České dráhy zavádí mezi Novým Městem a Tišnovem náhradní autobusy, trať poškozuje vlaky
Regionova v Novém Městě na Moravě. Foto: knesl kynčl architekti
Přerušení provozu je zatím naplánováno do pátku.
Přerušení provozu je zatím naplánováno do pátku.
Až toho frajera chytnou, tak se rodiče budou asi divit. Mimochodem, na kolejích žádné podezřelé stopy nejsou?
Nedávno bylo něco podobného na trati 027 v žst. Meziměstí, kde nedoléhal hrot jazyka výhybky a poškodilo to dvojkolí u několika souprav (814, 854 a 954). Naštěstí se na to přišlo poměrně rychle a provoz tak zastaven nebyl.
Tak především bude potřeba dopadnout pachatele, kteří trať poškozují, resp. na kolejnice pokládají předměty, které pak způsobují škody jak na kolejnicích, tak tak vlacích. To za policii nikdo neudělá.
Tišnov Nedvědice se jezdí každou hodinu … z Nedvědice nahoru jen po dvou hodinách . Tudíž by se točit Nedvědice vlakem klidně mohla ….
To zní až neuvěřitelně. SŽ pořídila několik diagnostických vozidel za více jako 3/4 miliardy. Předpokládám, že tedy provádí průběžnou diagnostiku a jsou schopni zavčas odhalit potenciální havarijní stavy. O tom, že by na základě toho měli dělat degradační model a plány oprav ani nemluvím.
A co je tam konkrétně za problém?
Předpokládám, že když ČD avízuje havarijní stav tratě tak by o tom její správce měl vědět minimálně právě z diagnostiky.
Jestli je tento předpoklad oprávněný, se ukáže, až budeme vědět, o co skutečně jde.
Pokud nežijí v představě, že opotřebení není, není , pořád není a pak se průjezdem měřícího vozu stane, kdyby ho neměřili, tak se nestalo.
No, to mi připomíná kvantovou mechaniku: pouhý fakt měření soustavu ovlivňuje… Schroedingerova kočka je napůl živá a napůl mrtvá, dokud se nepodíváme 🙂
Ne, není ani živá ani mrtvá – nemá žádný stav. Stav se “stane” právě až pozorováním. To je rozdíl. 😉
Taky špatně. Nachází se v superpozici obou stavů.
Jestli je problém mezi Nedvědicí a Novým Městem, tak proč se nejezdí aspoň z Tišnova do Nedvědice?
Taky mě to napadlo, navíc jede plno vlaků pouze Tišnov – Nedvědice, proč to musí jezdit busy?
Taky sem nad tim přemýšlel. Buď mají poškozené vlaky a není čím jezdit, nebo je levnější to dát celé busem, než řešit přestupy?
Levnější to je busem určitě, ale kraj neobjednává vlaky proto, aby mu jezdily busy. Objednatel by se měl ohradit.
To tam někdo pravidelně lepí kuličky z ložisek???
Tohle by bylo velmi vážné ohrožení bezpečnosti, protože obruč kola to natolik poškodí, že se zpravidla musí vyměnit, v „lepším“ případě kolo jde na soustruh. Jestli by tohle měla být příčina poškozování vozidel, pak se jedná o daleko horší sabotáž než mazání kolejí olejem.
Obruče z fotek ale na výměnu zralé jsou…
Opatrně s tím olizováním zábradlí 🙂 Tu snad ne, ale na takovém iDnesu by to bylo velmi inspirativní.
To je námět pro Českou sodu? Článek byl dříve než vyjel měřicí vlak? 🙂
článek byl vydán poté, co čd zveřejnily mimořádnost.
Jestli si dobře vzpomínám, tak omezení z podobné příčiny již bylo v září loňského roku. Zajímalo by mě, k jakému zjištění ze strany SŽ došlo, co a jak bylo opraveno, a hlavně proč se to opakuje. Jestli jde o poškození materiálu dvojkolí, škody opravdu nebudou malé a nakonec můžou být ČD rády, že tam ještě nejezdí nové Pesy.
Vzhledem k tomu, že se závada znovu projevila, tak to vypadá, že se v září 2023 na nic nepřišlo. No a stejně tak můžou dopadnout Pesy, pokud se závada projeví i za rok.
Taky by mě zajímalo, co se tam stalo. Regionova je nic proti vlaku se dřevem z hlediska zatížení kolejnic.
„Neprojedou. Kaštani přes Vysočinu vlakem neprojedou. To bychom se na to podívali. Vaše ČD“
Kolik asi bude komentářů o zlé železnici, co se po ní nedá jezdit?
Ale jsem rád, že se alespoň opravuje. Ale může se to dělat i rychleji.
Tak Správa železnic za nic nemůže… No, kolik jste toho vypil? 😁
Jako že ČD můžou za to, že koleje jsou ve stavu, že jim to oddělává soupravy, což výrazně zvyšuje náklady na údržbu a v neposlední řadě, každá odstavená mašina někde chybí, pár jich samozřejmě není problém vykrýt, ovšem víc už problém je a zůstává na výběr, odříct spoj, protože nejsou stroje a tedy zlé ČD, nebo prostě na trať, která dělá problém, přestat jezdit 🤷♂️ myslím že cestující mohou být rádi, že NAD zařídili t ČD, protože tohle je průser SŽ
Jistě, že to jde na triko SŽ, ale s těmi vlaky jezdí ČD. Ale všimněme si, že všechny 3 tratě z východu na Vysočinu jsou aktuálně neprůjezdné.
Tak proč jste proboha psal „Vaše ČD“ jako zakončení „Neprojedou, to bychom se na to podívali“?
Ty věty vypadají, jako by někdo úmyslně sabotoval provoz na železnici. Podpis vypadá jako by za to mohly ČD.
Sám píšete, že za problém může SprŽel, tak proč tedy ty věty s podpisem zní, jako by za to mohly ČD?
Možná to Hala D vidí tak, že za to mohou ČD, protože poslední opravu trati dělaly ještě ČSD, ČD nic, SŽ nic…
V plánu výluk ji SŽ už měla, takže to nesedí.
Tišnov – Nedvědice: traťová bez TV, Tišnov: záhl. ze směru Nedvědice. Nedvědice: záhl. ze směru Tišnov.
zřízení BK, výměna pražců a kolejnic, úprava GPK
29d 31.03. 28.04. 31.3.-28.4.
https://www.spravazeleznic.cz/documents/50004227/133904301/Ro%C4%8Dn%C3%AD+pl%C3%A1n+v%C3%BDluk+na+rok+2023.xlsx/edc80211-9561-4c53-a208-2f8681d0780a
Borecký a Kupka, jim nestačí po nocích korodovat most na Výtoni, oni ještě navíc jezdí na Vysočinu ohýbat kolejnice.
Pak by to vina SŽ nebyla…
Tam mají také pana Boreckého?
🙂 🙂 🙂