pri troše fantazie a šíbovàni by bylo možné jet motoračkem z Pce letiště až na Wilsoňák.

František

Se divím, že místní nejdou víc proti letišti. Určitě jim ten provoz musí plašit dobytek a může i za zkyslé mléko!

David

A mozna startujici motory ohnou klasy zemedelcum.

Jan P.

To jedno letadlo za týden? 😀

Padre

Proč Kuba? Zimola byl tim letištěm uplně posedlej,choval se jako smyslu zbavenej.Tak to dopadá ,když si ČSSD myslí ,že tu bude i svým povedeným předsedou Zemanem na věky věkúv.

Petr

Rosatom-Kuba je spolu s Blažkem Zemanova pátá kolona v ODS a oba se celí klepou na velkou koalici s Babišem.

Petr

A kdo by Vodochody dotoval? Dokonce i tupá Jermanová dala od toho nesmyslu ruce pryč. Smyslem Vodochod byla snaha estébáků z Penty přinutit stát zprivatizovat LKPR. Nic jiného.

Kuneš

A co na to naše Katka?

Katka

Vaše Katka? O něčem nevím? 🙂 Moje vyjádření máte v článku.

Kuneš

No, to vaše vyjádření, to jsou jen takové ty typické prázdné plky tiskové mluvky 😉

Katka

Ráda s vámi zajdu na kávu, abyste se mohl se mnou podělit o vaše zkušenosti mluvčího. Jinak ve vyjádření máte vy i ti, kterých se to týká, kompletní informaci. Ale určitě také víte, že novináři použijí vždycky jenom nějaké pasáže, které jim zapadnou do textu. 😉 Přeju vám hezké léto!

mgr.pavel

Vy jste tisková mluvčí toho letiště?

Tak to gratuluji, máte práci snů. Můžete vydávat tiskovou zprávu ke každému odletu letadla individuálně 😀

Katka

Ne, jsem tisková mluvčí Čedoku a ve svých volných chvílích se občas zastavím tady v diskuzi. 😎 A stačí pečlivě číst článek, protože byste věděl, kdo za jaký subjekt mluví.

David

Za me mate obrovsky obdiv, ze ty mistni hlody vubec ctete. Kloubouk dolu nad vasi praci!! Velmi dobre!

M19

To chcete po spoustě místních diskutujících příliš. Tady se jede, svatá pravda i za cenu lži. ;).

Info

nedostanet lidi ve spádové oblasti se zájmem o leteckou dovolenou, uz je to tady

Ludmila Fiseriva

On by zájem byl, ale nesměly by určovat jen dvě CK, kam jezdit a prodávat předražené zájezdy. Kdyby prodávali volné letenky na neobsazené místa v letadle, tak by bylo plno. Ale ruka ruku myje, takže bohužel tímto se nakonec zruší všechny lety z Č. B.

mgr.pavel

Kdyby prodávaly letenky na neobsazená místa v letadle, tak by pořád z toho letiště létalo stejně málo letadel, jako nyní.

To by tomu letišti moc nepomohlo..

HonzaK

Jakoze ty aerolinky a cestovky schvalne nechteji, aby s nima lidi litali? 🤔

Jura

tak jste snad tady mezi těma „inteligentama“ jedinej co máte pravdu kdyby se vys…i na Čedok a podobné cestovky tak by byl tady z jihu zájem než jezdit do Prahy Vídně Linze a tady třeba z La Palmy SC Santa Cruz by měli letadla furt plná litá se hodně Čechů i Němců třeba jednou týdně a další zase někam jinam ale jak píšete ruku raka myje já se divím tomu Kubovi že tam v tej zlodějskej ODS furt je a přitom vypadá jako docela solidní člověk ale jak už jednou Klaus řekl peníze nesmrdí

Padre

Stížnosti směrujte na Zimolu a jeho guru Zemana z Lán.Nikdo netušil ,ze se socani pomátnou a začnou v budějicich pro těch pár vesnických strejců a tetek budovat kopii Chicago O’Hara Inernational Airport.

