Česmad: Většina silničních dopravců očekává ztrátu, lepší výhledy jsou v mezinárodní dopravě
Kamiony na Pražském okruhu D0. Foto: ŘSD
Česmad rovněž zmiňuje situaci s AdBlue, kde cena údajně vzrostla o 300 procent.
Česmad rovněž zmiňuje situaci s AdBlue, kde cena údajně vzrostla o 300 procent.
ono to zase takové horké nebude, když vidím všude kamionů víc jak stromů v lese. Možná ale bydlím v blbé oblasti, možná opravdu jinde na kamion nenarazíš….
Nevím proč už dávno nemáme zákonem danou minimální sazbu za kilometr, která by se každý rok valorizovala o inflaci a další vsrupy jako PHM a dalnice. K čemu tady potom ten Česmad je, když lobuje za všechno možný jenom ne za to aby dopravci jezdili minimalne za 1,25EUR/km
ČESMAD je úplně k ničemu, stačí si vzpomenout kolik a jaké akce zorganizoval např. na podporu rozšiřování odpočívek a parkovišť pro nákladní vozidla. Podle rozhovoru s jedním představitelem této organizace jsem zjistil, že ČESMAD nemá vůbec povědomí o tom, kde jsou lokality k parkování a jaké jsou příčiny pomalého postupu rozšiřování a výstavby nových odpočívek, natož aby se angažoval, či alespoň koordinoval své vesměs rétorické prohlášení s činností ŘSD v této oblasti.
Nevím z čeho je tato organizace placena, ale jestli ji platí její členové (Čeští dopravci) prostřednicvím příspěvků tak za tyto své peníze dostávají sakra špatné služby.
Ta sazba sice není v zákoně vyčíslená, ale jestli ti někdo krade zakázky tím že jezdí pod náklady, můžeš ho žalovat, je to poškození soutěže. 😉
S adblue to byl pěkný hoax v CZ a SK, pěkně se na tom naši prodejci napakovali. V Rakousku v Německu byla cena pořád stejná.