Česko přestane regulovat ceny taxislužeb s aplikací. Lidé znají částku předem, zjistil úřad
Taxi na Letišti Václava Havla. Foto: Letiště Praha![Taxi na Letišti Václava Havla. Foto: Letiště Praha](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2021/05/Prague-Airport_TAXI.jpg)
![Taxi na Letišti Václava Havla. Foto: Letiště Praha](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2021/05/Prague-Airport_TAXI.jpg)
Obce budou moci od ledna regulovat už pouze klasickou taxislužbu.
Obce budou moci od ledna regulovat už pouze klasickou taxislužbu.
Tak to je rovnou i na klasický taxi, ne?
Po Praze jezdíval trotl, co měl na dveřích napsané 99Kč/km, a tvářil se že je to korektní a nastupující to ví. 🙂
Pokud to může dělat apka, proč ne štatl nebo sběrač stopařů..
Protože ty kilometry se neměří vzdušnou čarou.
Celý zákon 111/1994 má hromadu nedostatků, které nezohledňují rok 2024 a vlastně nereaguje na aktuální potřeby.
Teď se bude moci regulovat klasická autoslužba, která je v současnosti před vymřením. Klasický taxík je dneska dinosaurus v roce 66M př.n.l.
Pořád mi není jasný kde se berou lidí co jezdí klasickým taxi. To se jako někdo probere z kómatu ve kterým je od 70. let a jde si vzít taxi z ulice a chce platit jen hotovosti?
V podstatné části měst, o venkově nemluvě, jiné než klasické taxíky nejsou (pokud tam vůbec nějaké jsou). Česko nejsou jen velká města.
Mimo město žádný Uber ani nic jiného prakticky neexistuje.
Klasická taxislužba se dá i objednat přes telefon nebo přes internet. A narozdíl od alternativních taxislužeɓ, kde když vám Alexij zruší ve 3.56 objednávku na 4.00 na letiště a v širokém okolí není žádný další Jurij nebo Ahmed a aplikace vám nenabídne nic, tak u klasické taxislužby se dovoláte na živý dispečink a ten sice možná s malým zpožděním, ale přece, pošle auto.
U Liftaga se mi ještě nestalo, že by to někdo nabídnul a pak zrušil, nebo že by ukazovalo x aut v okolí a nepřišla nabídka.
No a co? Udělali si to sami svojí nenažraností
Vítáme v 21. století.