Cestovní kancelář TUI pokračuje s českou expanzí, začala létat z Ostravy
Cestovní kancelář TUI spustila lety z Ostravy. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý
V nabídce destinací s odletem z Ostravy má TUI kromě zmíněné Antalye také Burgas, Varnu a Heraklion.
To je krásné, jak české cestovní kanceláře se umí být po prsou, že začínají létat z Ostravy a udělá se z toho fajn PR. Na rozdíl např. od ČEDOKU s lety na Mauricius a jedná dle fotek o pravidelnou linku, takže TUI nikam nezačíná létat, létá SmartWinga a na tomto letu QS1392 je dalších asi 7 cestovních kanceláří. Takže je hezké, že TUI si tu připisuje zásluhy, ale jedná se o klasickou pravidelnou linku, nikoliv charter, a článek v tomto směru je zavádějící tím pádem. Protože do Turecka by se touto linkou cestovalo i bez TUI. To je jako kdyby… Číst vice »
Zajímavé, že zmiňujete zrovna Čedok:)
Protože (bohužel) ten jediný se může pochlubit, že opravdu otevřel novou destinaci nebo zařídil další let. Ale vydávat a uveřejňovat tiskovou zprávu, že je něco nového, což není a navíc zásluhou cestovní kanceláře, která na tom honí triko je fakt neseriózní. Nepracuji pro ČEDOK, ani pro TUI a ani pro ESO .. Ale z článku mi přijde, že prostě TUI se snaží uhrát PR jako by na nové lince.
obě cestovky si honí, v podstatě polský ČEDOK (skupina Itaka) a polská pobočka německého tui fungující na Němcích úplně nezávislá. A pro zajímavost jenom přidám, že zaměstnanci TUI a Itaky to jsou často ti sami lidé, např. 5let pracovali v TUI a pak mění na ITAKu, kdo zrovna platí více.
*úplně nezávisle
Žádnou tiskovou zprávu jsem k dispozici neměl, vše doptáváno na místě od letiště a samostatně pak od TUI. Važme si toho, že tady jsou. V zájmu rozvoje regionů.
V zájmu rozvoje regiónů je odvádění daně z cestovního ruchu do Polska? Dyť voni ani v Česku pobočku nemají, všechno patří pod TUI s.r.o. Polsko ulice Wołoska 22a Varšava, 3 poschodí v budově s nápisem Alphabet (v samotné budově otevřený prostor resp. open space), v Česku fungují na základě evropské směrnice o volném pohybu turistických služeb. Jinak si představuji rozvoj regiónů teda vznik firem, které platí daně na místě. Zkuste si tam jednou zajet, vystoupíte si na Centrálním nádraží pak ze stanice Centrum metrem do stanice Wierzbno (Věřbno) a dále 4 zastávky tramvají číslo 31. Vysednete si na Konstruktorské (Konstruktérské),… Číst vice »
společnost bohatne vznikem nových firem a odváděním daní na místě nikoli podřizováním celých odvětví mezinárodním korporátům. Ohledně toho poschodí promiň za překlep TUI je v pátém patře.
Školy nemám, nicméně číst mě naučili, ale… jsem fakt divnej a jedinej na světě, že tu jedinou větu, která obsahuje něco o letech … prostě interpertuju tak, že prodávaj zájezdy s odlety z Ostravy a nikoli tak, že maj vlastní letadlo z Ostravy? A nedostávám hysterku z toho, že to je letadlo smrtwingsu?
Z Ostravy do Antalye a Burgasu to je teda pořádný čerstvý vítr……skoro bych řekl uragán….
Super, ještě přidat vlastní letadlo v budoucnu a přinést vítr nejen do zájezdů ale i do kultury charterového létání z Prahy, Brna a Ostravy…. Vítr Fischeru a Čedoku je fajn, ale chtělo by to i vítr do SmartWigs
Prosím pro laika, v čem by byla výhoda vlastního letadla? Aneb v čem je rozdíl osmistovky Tui, proti osmistovce Smartwings? Y189 se nějak liší proti Y189? 😃
Zacneme treba profesionalitou posadek a takhle muzeme jit dale, asi tak 🙂
Tak že by třeba piloti Smartwings neuměli létat, neměli kvalifikaci, či co? Co tam máme kromě neslavného letu ze Sámosu? Ona Tui taky umí, tohle mohlo dopadnout také velmi zle…viz překladač Zpráva: TUI B738 v Bristolu 4. března 2024, vzlet s nedostatečným tahem Boeing 737-800 TUI Airways, registrace G-FDZS, provádějící let BY-6114 z Bristolu, EN (UK) do Las Palmas, CI (Španělsko) se 163 cestujícími a 6 posádkou, odlétal z dráhy Bristolu 09, když se po výběru deaktivoval automatický plyn. TOGA na začátku rozjezdu. Posádka ručně nastavila tah na 84,5 % N1 (spíše než 92,8 % N1 podle potřeby) a pokračovala… Číst vice »
Co toto ma za spojitost s customer experience? Muzete prozradit?
