Teda nevím co je na těch jednotkách digitálního – dle mých informací proti později sestrojeným Reionovám nemají ani automatický omezovač rychlosti – při jízdě ze svahu je musí strojvedoucí brzdit jedině ručně, protože nemá možnost nastavit rychlost, kterou vlak nemá v daném místě překročit, a tzv. tempomat je při jízdě ze svahu nepoužitelný, protože nebrání samovolnému zrychlování vlastní vahou vlaku!
Martin
1 rok
Je to velká škoda… Stadler je z pohledu cestujících úplně někde jinde než Regionova anebo šukafon. Ale třeba Jerry zde v diskuzi by ho nejspíše raději přestavěl na loď a jezdil šukafonem…. Mimochodem osobně jsem byl před několika lety svědkem jak jeden Stadler zahořel na Vysočině. Legrační bylo pozorovat ten zmatek modrých na železnici, kdy jedna ruka nevěděla co dělá práva. Mezi sebou se do krve zhádali výpravčí s průvodčím, protože někdo vymyslel, že do stanice před kterou ten vlak shořel pojede náhradní vlak. Výpravčí si pak postavil hlavu a řekl, že ho tam prostě nepustí…až potom co průvodčí volal… Číst vice »
Karl vB.
1 rok
To jsem teda zvědav, jak budou České dráhy určovat „…délku opravy motorového vozu“.
Tuto jízlivou poznámku činím s přihlédnutím zejména k dosavadním výsledkům ČD na poli úprav vozů Honecker pro Pardubický kraj, dále modernizací Stadlerů GTW pro Olomoucký kraj i relativně čerstvému skuhrání, že jim v „Žoskách“ visej vozy na revize i déle, než 100 dní. https://zdopravy.cz/?s=zpo%C5%BEd%C4%9Bn%C3%AD+u+reviz%C3%AD
Jedine GTW ktere nejsou prusvih, jsou ty co si CD opravily samy. Honeckery dopadly jak dopadly taky kvuli zkrachovalemu Tratecu. A za ZOSku taky uplne nemuzou, kdyz ji nevlastni.
Kdyz jste takovy expert, tak jim poradte, jak to maji opravovat rychleji a lepe. Mate snad vlastni nevytizene opravny?
Vážený pane Gwann, asi vás budu šokovat, ale nemám žádnou opravnu ani nemám důvod radit, jak má být oprava provedena rychleji a lépe. Přišlo mi pouze poněkud zvláštní stanovovat délku opravy vyhořelého vozidla za situace, kdy dopravce v mnoha případech není schopen dodržovat standardní řazení vlaků s poukazem na vytížené kapacity, liknavost opravárenských firem a špatnou dostupnost ND. Pokud jste schopen garantovat to, že vlastní opravárenská základna ČD nemá problém v reálném čase vyhořelé vozidlo zprovoznit, vezmu svojí poznámku zpět. Matně vzpomínám, že u těchto vozidel byl nějaký problém se SW a trvalo asi dva týdny, než došlo k jejich… Číst vice »
Tak zhruba se po ohledání určitě vědět bude. Buď to bude dělat depo a budou díly nebo pojede powerpack do němec a to je na hodně dlouho.
Ne, 841 žádný problémy se softem neměly.
Ale realita je, že po deseti letech na našich tratích jsou to dost rozhrkané plečky. Jedna věc je podvozek, ale hlavně pohon. Iveca nic moc, olej rozlitý po trati, v létě se to hřeje, velmi hlučné za stání zvenku, mechanici nešťastní z neustaleho vyndavani celeho powerpacku. Co jsem se vezl těmi RS s manem, bylo to o mnoho lepší, tišší, kultivovanejsí i u těch z druhé ruky.
Já jsem cestující a volba je jasná. Práce servismanů je bezesporu důležtá ale při jízdě mi je to opravdu jedno. Takže ne, ptát se jich opravdu nebudu 😂 a přijde mi až směšné mi tuto možnost vůbec nabízet 👎
Když zahoří Bdmtee, tak cestujcíí zcela jistě potěší, že bylo kupované jako nové a nevozili se v tom němci. A následně půjdou pěšky, v průvodu, s mávátky a Erichem Honeckerem na transparentu.