Petr

Myslíte toho Kubu, který byl dlouhá léta loutka kmotra z Hluboké?

František

Teď už jen svazet lidí z okolí autobusy a nebo masová migrace…

David

Ted uz jen cekam, kdy prijdou stim, ze je tam budou navazet z Prahy autobusama.
Praha je prece tak pretizena… Josef Svejk international …

David

Ještě mě napadla nějaka estráda v televizi s herci a zpěváky. Organizovaná dopravní komisí. No a jako zlatý hřeb by bylo losování ročníku/dob narození, kde by ti lidi měli povinně odlet z Budějic. Pasovka třeba v Praze by takový filtr mohla mít implementovány snadno.

Petr

Vy jste Lojza vtipkár. A proč by to Praha dělala? Ať si to odsere ten tydýt jihočeský hejtman. Keců má jak Palacký, rozumů jak by se co mělo dělat trousí ještě víc.

David

To byl vtip Petre, ale v tehle zemi by me to asi ani neprekvapilo. Penize nikde nejsou, ale letiste se udrzuje jen aby to vypadalo, ze to neni promarnena investice.

Průvodce původní Aleš

Myslíte třeba pasovku pro odlety na Mallorcu? 🙂

David

Treba…

Průvodce původní Aleš

Už jste někdy viděl pasovku pro lety mezi zeměmi Schengenu? Vy asi moc necestujete, že?

David

Jestli je 18x rocne malo tak necestuju

David

Zavrit letiste Ceske Budejovice

Zdeněk

To bylo slávy….bude odpadá 1 linka za druhou a nakonec ten aipt zavřou:-)

Náhodný Kolemjdoucí

Člověk si říká, jestli to má nějaké dobré řešení. Třeba smíšený provoz s armádou?

Observer

To by zase vlivní lidé z okolních vesnic řvali, že letiště dělá rámus. A do krajských voleb zase není tak daleko…

Náhodný Kolemjdoucí

Však to by se do voleb určitě nestihlo a pokud by se tam přesunula třeba část strojů z 24. základny, tak by to pro místní byla spíš úleva.

Joe

Ano, personál 24. základny bude jistě celý skákat nadšením nad myšlenkou, že by se museli stěhovat do Budějovic.

Anonym
kverulant

Ani situování letiště v Č.B. (a ani i s provozem také armády) přece nikoho nenutí, aby chtěl v Č.B. i žít: denní dojíždění do zaměstnání třeba i na vzdálenost 30 km není dnes nijak výjimečné.

Juwin

Personal to dostane rozkazem.

Joe

Tak určitě. A poté bude následovat exodus a rozvázačky služebního poměru. Povím Vám tajemství, základna v Náměšti nad Oslavou byla na počátku tisíciletí modernizována s takovou investicí, že měla sloužit jako regulérní záložní základna pro letectvo s veškerým zázemím. Přesto jakákoliv výluka v Čáslavi znamenala přesun techniky do Pardubic, které zůstaly jako oficiální záloha pro Čáslav. Proč? Protože páni letci přeci nebudou dojíždět takovou dálku a trávit týden někde na svobodárně uprostřed Vysočiny a být mimo rodinu. Notabene je toto stejně blbost, protože armáda letiště v Budějovicích už definitivně opustila před 10 lety.

MAtes

Tyhle snahy už tady byly kdysi,kdy byla vize dát dopravní letectvo do Pardubic.Nikdy to neprošlo,protože lidi ze Kbel vám prostě nikam jinam nepůjdou,to radši skončí v armádě.

