Takže dráhy mají zřejmě brejlovců dostatek, když je pronajímají do Polska. Hlavně, že třeba na trati 226 do Velenic každou chvíli jezdí místo soupravy s brejlovcem jedna Regionova.
Tohle už asi nebude mít cenu zprovozňovat. Ovšem mohla by se použít jako zdroj náhradních dílů pro 754.022. Tím by pak nemusela 754.024 sloužit jako zdroj ND pro 754.022. S tím, že by pak za pomocí motoru z 037 mohla být zprovozněna 754.024.
Třeba si mašinfíra myslel, že to správně hořet má… Stane se, no….
Sám jsem jako cestující viděl, jak vlak ve složení Plecháč, 1x dvoupatrák + 1x vagón táhl ještě Stadlera…. Statdlerovi začaly hořet asi brzdy, kolo, nebo něco v těchto místech…. Lidé při vystupování na to upozorňovali průvodčího, že jim hoří vlak… Od lokomotivy (Plecháče) bylo slyšet jenom jak strojvedoucí řve: ser na to, jedeme, to zhasne….. Takže asi tak 😂
To lamimo vypadá divoce, ale je to jen část problému. Podle fotek se blbě pozná, jak moc utrpěl hlavní rám – na foto prohnutí nevidím, ale to nic neznamená. Pokud to rám ustál, teoretická možnost opravy je. Otázkou je návratnost.
ČD dostaly do vínku 4 loko pro osoblažku, ale už léta balancují kolem provozního stavu 1 až 0. Na to, kolik jim kraj platí, všechno zadává ČD přímým zadáním, docela chucpe.
Takže dráhy mají zřejmě brejlovců dostatek, když je pronajímají do Polska. Hlavně, že třeba na trati 226 do Velenic každou chvíli jezdí místo soupravy s brejlovcem jedna Regionova.
to je dlouhodobá záležitost.to nevymysleli včera
Chudák potápěč
Tohle už asi nebude mít cenu zprovozňovat. Ovšem mohla by se použít jako zdroj náhradních dílů pro 754.022. Tím by pak nemusela 754.024 sloužit jako zdroj ND pro 754.022. S tím, že by pak za pomocí motoru z 037 mohla být zprovozněna 754.024.
Zas o jeden skoro padesátiletý šrot méně.
Aspoň bude zdroj náhradních dílů.
Jenom 12 mínusů?
Třeba si mašinfíra myslel, že to správně hořet má… Stane se, no….
Sám jsem jako cestující viděl, jak vlak ve složení Plecháč, 1x dvoupatrák + 1x vagón táhl ještě Stadlera…. Statdlerovi začaly hořet asi brzdy, kolo, nebo něco v těchto místech…. Lidé při vystupování na to upozorňovali průvodčího, že jim hoří vlak… Od lokomotivy (Plecháče) bylo slyšet jenom jak strojvedoucí řve: ser na to, jedeme, to zhasne….. Takže asi tak 😂
Odporník
Nějak jim to začalo hořet… 371.015, teďka brejlovec. Co bude dál?
je to jen stroj…zahořet může cokoliv kdekoliv
Ubohý brejlovec…
Jak se tady bude řešit úhrada škody?
Zacvaká pojišťovna. Většinou ale nezacvaká 100% škody.
Jakou že formu pojištění mají železniční dopravci na svoje vlaky?
ČD žádný, PKP nevím.
RIP Brejlovec, meli jsme te radi
Tragedie, narodniho dopravce, takto prijit o zanovni stroj 😪
Dovoz po faráři z Polska co s tím jezdil jen do kostela a zpět. Skoro jako nová…
Aha už se ví od čeho to chytlo? Pane chytrý.
Prý utažená ruční brzda.
Jeden odhozený nedopalek a co to udělá s takovou horou železa….
Když bude k dispozici laminátové čelo,tak věřím že ji zlaté ruce mechaniků zase vrátí na koleje.
To lamimo vypadá divoce, ale je to jen část problému. Podle fotek se blbě pozná, jak moc utrpěl hlavní rám – na foto prohnutí nevidím, ale to nic neznamená. Pokud to rám ustál, teoretická možnost opravy je. Otázkou je návratnost.
Alenka. 754 037 0
https://www.zeleznicnipoklady.cz/produkt/t-478-4037-754-037-0/
Uhnali ji….. Doufám že to nebyla Giulietta…. Kde ta vůbec jezdí?
A to mašinka určitě splňovala ECM. 😀 … zítra se nám položí celá zeleznice 😀 už se zrušila osoblažka. 🙁
Copak je s Osoblažkou?
Do odvolání NAD. Následek nedostatku provozuschopných lokomotiv a vozů.
A jo, já na to úplně zapomněl. Díky za připomenutí.
Tak ona tam ta lokomotiva je pouze jedna, pokud vím. A v opravě už byla vícekrát, to tak prostě je.
ČD dostaly do vínku 4 loko pro osoblažku, ale už léta balancují kolem provozního stavu 1 až 0. Na to, kolik jim kraj platí, všechno zadává ČD přímým zadáním, docela chucpe.
Slyšel sem ze asi 300 mašin, nemá ECM u ČD. Tak uvidíme jak moc bude dneska veselo.
Slyšet ….znamená houby vědět.
A proto ode dneška nejezdí osoblažka, 460 jezdí v kratším provedení, protože část vozů 063 ECM neprošla,..
063 se vyhazovaly že souprav protože to chtěl kraj.
Vzhledem k tomu že jezdila v Polsku, kde jsou podobné procesy jako ECM vyžadovány už roky a nikomu to nepřijde divné, tak splňovala.
O aktuálním nasazení brejlovců v Polsku lze získat představu ve sledovačce http://sledovani.55p.cz/pkpic_754_2022/?disp=6-2022
ČD zrovna netrpí přebytkem dieselových mašin.I 754 .078 mnela ohořelé stanoviště a dají ji dokupy.
Tomuhle bych neříkal ohořelé…
Tak stanoviště se dá vyměnit..pokud je diesel v pořádku..tak to není taková tragédie.
jjj, dobří lidé v PARSu na to udělají zánovní koncovku/kabinu ala Regína.