Česko bude mít po půlroce přímé spojení s Ruskem, lety obnovují ČSA a Aeroflot
Airbus A320 společnosti Aeroflot. Foto: Aeroflot
Spojení zůstane značně omezené. Podle aktuálních podmínek se Češi do Ruska téměř nemohou dostat.
linka na 14dnu. Pak je po ni… nezajem a omezeni… je mile jak aerolinky maji snahu obnovit provoz, jen dopyt je NULA, tak proc taky.
A proč by měli Češi lítat do Ruska, největšímu nepříteli EÚ a světa.
Protože mame demokracii a nikdo jim to nezakazuje??
A nemůžou létat treba i Rusové?
Takových otázek co?
Je vidět, že jste naprosto nepochopili tu ironii o největším zlu v naší společnosti.
Jsou podstatně větší zla než zde uvádíte.
Ano, to jsou. Jen se jim bůhvíproč nevěnuje tolik pozornosti, obzvláště v médiích.
Jste hlupák..
Fanouskum nocnich vlku a absolventum vysoke skoly zivota koupi Vladimir nostalgickou one-way letenku ☺️
To by bylo fajn, ale bohužel tito lidé provozují svou lásku a obdiv k Rusku a Rusům výhradně na teoretické bázi a nadále trpně přežívají v té dekadentni a upadající EU.
Vstoupit do letadla dnes je dost dementní!
Aeroflot na svém webu uvádí seznam přijatých hygienických opatření. Před každým letem se všechny povrchy v kabině dezinfikují. Klimatizační systém v letadle vymění vzduch v kabině každé 2 – 3 minuty, tedy 10krát rychleji než ve většině kancelářských budov. Všechna letadla jsou vybavena HEPA vzduchovými filtry, které odstraní 99,9 % všech částic včetně virů a bakterií. Při nástupu a výstupu z letadla i během letu cestující povinně nosí ochrannou masku a rukavice a dodržují v uličce odstupy min. 1,5 m. Cestující jsou povinni se během letu připoutat a opustit místo mohou jen při cestě na toaletu. Svoje svrchní oděvy jsou… Číst vice »
Tak u ruských letadel typu Tu a IL se ten vzduch vymění, protože je odběr vzduchu pro potřeby air condition 100 % od motorů, ale u Bulíku je odběr vzduchu z 50% recyklovaný přes HEPA filtry a viděl jste někdy jak ty filtry vypadají při výměně a jak vypadají mřížky u podlahy z druhé strany a mřížka uprostřed ceiling. To jsou těžké závěje nalepeného prachu
Asi znalec co?
To je prostě fakt a jako fakt to berte. Jinak ATA 36 pneumatic system a ATA 21 air conditioning system..
Ano, viděl. Ale nutno podotknout, že ty filtry mají nějakou životnost a doporučenou výměnu, která rozhodně není dva roky (v době předvirové), ale tuším půl roku až rok. Na druhou stranu ani v době virové si nedělám přílišné iluze.
Mohl bych se zeptat na duvod?
Bože bože…
Občané třetích zemí k nám stejně až na výjimky (cizinci s dlouhodobými a trvalými pobyty v zemích v zelené zóně apod.) nemůžou vstoupit, tak jsem zvědavej, kdo s tím bude lítat.
Agenti
Tak ono Rusu s pobytem je opravdu hodne. Na konci brezna byla letadla take plna a to mohli snad jen lide s pobytem v CR. Nejaci Cesi se take najdou vzhledem k pribuzenskym vztahum ci “high specialist” vizum.
Tak uvidíme…
Ano, uvidime. Osobne referovat nebudu moct, jelikoz moje vizum nestaci. Zkusenost mam vsak z posledniho komercniho letu z Ruska v breznu (Ural air z Zhukovski) a tehdy byla vetsina cestujicich Rusove, a to v podstate nevedeli, kdy se budou moci vratit, jelikoz tehdy to byl pro Rusy dle legislativy one-way ticket. Nyni se vratit muzou, kdyz ne primo, tak pres Turecko, Svycarsko, UK, za par tydnu uz nejspise i pres Minsk dle prohlaseni Belavia.