České dráhy zprovoznily novou myčku v Havlíčkově Brodě, zvládne 25 vlaků za den
Nová myčka ČD, Havlíčkův Brod. Pramen: České dráhy
Nová krytá myčka umožní celoroční mytí. Až z 80 procent využívá recyklovanou vodu.
Nová krytá myčka umožní celoroční mytí. Až z 80 procent využívá recyklovanou vodu.
Kapacita zní dobře, nebylo by od věci ji zpočátku využít naplno a umýt tam celý vozový park z depa Horní Heršpice. Jak tam vypadají některé starší vozy, je hrozná ostuda, mytí u nich neproběhlo několik let. A ne, není to tím, že jsou ty vozy staré. Možná mají některé vyšisovaný lak, ale i takový vůz by nemusel mít na celé ploše hnědý několikaletý nános.
Jsem jediný komu je nápadný udávaný rozdíl v kapacitě myčky 25 vlaků denně v nadpisu článku a 25 vozidel denně v samotném textu? Je to jen slovíčkaření a nebo je každý „vlak“ tvořen pouze jedním vozidlem?
Jezdí ještě Arriva na myčku do Drážďan nebo přešli na kyblík+hadr?
Zajimalo by mě, jak je využívána ta brněnská. Soupravy na R 9 přes Vysočinou vypadají katastrofálně. Vlastně všechny brněnské vozy se před pár lety ohledně čistoty skříní výrazně zhoršily. Kromě motorových souprav.
Jak se tam budou mýt Panteři, když tam není trolej? Bude tam oblíbený vozíček nebo záloha 742 ČD?
A jak se v takových myčkách myjí vozy? Bez troleje tam nevjedou? Jak funguje pod trolejí pojízdný mycí portál?
Bylo by docela zajímavé sledovat průjezd pantera vlastní silou vodní mlhou při 25kV.
Nevím jak je to jinde ale v Praze na ONJ je mezi kolejema lanová smyčka.
Třeba jako v Chebu ho zapřáhne Pesa a proveze ho myčkou a budou umyty obě.
Také mě mrzí, že jsme se neinspirovali v zahraničí… V německy mluvících zemích jsou myčky běžně zatrolejované, elektrická vozidla mají zvláštní režimy pro průjezd myčkou a nepotřebujeme žádné posunovadlo.
Žel, u nás bude dvouvozového pantera opravdu protahovat dýmící Bangle… ☹️🤦🤷
Jo jo, Tondo…
Přitom je relativně blízko, asi nebude zrovna přetížená jako myčka na ONJ, dalo by se tam jezdit. Jenže tahat tam k tomu ještě Bangli pro posun?
To už docela drsně leze do peněz…
Že zvládne 25 vlaků za den, to je sice hezké, ale využije se vůbec takový potenciál, když pražské rychlíky, které měly napůl končit v Jihlavě, dráhám vyfoukl Jančura?
Jančura vlaky nemyje .ale tak
Jančura bude mít svoje zázemí, nebo ne? Na to jsem ostatně zvědav. No a když už se ptáte, tak opravdu, některé Jančurovy vagóny byly krásně žluté už hodně, hodně dávno.
Tak ono to kolem HavlBrodu nikam jinam nejezdí, že? Má se to udělat přesně dle stávající situace a při potřebě navysenije pak na koho nadávat, ne?
Nemyje. Přijďte se podívat na rychlíky Ústí – Kolín. Když teda zrovna jedou.
Hmm, co takhle tu volnou kapacitu prodat?
To je moc chytrý nápad. Kontrakt už byl dohodnut, nebo se hraje ekonomická loterie?
Myslím volnou kapacitu na myčce. Když bude volno, tak proč nevzít na umytí někoho jiného.
Tak to fungovalo v Bohumíně.
Krytá myčka je ještě v Praze, Brně, Hradci, Budějovicích a Bohumíně. Venkovní je v Plzni, Chebu, Děčíně a Liberci.
V Plzni žádná myčka není je to provizorní řešení z 80 let. A proč není myčka v Olomouci. Nebo valmezu?
Takovéto myčky se měly postavit alespoň na přelomu tisíciletí. Takže jen tak dál!
tak ještě nějakou co umí umejt grafiti, ty posprejovaný sloni vypadají úděsně.
A aplikuje látku, která urazí ruce sprejerům.