Náhodný Kolemjdoucí

Spíš než o kompletní přesun ze Kbel by šlo o rozdělení, protože velká část strojů z 24. je potřeba v hlavním městě.
Na jih by se přesunula jen menší část současných strojů, kterou by doplnily nově pořizované, což by se odrazilo i na personálu, který by z velké části zůstal ve Kbelích a do Budějovic by hledali nové lidi.
Ale jasné, takhle od klávesnice se podobné nesmysl vymýšlí hrozně snadno.

Zdeněk

Určitě. V Budějovicích by přece chtěl žít každý.

Begani

…a bác ho jsme u Cimrmana. To byl skutečný Mistr.

fous55

Dobré řešení to nemá a ví se to už dávno. Bude to věčný pomník exhejtmana Zimoly, který tento velikášský projekt rozjel.

David

Kez by rozum zvitezil….

Míra

Asi proto, že obě cestovní kanceláře spadají pod DER turistiker a ta přestala fungovat. To tu nikdo nenapíše, že je společně stahuje ke dnu.

Hans1934

Máš asi na mysli FTI ? Co ta s tím má společného ?

Der

Že nám to v práci nikdo neřekl

Procházka

Je obdivuhorné jak každý zná vše.Tak pro upřesnění.Exim a Fischer jsou Der turistik Německá cestovní kancelář,Čedok neni Česká ale Polská cestovní kancelář ITAKA kde je snad i Izraelský kapitál.INVIA neni cestovní kancelář,ale jenom cestovní agentutra s Čínským majitele a část je snad Česká.BLUE STYLE je Tuniská společnost.A tak by se mohlo pokračovat.Českých společností je velmi málo.A jak je všeobecně známo zahraniční společnosti chtějí jen zisk a velký peníze,které investují v zahraničí. Potom se stane to,že lidé mají velké oči a všichni musí letět a najednou nemají peníze.

Filip

Blue Style je česká firma která jako jediná nemá zahraniční matku. Jako zmíněné CK. Pouze majitel je původem Tunisan.

Šejdr

Přepošlu váš dotaz DER Touristik, vložte sem prosím nějaký svůj kontaktní údaj. Jejich právníci se vám nepochybně ozvou s návrhem, jak řešit vaši pomluvu poškozující dobrou pověst obchodní skupiny.

Vít Hrůza

Tak pokud probíhá prodej tak otřesně jako u Čedoku tak se nedivím

k.m

Tak ač jsem z ČB ,tak kdybych si kupoval zájezd tak volím Prahu. Zrovna nedávno jsem jen tak se zvědavosti zkoumal lety do Turecka a stejný hotel a počet dní vychází z ČB cca o 2000 – 3000 na osobu dráže než z Prahy. Respektive bych ten zájezd koupil u rakouské cestovky z odletem z Vídně cca o 5000 – 7000 levněji než u českých CK. To letitě se nikdy nechytne – jen chartery v sezóně to nikdy nemůžou uživit a pravidelná linka je utopie ..

Petr

Kdo by to čekal ??

PeDazOl

Krom hejtmana každý soudný člověk. 🙂

Petr

Kuba je kuba

JiVe

nene, Tohle jde za Zimolou a jeho kumpány z Hluboké

Petr

Rosatom-Kuba se od Zimoly nijak neliší. Ostatně Kubu taky pásl nějaký kmotr z Hluboké, nemýlím-li se!?

Pavouk

Kuba i Zimola jsou oba jen loutky téže mafie.

Pavouk

Blýská se na lepší časy. Brzy se bude z Budvarovic doufejme létat jen tak jednou do roka do Strunkovic nad Blanicí.
A sotva tak asi v roce 2074, až u nás v Jihočeském kraji konečně vznikne integrovaná doprava, se toto letiště promění v louky a lesy a to samovolně, bez zásahu člověka…

Filip

Zbytečné letiště…Praha , Brno, Ostrava stačí bohatě

Zlámalík

Praha, Vídeň, Katovice jste chtěl napsat? 🙂

Filip

Katovice jak kdy..a Vídeň je boj Brňáků 😅😅

MartinS.

