Český „motor“ Flixbusu: Jančuru uznávám, ale ať se nechová jak dítě na pískovišti

Pavel Steiner. Foto: archivPavel Steiner. Foto: archiv

Třináct let ho živil fotbal, pak doprava manažerů limuzínami. Teď je někdejší brankář Pavel Steiner jednou z hlavních postav expanze

12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jan

Tak Jančura si může říkat co uzná za vhodné. Ale je fakt, že patrový autobus je zajimavá varianta – 80 míst místo 50. A nad tím by se možná Jančura mohl zamyslet. Je fakt, že je na druhou stranu nemám rád. Třeba na trase bez dálnice typu Krumlov nevím jestli je to zrovna dobrá volba. Ale na dálnici..

Jančurobijci

Místo 63

Rado

Domnívám se, že v tomto případě byl aplikován poněkud zvláštní, ale ne neznámý, podnikatelský model. Velice úspěšně se používal v Jzd Slušovice a v jednom dokumentu čt jej předseda Čuba popisuje asi takto. Přijímali podněty z venku (od zaměstnanců nebo ze zahraničí) a rozjížděl téměř všechny projekty. I za cenu počátečních ztrát. Ze sta procent, bylo přes 70 procent k ničemu ale zbylých 30 bylo špičkových. Tyto poté, mimo jiné zaplatily ty neúspěšné. Proto teď u flixbusu ta selekce, akce a přeskupení sil. Trochu nechápu ty splašené reakce. Komu ubydou cestující. Po liberalizaci trhu v Německu neubyli nikomu. Naopak jak… Číst vice »

Martin

Pomoc mezi konkurenčními dopravci při krizových situacích je zcela normální – ne něco, o čem by se mělo psát zrovna jednom případě… RegioJet zase třeba pomáhá ČD nebo LE při poruše vlaku apod. Mimochodem: Jestli pan Steiner vidí za všemi problémy jenom absenci dvou autobusů, tak bohužel ještě vůbec nic nepochopil. Jízdenky za korunu jsou zoufalá akce. Je to o přístupu, ne o dumpingové ceně nebo jednom dvou autobusech navíc 🙂

Michal

Taky mi přišlo, že zredukovat problémy na dva autobusy je poněkud málo.

Je to celé takové zvláštní – ceny agresivní, ale spojů méně, Umbrella přesouvá síly z ČR kamsi jinam a zde se hledají mladí nadšenci… Opravdu nějak nemám pocit, že by tu tím vznikal „druhý Jančura“…

Chachar Budvar

Kolik dostávaj kluci za „knedlikem“?

Petr

Na jednu stranu se zde mluví o férové konkurenci a na straně druhé dám 50 000 jízdenek za korunu, čili přesně to, co bylo (z jiných stran) vytýkáno Regiojetu a někteří slabomyslnější jedinci to stále vytahují (ač důvody jízdného za 1 Kč byly docela někde jinde v Liberci). To není „marketingová akce“, ale snaha přetáhnout cestující za jakoukoliv cenu a hlavně ubrat peníze Jančurovi (ono se to nezdá, ale je to minimálně 5 milionů tržeb za jízdné a to se držím při zemi, většina těch cestujících prostě přejdou hlavně od Regiojetu, budou asi nějací noví, co pojedou „na výlet“ a… Číst vice »

Desper

Zajímavý rozhovor. To, že se o té pomoci Regiojetu nepsalo je fakt zajímavé. To Jamčurovo oddělení pro ovlivňování médií muselo pracovat přesčas. Konkurence je prospěšná a doufám, že vydrží dlouho. Autobus není vlak, takže mezi velkými městy bude dost cestujících pro všechny

Petr

To že se o tom nepsalo, je úplně normální, pokud o tom z Flixbusu nedal nikdo vědět, o tom je PR. Nebo snad Jančura měl sesmolit článek, ve kterém vychválí konkurenci a na sebe „práskne“, že mu dojely dva autobusy? Samozřejmě bych očekával, že třeba poděkuje Regiojet Flixbusu za pomoc neveřejně, mezi sebou. Těžko to bylo tak, že Jančurovo PR psalo do novin, aby o tom nepsali (navíc by si tak akorát nahráli, pokud o té informaci média ani nevěděla, že).

Tomáš

Díky za zajímavý rozhovor!
Jenom ty opakované hrubky v textu bijou do očí 🙁
jen namátkou:
dopravci jsou… zvyklý;
autobusy …pomohli;
banky půjčili atd.

Dejv

Nebo „v České Republice“. -_-

Roman Petrlík

No, Honza má s pravopisem potíže i v jiných článcích – a občas mu i „ujede“ i větná stavba, takže nic překvapivého 😉