České sny ve španělské realitě, 3. díl: Z Madridu do Zaragozy na francouzské notě

Ouigo na trať nasazuje dvoupatrovou jednotku TGV Euroduplex (Alstom Avelia Euroduplex).

5 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Alibaba

Ty dvě minuty před odjezdem jsou už docela blbé. Očekával bych pod časem odjezdu nejzašší čas, kdy můžu legálně a spolehlivě odjet.Technologický čas (v GVD) železnice mě nezajímá a považuji to za zlomyslnost vůči cestujícímu.

VTT

To je tím, že si španělské dráhy hrají na letadlo. Když má letadlo odlet v 15.30, tak vám taky nestačí k němu přijít v 15.29 a 30 sekund.

Alibaba

Že si hrají na letadlo ve velmi hloupé.

M M

Ve Francii třeba máte na každé jízdence napsáno, že pasažér je povinen být na nástupišti 2 minuty před odjezdem vlaku. OuiGO ve Francii mimochodem požaduje, aby se cestující dostavili minimálně 30 minut vpřed.

Alibaba

Aby ta výhoda vysokorychlostních vlaků vůbec nějaká byla. Chodím na vlak 5 minut předem.
Takže zopakuji co už jsem psal v prvním díle. Doufám, že takovýto opruz tu v Česku žádný dopravce zavádět nebude. Třeba v Německu jsem to nepostřehl.