No a opovrhované Regionovy jsou jim najednou dobré.
Němci věděli, proč se těch šrotů zbavit.
Digitální křáp.
Teda nevím co je na těch jednotkách digitálního – dle mých informací proti později sestrojeným Reionovám nemají ani automatický omezovač rychlosti – při jízdě ze svahu je musí strojvedoucí brzdit jedině ručně, protože nemá možnost nastavit rychlost, kterou vlak nemá v daném místě překročit, a tzv. tempomat je při jízdě ze svahu nepoužitelný, protože nebrání samovolnému zrychlování vlastní vahou vlaku!
Je to velká škoda… Stadler je z pohledu cestujících úplně někde jinde než Regionova anebo šukafon. Ale třeba Jerry zde v diskuzi by ho nejspíše raději přestavěl na loď a jezdil šukafonem…. Mimochodem osobně jsem byl před několika lety svědkem jak jeden Stadler zahořel na Vysočině. Legrační bylo pozorovat ten zmatek modrých na železnici, kdy jedna ruka nevěděla co dělá práva. Mezi sebou se do krve zhádali výpravčí s průvodčím, protože někdo vymyslel, že do stanice před kterou ten vlak shořel pojede náhradní vlak. Výpravčí si pak postavil hlavu a řekl, že ho tam prostě nepustí…až potom co průvodčí volal… Číst vice »
To jsem teda zvědav, jak budou České dráhy určovat „…délku opravy motorového vozu“.
Tuto jízlivou poznámku činím s přihlédnutím zejména k dosavadním výsledkům ČD na poli úprav vozů Honecker pro Pardubický kraj, dále modernizací Stadlerů GTW pro Olomoucký kraj i relativně čerstvému skuhrání, že jim v „Žoskách“ visej vozy na revize i déle, než 100 dní.
https://zdopravy.cz/?s=zpo%C5%BEd%C4%9Bn%C3%AD+u+reviz%C3%AD
Jedine GTW ktere nejsou prusvih, jsou ty co si CD opravily samy. Honeckery dopadly jak dopadly taky kvuli zkrachovalemu Tratecu. A za ZOSku taky uplne nemuzou, kdyz ji nevlastni.
Kdyz jste takovy expert, tak jim poradte, jak to maji opravovat rychleji a lepe. Mate snad vlastni nevytizene opravny?
Vážený pane Gwann, asi vás budu šokovat, ale nemám žádnou opravnu ani nemám důvod radit, jak má být oprava provedena rychleji a lépe. Přišlo mi pouze poněkud zvláštní stanovovat délku opravy vyhořelého vozidla za situace, kdy dopravce v mnoha případech není schopen dodržovat standardní řazení vlaků s poukazem na vytížené kapacity, liknavost opravárenských firem a špatnou dostupnost ND. Pokud jste schopen garantovat to, že vlastní opravárenská základna ČD nemá problém v reálném čase vyhořelé vozidlo zprovoznit, vezmu svojí poznámku zpět. Matně vzpomínám, že u těchto vozidel byl nějaký problém se SW a trvalo asi dva týdny, než došlo k jejich… Číst vice »
Tak zhruba se po ohledání určitě vědět bude. Buď to bude dělat depo a budou díly nebo pojede powerpack do němec a to je na hodně dlouho.
Ne, 841 žádný problémy se softem neměly.
https://ct24.ceskatelevize.cz/domaci/3424616-nove-motoraky-ceskych-drah-nejdou-nastartovat-vyprsela-platnost-softwaru – České dráhy řeší nečekaný problém s motorovými vozy typu RegioShuttle 1. Od prvního ledna nejde u většiny vlaků nastartovat motor. Softwaru totiž propadla platnost. Zhruba dvacet let starou, ale koncepčně moderní techniku si dopravce pořídil z druhé ruky z Německa., a toto bylo co?
Toho je škoda, snad to nebude jeho konečná. To se mohl raději peci obětovat ten shukafon
Ten minulý vyhořelý se snad taky opravil, ne?
Tak to tedy opravdu nevím .
Tak rychle ČD nereagují.
Řekl bych, že jsem jej viděl odstavený v Liberci. Možná kanibalizovaný už.
Poptejte se servisáků, jestli je ho škoda.