Tak ony zájezdy na Mallorcu jsou v porovnání s Bulharskem, Řeckem nebo Tureckem trochu dražší. A když je to za přijatelnou cenu, je to resort uprostřed ničeho, daleko od všeho. Takže to není úplná masovka.

Erik

A podívejte se,v kolik hodin se odlétá na Mallorcu, je to pozdě v noci. Lidé si zaplatí první noc ze které pak nic nemají a to je ten problém, kdyby odlet byl ráno tak by bylo plno vždy si vybírám dovču podle ranních odletů. LETU ZDAR.

PeterM

A zpátky letíte kdy :-)?

JiVe

To je jako trasování letadla Praha – Hurghada – Brno – Ostrava – Hurghada – Praha. Kdo letěl z Prahy, tak už byl na hotelu, když letadlo od moře teprve startovalo pro lidi do stejného hotelu ve stejný termín do ČR. Nevím jak letos, ale ještě loni to tak bylo.

Karel

Tak už loni bylo Brno- Egypt ( myšlena Marsa i Hurghada, každá zvlášť) Egypt -Ostrava-Egypt a poté vracecka do Brna. Takhle letadlo celý den pendluje. A je to již snad i více než jeden rok. Není to tak každý den ale je to dost často. Několikrát jsem tam letel. A jako Brňák odlet po půlnoci a návrat někdy po desáté večer. Takže dva dny navíc. A jak říkám je to již několik let.

pepaH

Odlet 22.30 není problém,ale přílet 21.40 je problém neboť hromadná doprava už nefunguje a zbývá jen auto

Erik

A podívejte se na časový odlet na Mallorcu to je v pozdních nočních hodinách a to je ten problém lidé si zaplatí první noc ze které pak nic nemají, kdyby to Odlétalo ráno, tak by bylo plno . A ten mluvčí ať se jde zahrabat. VŽDY SI VYBÍRÁM DOVOLENOU PODLE RANNÍCH ODLETŮ.

Jan T.

Přes den to asi lítá do zajímavějších destinací.

Klabavátor

Rychle rostoucí nabídka poměrně brzy narazila na strop poptávky, daný počtem Jihočechů, ochotných jednou za rok vycestovat na dovču snů. To je asi tak vše, víc už toho nebude. Nebo aspoň nemám nápad, kde brát další.

Průvodce původní Aleš

Dotace? Kdyby každý Jihočech dostal od kraje 20 tisíc dotaci na zahraniční leteckou dovolenou, tak by možná letiště začalo prosperovat :-)))

Vlastimil Kocurek

Ale až po zaplacení pobytu, a stačilo by 5.000. NA rozdíl od vás toto je reálné.

Průvodce původní Aleš

Dělal jsem si samozřejmě srandu, to jste mohl pochopit.

Observer

Letiště České Budějovice – zastávka na znamení.

Martin

Tak tohle je naprosto úžasný postřeh. Zabil jste luxusně 👍. Pobavil jsem se 🤣

PeDazOl

Luxusní!!! 🙂

Pavouk

Pro výstup stiskněte tlačítko na dveřích…

J A R

Máme zpoždění, tak nezastavujeme. Ale poletíme nízko a pomalu.

Vlastimil Kocurek

Komentář roku.

fous55

Jo, ta už funguje dávno. MHD č. 19 do Homolí a dvě autobusové linky do Křemže a Brloha!

Jirka 1963

V Budějovicích by chtěl žít každý,teda kromě mě.

Jirka1963

Je vidět,že mínusáři neznají českého génia Cimrmana.

DCHDC

Cituješ to však špatně

Martin

COŽE? Že v Českých Budějovicích by chtěl žít každý? Co je to za blbost! Byl jste někdy v Budějovicích?

Dávám to z hlavy, tak snad to přesně 😁

Vlastimil Kocurek

Tak zrovna já jsem s nim chodil na základku.

nomi novotna novotna

Já bydlela 15 km od nich a tam jsem jezdila nakupovat. Hrozné město.