Neliší .. ale někteří jedinci když vidí „SmartWings“ tak maj záchvat, jak je to špatné, špatné, špatné a kdesi cosi .)
Jj, to se opakuje ve všech oborech, ČD, Smartwings, Pošta…ikdyby se snažili sebelépe, pro některé je to prostě fuj.
A nekteri kdyz nevidi gate 5 hodin do odletu tak se z toho hrouti 😉
Prosím a čo presne očakávate miesto Smartwings. Mate dojem ,že dostanete niečo ineho u inej charterovky do Antalye.?
Jj, jakmile to poletí letadlo TUI, sice nějaký ACMI ze Slovenska, ale hlavně že to není ten zlý Smartwings) , tak dostane David a další 4 cestovní třídy, letuška ho hned na vstupu políbí a bude se věnovat jen jemu s kaviárem a šampaňským, kapitán ho dojde osobně přivítat a za letu zažene turbulence, sedačku v ekonomce bude moci složit a z letadla ho odveze TUI ředitel až k hotelu.😃
A pro Vas prijede sanitka z Beřkovic ….
Hlavně se vyhněte Ruzyni, ať vás z těch letadel Smartwings netrefí šlak. Ale třeba to příští rok přemalují na Eurowings a bude spokojenej 😃.
Alergie na Smarty je hrozně blbá nemoc, ale naštěstí se dá léčit.
arogance se lecit bohuzel neda, hodne stesti.
Hlavně by to chtělo svěží vítr do exotiky, ty tzv. 8 denní (ve skutečnosti 6 denní) zájezdy s 10-12 hodinovým letem od Čedoku jsou děs běs. TUI má dva týdny z Německa jen o málo dražší než týden, cestovky u nás chtějí dvojnásobek.
Byl jsem před rokem jejich zaměstnanec, nedoporučuji, v Česku ani nemají zákaznické centrum. Pracovali jsme z Varšavy a obsluhovali Českou republiku, dodatečně jsme neuznávali žádné reklamace ohledně zpožděných letů po 72hodiny do Turecka, neboť prý to byla vína aerolinek a odkazovali jsme zákazníky na letecké společnosti (ztratili 2dny dovolené za které stejně nedostali vrátku). Vedení vůbec nezáleží na českém zákazníkovi jenom na penězích a co nejlevnější nabídce. Reklamaci neuznávají, delegáty nemají, během nákupu se vnucuje stovky doplňkových balíků, které jsou úplně na nic obzvlášť ta zdravotní pojištění, kde hrazení je zajištěno jenom pro zdravotnické střediska nebo nemocnice, které mají podepsanou… Číst vice »
Zajímavé. Jinak zdravotní pojištění je určitě dobré udělat
si po vlastní ose na míru (a levněji, cestovky to berou jen jako další kšeft).
Mně by zase jako „dopravního fandu“ bavilo, kdyby začali používat nějaká vlastní charterová letadla nebo nějaké u nás netypické aerolinky. Nicméně chápu, že je to je o ekonomice, ne o zábavě.
v PRG jsou už nyní různé skvosty typu AMC Airlines, Red Sea Airlines, Fly Egypt, Nesma Air… 😉
Exotika zacina u vstupu do letadla 😀
Nějaké cestovní agentury létají An26 nebo MD11 nebo BaE 31 nebo něčím podobně exotickým?
Největším skvostem tamtéž je ale náš milovaný Smartwings:-)
ty mají jenom pro německý trh (německá pobočka), polská pobočka (Polsko, Česko), pronajímá nejlevnější chartery na trhu, kdysi to byla nějaká turecká třetí cenová, teď pro ně lítá ne o moc lepší Smartwings.
Loni pro ně létal něco tuším i Tailwind airlines. Ti se proslavili tím megadlouhým zpožděním, o kterém tu byla asi řeč výše.
jj, tailwind, 4krát se zpozdili, za přes 48hodinové zdržení nikomu nevráceno peníze s odkazem na Aerolinku, že prý za meškání cestovka není zodpovědná. Z toho co si vybavuji tak poškozených bylo několik stovek lidí.
Tak pro Čechy furt lepší Smartwings, než Tailwind 😃. Aneb lepší se hádat česky, než turecky 😃
tak aspoň, že když volají na zákaznický servis TUI řvou na Poláky (pro Polsko a Česko je v podstatě stejný, jo jako funguje samostatné oddělení ale pořád se jedná o Polky) xD Některé tyhlecty Polky sotva rozumějí česky (jedná prý skončila ve Varšavě slovanské kulturní studium a druha se naučila doma během pandemie) , a i přesto tam pracují. Anebo očekávají po nich vyřešení situace, když vedení vůbec s ničím nepomáhá (většinou jenom překáží a vyrušuje). A už ani neříkám o úplné patologii, že nadřízenou českého oddělení je ženská, která neumí česky vůbec (no tak nanejvýš ahoj).
Pravda, že pro ně taky léta kde kdo. Ale ono to zajímavé je, tím že si vybrali Smarwings, tak ty berou taky různou exotiku 😃