Tipnu: Vadilo, že je to něco nového, že se museli učit … jako každý automechanik.
Proč si to myslím? Šel okolo jeden a navádal, že by servisoval krokodýla, ale ne tuhle novodobou ***u.
Všichni se shodují, že jsou to neuvěřitelný plečky. S novotou to fakt nemá nic společnýho.
Ti všichni jsou kdo? Cestující nebo nějaké oddělení z Bohnic? Tebou opěvovaná 810 je vedle tohoto jen amatérskou parodií vlaku.
O kom asi byla řeč?
Ale realita je, že po deseti letech na našich tratích jsou to dost rozhrkané plečky. Jedna věc je podvozek, ale hlavně pohon. Iveca nic moc, olej rozlitý po trati, v létě se to hřeje, velmi hlučné za stání zvenku, mechanici nešťastní z neustaleho vyndavani celeho powerpacku. Co jsem se vezl těmi RS s manem, bylo to o mnoho lepší, tišší, kultivovanejsí i u těch z druhé ruky.
Karl 72
Ty vlaky jezdí kvůli servisákům, nebo kvůli vožení cestujících?
Ale jo, když cestující tak rádi ten servis platí. 😀
Já jsem cestující a volba je jasná. Práce servismanů je bezesporu důležtá ale při jízdě mi je to opravdu jedno. Takže ne, ptát se jich opravdu nebudu 😂 a přijde mi až směšné mi tuto možnost vůbec nabízet 👎
A je ti jasný, že jejich práci zaplatíš v jízdném? A čím jí bude víc… Vzpomeň si na to, při příštím zdražení. Šťastnou cestu.
Soutěží se cena za výkon. Servis a údržba je v tom. Pokud to nezvládne jeden zvládne to jiný , je to „jenom“ vlak , ne jaderný reaktor.
Jejich práci nezaplatis na jízdném jejich práce je ohodnocena tak mizerne že to nemá obdoby !!!! Asi tak na jízdném zaplatíš zaměstnance GŘ
Když vůz shoří, tak už žádné cestující neodveze, ani ty co rádi jezdí německým bazarem.
Když zahoří Bdmtee, tak cestujcíí zcela jistě potěší, že bylo kupované jako nové a nevozili se v tom němci. A následně půjdou pěšky, v průvodu, s mávátky a Erichem Honeckerem na transparentu.
https://dopravacek.eu/2022/09/15/ve-vranovicich-na-jizni-morave-horel-rano-vagon-nikdo-se-pri-udalosti-nezranil/
A jinak tenhle kus kupovaly ČD jako zcela nový, od švýcarského výrobce.
http://www.ceskedrahy.cz/tiskove-centrum/tiskove-zpravy/-5965/
Tak utíkali nebo normálně vystoupili?
Titulek jako na Nově
Když hoří vlak, normálně vystupujete a koukáte u toho ještě na Novu?
Ne, na Óčko 😀
https://www.youtube.com/watch?v=M-wPBAxoOII
Většina do mobilu a po výstupu, nejlépe mezi „vraty“, natáčí.🤦♂️
Prosím, pane profesore, já prchám.
Prcháte, copak vy nevíte, jak se prchá?
A že prej hoří jen 845 od Arrivy
Jak je vidět, hoří i „funglovky“ k nám dodané pro ČD. Snad půjde opravit.
Neshořelo dost autobusů s motory Cursor 8 z důvodu úniku nafty, která se následně vznítila od výfukového potrubí? Jsem zvědav na závěry vyšetřování….
Shořelo, protože palivové potrubí vedlo šikovně nad výfukovým.
Nic nebude. DI se takovými malichernostmi nezabývá a šetření od hasičů nemá veřejný výstup.
Ano, 7 kusů ze všech 53 provozovaných DPP.
https://seznam-autobusu.cz/seznam?trakce=autobus&iddopravce=106&vyrobce=Irisbus&ntyp=Citybus+18M
Jen to nebyl Cursor 8, ale F2B a závada se projevila po 4 až 13 letech provozu.
Cursory 8 byly v €5 Crosswayích.
Obchodní značka Cursoru F2B je právě Cursor 8 :). Je fakt, že obvzlášť Citelisy velmi rády hoří.