Českému nebi vládne Ryanair, hustota provozu stále nedosáhla úrovně před covidem
Kalibrační letadlo ŘLP. Pramen: ŘLP
Například Airbus 380 o hmotnosti 575 tun a 400kilometrovém přeletu zaplatil loni ŘLP 21 808 korun.
Například Airbus 380 o hmotnosti 575 tun a 400kilometrovém přeletu zaplatil loni ŘLP 21 808 korun.
Pořád chybí linky na Balkán Bratislava – Nis zrušena při Covid a už neobnovena. Proč ndji třeba Praha – Split?
No tak a teď by mohlo ŘLP publikovat, jak inkasované peníze vrací zpět do vzduchu/přírody. Ty kvadratury vzduchu co ta letadla propálí v motorech se musí něčím nahradit….
je v tom nacenění kg.km nějaký hlubší smysl nebo prostě jen chtějí více vydělat na větším letadle? je nějaký zásadní rozdíl v tom jak dispečer řídí 737 oproti třeba 777?
No, z čistě laického hlediska si dovedu představit například rozdíl mezi turbulencemi za B738/A380 a stím musí řídící počítat jak při startu/přiblížení tak i jen při přeletu.
Počítám ale, že to spíš bude prostě váha*nějaká sazba poplatku podle třídy letadla.
Ryanair i přes svoje nedostatky prostě frčí. Můžeme mít výhrady, ale vědí co dělají a daří se jim.