Vlastimil Kocurek

Měla byste nakupovat u vás v COOP /jednotě/. Tak ano okolo Budějovic se táhne do daleka chaotická aglomerace, která počtem obyvatel zřejmě předstihne počet obyv. ČB., její obyvatelé nemají k městu žádný vztah, je to akorát místo, kde nakupují v hypermarketech, a jezdí do práce v průmyslové zóně. V centru města nikdy nebyli. Ale bydlí v RD, mají klid, pěkný pažit a pejska a kočičku. Takže s tou paní lze souhlasit.

fous55

Ty budějcké superhypermarkety jsou fakt hrozné. Úplně stejně jako ve všech ostatních městech. Ale do hrůzy většiny „větších“ sídel ve vzdálenosti cca 15 km od centra jihočeské krajské vesnice (Křemže, Zliv, Ševětín, Ledenice, Borovany, Velešín) jim ještě hodně schází.

Petr

Nejsou lidi no…

Jméno.m

Mild shock

Tomáš R.

Ty hry se slovy a čísly u tiskových hovořičů jsou úchvatné 😁

Vilém Bacsko

Za to jsou placeni.

Jackub

Horší je, že jim to valná část lidí (zřejmě) baští… 🤔🤦‍♂️🙈 Jinak by to přestali dělat, kdyby to bylo k ničemu…

Blume

Chteli letet na Malorcu z LKCS, ted poleti treba do Egypta, jen LKMT. No proc ne! 😀

Cikcak

Na Mallorce turisty nechtějí 🙂

Průvodce původní Aleš

Kdo by tu zvěř taky chtěl?

PeDazOl

Už to začíná… 🙂 Josef Švejk International Airport. Je to marný, je to marný, je to marný. Prosím všechny mínusáře, aby uvedli kolik mají na letošek z ČB a do ČB zakoupeno, nebo plánují zakoupit, letenek. Já žádnou. 🙂

M19

Jste z Olomouce. Bylo vy docela překvapivé, kdybyste si zakoupil odlet z Českých Budějovic. 😉

PeDazOl

Noo to víte my z daleka čekáme až nám vrchní poštmistr státních drah anobrž národního dopravce doručí 200 km/h a převelí do ČB Pendolina, abychom mohli spojit luxus české velmi rychlé železnice s luxusem novou vonícího letiště Josefa Švejka a konečně i my budeme mít možnost ochutnat delikatesu jakou je rohlík plněný vlašákem z produkce Jednoty Kaplice. Zatím je to pro nás neřešitelný problém, jak víte…. 🙂 🙂 🙂

M19

Tak hlavně že máte výmluvu a připadáte si vtipný. 😉 Nebojte, jednou si někdo všimne, že existuje i Olomouc. 😉

Jan T.

Olomouc už známe, to je to město, kam si kupují předražené tramvaje po jednom či dvou kusech.

PeDazOl

Trochu vám uteklo měřítko, šalina na které sem tam uletí 5-10 milionů je jiný kafe než nesmysl na kterým uletí miliardy a desítky milionů ročně na provoz….

M19

To je jen nedostatek příležitostí. Holt nemáte letiště.

PeDazOl

No tak ještě napište kolik máte v plánu utratit letos za letenky na a z ČB? Ať se dozvíme to podstatné od všech příznivců provozu letišť na účet krajských peněz.

M19

Já hlavně nejsem příznivcem zamindrákovaných jedinců, co z nejaké jednotlivosti vyvozují dalekosáhlé závěry, místo věcných argumentů používají jaké di citově podbarvené dojmy a svět vidí černobíle. Ne, v Olomouci to není lepší než v ČB. Spíše naopak. A s letištěm kdekoli to nijsk nesouvisí. S tím souvisí jen vaše špatně skrývané frustrace. 😉

PeDazOl

Ty letenky? 🤣

Luboš Beneš

Mají, a dokonce tam měli i tramvajovou linku až k terminálu. Ale to bylo v dobách osvícených.

