Česko bude mít po půlroce přímé spojení s Ruskem, lety obnovují ČSA a Aeroflot

Airbus A320 společnosti Aeroflot. Foto: AeroflotAirbus A320 společnosti Aeroflot. Foto: Aeroflot

Spojení zůstane značně omezené. Podle aktuálních podmínek se Češi do Ruska téměř nemohou dostat.

22 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
PetrPan

linka na 14dnu. Pak je po ni… nezajem a omezeni… je mile jak aerolinky maji snahu obnovit provoz, jen dopyt je NULA, tak proc taky.

Dorota

A proč by měli Češi lítat do Ruska, největšímu nepříteli EÚ a světa.

Roman

Protože mame demokracii a nikdo jim to nezakazuje??
A nemůžou létat treba i Rusové?
Takových otázek co?

Dorota

Je vidět, že jste naprosto nepochopili tu ironii o největším zlu v naší společnosti.

Roman

Jsou podstatně větší zla než zde uvádíte.

Zdeněk

Ano, to jsou. Jen se jim bůhvíproč nevěnuje tolik pozornosti, obzvláště v médiích.

David

Jste hlupák..

Pavel

Fanouskum nocnich vlku a absolventum vysoke skoly zivota koupi Vladimir nostalgickou one-way letenku ☺️

Kubrt

To by bylo fajn, ale bohužel tito lidé provozují svou lásku a obdiv k Rusku a Rusům výhradně na teoretické bázi a nadále trpně přežívají v té dekadentni a upadající EU.

Jarka

Vstoupit do letadla dnes je dost dementní!

Marťas

Aeroflot na svém webu uvádí seznam přijatých hygienických opatření. Před každým letem se všechny povrchy v kabině dezinfikují. Klimatizační systém v letadle vymění vzduch v kabině každé 2 – 3 minuty, tedy 10krát rychleji než ve většině kancelářských budov. Všechna letadla jsou vybavena HEPA vzduchovými filtry, které odstraní 99,9 % všech částic včetně virů a bakterií. Při nástupu a výstupu z letadla i během letu cestující povinně nosí ochrannou masku a rukavice a dodržují v uličce odstupy min. 1,5 m. Cestující jsou povinni se během letu připoutat a opustit místo mohou jen při cestě na toaletu. Svoje svrchní oděvy jsou… Číst vice »

Dorota

Tak u ruských letadel typu Tu a IL se ten vzduch vymění, protože je odběr vzduchu pro potřeby air condition 100 % od motorů, ale u Bulíku je odběr vzduchu z 50% recyklovaný přes HEPA filtry a viděl jste někdy jak ty filtry vypadají při výměně a jak vypadají mřížky u podlahy z druhé strany a mřížka uprostřed ceiling. To jsou těžké závěje nalepeného prachu

Roman

Asi znalec co?

Dorota

To je prostě fakt a jako fakt to berte. Jinak ATA 36 pneumatic system a ATA 21 air conditioning system..

Kráťa

Ano, viděl. Ale nutno podotknout, že ty filtry mají nějakou životnost a doporučenou výměnu, která rozhodně není dva roky (v době předvirové), ale tuším půl roku až rok. Na druhou stranu ani v době virové si nedělám přílišné iluze.

DrFj

Mohl bych se zeptat na duvod?

Ogden

Bože bože…

JIŘÍ

Občané třetích zemí k nám stejně až na výjimky (cizinci s dlouhodobými a trvalými pobyty v zemích v zelené zóně apod.) nemůžou vstoupit, tak jsem zvědavej, kdo s tím bude lítat.

Webster

Agenti

DrFj

Tak ono Rusu s pobytem je opravdu hodne. Na konci brezna byla letadla take plna a to mohli snad jen lide s pobytem v CR. Nejaci Cesi se take najdou vzhledem k pribuzenskym vztahum ci “high specialist” vizum.

JIŘÍ

Tak uvidíme…

DrFj

Ano, uvidime. Osobne referovat nebudu moct, jelikoz moje vizum nestaci. Zkusenost mam vsak z posledniho komercniho letu z Ruska v breznu (Ural air z Zhukovski) a tehdy byla vetsina cestujicich Rusove, a to v podstate nevedeli, kdy se budou moci vratit, jelikoz tehdy to byl pro Rusy dle legislativy one-way ticket. Nyni se vratit muzou, kdyz ne primo, tak pres Turecko, Svycarsko, UK, za par tydnu uz nejspise i pres Minsk dle prohlaseni Belavia.