České dráhy zřejmě přišly v Polsku o pronajatého brejlovce kvůli požáru

Požár lokomotivy 754 v Polsku. Foto: OSP DobrazanyPožár lokomotivy 754 v Polsku. Foto: OSP Dobrazany

Při požáru nebyl nikdo zraněn.

42 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Michael Smolík

Takže dráhy mají zřejmě brejlovců dostatek, když je pronajímají do Polska. Hlavně, že třeba na trati 226 do Velenic každou chvíli jezdí místo soupravy s brejlovcem jedna Regionova.

petr

to je dlouhodobá záležitost.to nevymysleli včera

Karel

Chudák potápěč

Os5600

Tohle už asi nebude mít cenu zprovozňovat. Ovšem mohla by se použít jako zdroj náhradních dílů pro 754.022. Tím by pak nemusela 754.024 sloužit jako zdroj ND pro 754.022. S tím, že by pak za pomocí motoru z 037 mohla být zprovozněna 754.024.

Chronosphere

Zas o jeden skoro padesátiletý šrot méně.

rejpal

Aspoň bude zdroj náhradních dílů.

rejpal

Jenom 12 mínusů?

Martin

Třeba si mašinfíra myslel, že to správně hořet má… Stane se, no….
Sám jsem jako cestující viděl, jak vlak ve složení Plecháč, 1x dvoupatrák + 1x vagón táhl ještě Stadlera…. Statdlerovi začaly hořet asi brzdy, kolo, nebo něco v těchto místech…. Lidé při vystupování na to upozorňovali průvodčího, že jim hoří vlak… Od lokomotivy (Plecháče) bylo slyšet jenom jak strojvedoucí řve: ser na to, jedeme, to zhasne….. Takže asi tak 😂

Gargy

Odporník

Anonym ze severu

Nějak jim to začalo hořet… 371.015, teďka brejlovec. Co bude dál?

petr

je to jen stroj…zahořet může cokoliv kdekoliv

Gwann

Ubohý brejlovec…

Elb

Jak se tady bude řešit úhrada škody?

Josef Švejk

Zacvaká pojišťovna. Většinou ale nezacvaká 100% škody.

Elb

Jakou že formu pojištění mají železniční dopravci na svoje vlaky?

MildaIV

ČD žádný, PKP nevím.

Paolo

RIP Brejlovec, meli jsme te radi

PetrN

Tragedie, narodniho dopravce, takto prijit o zanovni stroj 😪

Marana_CZE

Dovoz po faráři z Polska co s tím jezdil jen do kostela a zpět. Skoro jako nová…

Gargy

Aha už se ví od čeho to chytlo? Pane chytrý.

M152

Prý utažená ruční brzda.

Jan Sova

Jeden odhozený nedopalek a co to udělá s takovou horou železa….

Václav

Když bude k dispozici laminátové čelo,tak věřím že ji zlaté ruce mechaniků zase vrátí na koleje.

Pája

To lamimo vypadá divoce, ale je to jen část problému. Podle fotek se blbě pozná, jak moc utrpěl hlavní rám – na foto prohnutí nevidím, ale to nic neznamená. Pokud to rám ustál, teoretická možnost opravy je. Otázkou je návratnost.

Martin

Uhnali ji….. Doufám že to nebyla Giulietta…. Kde ta vůbec jezdí?

Jan

A to mašinka určitě splňovala ECM. 😀 … zítra se nám položí celá zeleznice 😀 už se zrušila osoblažka. 🙁

Pája

Copak je s Osoblažkou?

M152

Do odvolání NAD. Následek nedostatku provozuschopných lokomotiv a vozů.

Pája

A jo, já na to úplně zapomněl. Díky za připomenutí.

Josef Švejk

Tak ona tam ta lokomotiva je pouze jedna, pokud vím. A v opravě už byla vícekrát, to tak prostě je.

Kubrt

ČD dostaly do vínku 4 loko pro osoblažku, ale už léta balancují kolem provozního stavu 1 až 0. Na to, kolik jim kraj platí, všechno zadává ČD přímým zadáním, docela chucpe.

M152

Slyšel sem ze asi 300 mašin, nemá ECM u ČD. Tak uvidíme jak moc bude dneska veselo.

Gargy

Slyšet ….znamená houby vědět.

M152

A proto ode dneška nejezdí osoblažka, 460 jezdí v kratším provedení, protože část vozů 063 ECM neprošla,..

Gargy

063 se vyhazovaly že souprav protože to chtěl kraj.

182-097

Vzhledem k tomu že jezdila v Polsku, kde jsou podobné procesy jako ECM vyžadovány už roky a nikomu to nepřijde divné, tak splňovala.

Kubrt

O aktuálním nasazení brejlovců v Polsku lze získat představu ve sledovačce http://sledovani.55p.cz/pkpic_754_2022/?disp=6-2022

Gargy

ČD zrovna netrpí přebytkem dieselových mašin.I 754 .078 mnela ohořelé stanoviště a dají ji dokupy.

Aaabbb

Tomuhle bych neříkal ohořelé…

Gargy

Tak stanoviště se dá vyměnit..pokud je diesel v pořádku..tak to není taková tragédie.

Jan Sova

jjj, dobří lidé v PARSu na to udělají zánovní koncovku/kabinu ala Regína.