Česko přestane regulovat ceny taxislužeb s aplikací. Lidé znají částku předem, zjistil úřad

Taxi na Letišti Václava Havla. Foto: Letiště PrahaTaxi na Letišti Václava Havla. Foto: Letiště Praha

Obce budou moci od ledna regulovat už pouze klasickou taxislužbu.

Odebírat
Upozornit na
guest
10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Leinad

Tak to je rovnou i na klasický taxi, ne?
Po Praze jezdíval trotl, co měl na dveřích napsané 99Kč/km, a tvářil se že je to korektní a nastupující to ví. 🙂
Pokud to může dělat apka, proč ne štatl nebo sběrač stopařů..

Frantík

Protože ty kilometry se neměří vzdušnou čarou.

Honza

Celý zákon 111/1994 má hromadu nedostatků, které nezohledňují rok 2024 a vlastně nereaguje na aktuální potřeby.
Teď se bude moci regulovat klasická autoslužba, která je v současnosti před vymřením. Klasický taxík je dneska dinosaurus v roce 66M př.n.l.

František

Pořád mi není jasný kde se berou lidí co jezdí klasickým taxi. To se jako někdo probere z kómatu ve kterým je od 70. let a jde si vzít taxi z ulice a chce platit jen hotovosti?

Luk

V podstatné části měst, o venkově nemluvě, jiné než klasické taxíky nejsou (pokud tam vůbec nějaké jsou). Česko nejsou jen velká města.

Kebab

Mimo město žádný Uber ani nic jiného prakticky neexistuje.

MartinS.

Klasická taxislužba se dá i objednat přes telefon nebo přes internet. A narozdíl od alternativních taxislužeɓ, kde když vám Alexij zruší ve 3.56 objednávku na 4.00 na letiště a v širokém okolí není žádný další Jurij nebo Ahmed a aplikace vám nenabídne nic, tak u klasické taxislužby se dovoláte na živý dispečink a ten sice možná s malým zpožděním, ale přece, pošle auto.

Leinad

U Liftaga se mi ještě nestalo, že by to někdo nabídnul a pak zrušil, nebo že by ukazovalo x aut v okolí a nepřišla nabídka.

Petr

No a co? Udělali si to sami svojí nenažraností

Air Traveller

Vítáme v 21. století.