České sny ve španělské realitě, 3. díl: Z Madridu do Zaragozy na francouzské notě
Ouigo na trať nasazuje dvoupatrovou jednotku TGV Euroduplex (Alstom Avelia Euroduplex).
Ouigo na trať nasazuje dvoupatrovou jednotku TGV Euroduplex (Alstom Avelia Euroduplex).
Ty dvě minuty před odjezdem jsou už docela blbé. Očekával bych pod časem odjezdu nejzašší čas, kdy můžu legálně a spolehlivě odjet.Technologický čas (v GVD) železnice mě nezajímá a považuji to za zlomyslnost vůči cestujícímu.
To je tím, že si španělské dráhy hrají na letadlo. Když má letadlo odlet v 15.30, tak vám taky nestačí k němu přijít v 15.29 a 30 sekund.
Že si hrají na letadlo ve velmi hloupé.
Ve Francii třeba máte na každé jízdence napsáno, že pasažér je povinen být na nástupišti 2 minuty před odjezdem vlaku. OuiGO ve Francii mimochodem požaduje, aby se cestující dostavili minimálně 30 minut vpřed.
Aby ta výhoda vysokorychlostních vlaků vůbec nějaká byla. Chodím na vlak 5 minut předem.
Takže zopakuji co už jsem psal v prvním díle. Doufám, že takovýto opruz tu v Česku žádný dopravce zavádět nebude. Třeba v Německu jsem to nepostřehl.