M19

Jo? A přistálo by na něm i něco většího než L-410. A poté i vzlétlo? Srovnávat to s ČB je trošku mimo. 😉

PeDazOl

No pro nás je zásadnější dálniční obchvat Olomouce než průser s letištěm za miiardy. Na 2 letiště to máme 60 km po dálnici…

PeDazOl

Ale kdepak výmluvy, to je realita a pokud Olomouc znáte i vy, tak už i všichni ostatní. 🙂 A propos vtipem srší stran letiště hlavně hejtman Kuba a stran doručování 200 km/h poštmistr Krapinec. Mě by takové blbosti nenapadly… 🙂 Jak jsem koupil, tak prodávám….

M19

Čistě náhodou jsem měl otevřenou i nějakou starou diskuzi. Jinak nevím, nevím… Kde to vlastně je? Někde u Náměště na Hané nebo Červenky? Nebo až u Frýdku-Místku?

PeDazOl

Zkuste Luxor a v něm Atlas ČR. 🤣

M19

Přece nepojedido Prahy, abych si pořídil atlas. V Olomouci knihkupectví nemáte? Hmmm… Smutné. 😉 Nebojte, na mapě jsrm to už našel, když ani sám nevíte, kde to vlastně je. 😉

PeDazOl

http://www.luxor.cz + zasilkovna

kverulant

A Olomouc snad nějaké letiště má, aby se mohla aspoň pokoušet jevyužívat? Aha, pardon, možná nějaké to svazarmovské v Neředíně, že …

M19

No, právě. Kontext, kontext… Nebo také jen vytrháváte věci z kontextu a pak se divíte, že vás nikdo nebere vážně. 😉

Igor

Brzy to dopadne tak, že hlavní příjem letiště bude z Coopu…

PeDazOl

Rohlík plněnej vlašákem a točená kofola bude v Česku vždycky terno. 🙂

M19

Nebojte. On ten rohlík plněný syrečky začne někdo prodávat. I Olomouc bude jednou slavná a důležitá. 😉

PeDazOl

Tvarůžky nežeru, ja to jen prosolená jalovina bez chuti.

M19

Tak to chápu tu závist, že vás v malé Kaplici předběhli s tím rohlíkem s vlašákem. Ještě lze doufat, že rohlík s hořčicí proslaví Olomouc. Nic jiného už asi nepomůže. 😉

PeDazOl

Čeče to mi asi úplně zapotřebí nemáme, my tu máme Bistro Paulus. 🙂

Průvodce původní Aleš

Se „zajímavými“ otevíracími hodinami
Friday 7:30 AM–3 PM
Saturday Closed
Sunday Closed
Monday 7:30 AM–3 PM
Tuesday 7:30 AM–3 PM
Wednesday 7:30 AM–3 PM
Thursday 7:30 AM–3 PM

PeDazOl

No ona je to snídaňovo – obědová závodka, nic pro lufťaky. 🤣 Odpo má pan majitel privátní akce nebo kurzy vaření. Ono je to bistro součástí kancelářské budovy víte, takže tomu odpovídá styl i provoz.

M19

Hmmm. A nikoho to moc nezajímá. Ani vtipy se na to nedělají. Smutné. 😉

fous55

To ne. Časem krajským konšelům dojde, že nejvýnosnější bude zřídit na ranveji parkoviště pro kamiony a vyhnat je tam z centra, kde jsou dnes na Dlouhé Louce zadarmo, a pořádně je tam zkasírovat. Zázemí budou mít v odletové hale luxusní a od dálnice je to po jižní tangentě jen 6,5 km.

M19

Kdepak jec am to parkoviště zdarma pro kamiony? 😁 To je mi nějaká novinka…