České dráhy vypraví speciální vlaky na ostravské Colours, cestující se vyhnou frontám
Elektrická jednotka 471 CityElefant v Kolíně. Foto: České dráhy
České dráhy letos opět spojily síly s pořadateli hudebního festivalu Colours of Ostrava a vypraví na něj speciální vlaky. Pro
Jízdenka + vstupenka + šek na dvě piva , několik jointů a sáček na zvracení, je ideální kombinace na všechny festivaly, A tak nezbývá než poděkovat ČD, že všechny tyto křiklouny odveze do Ostravy. Možná by to bylo lepší bez zpáteční jízdenky, aby tam zůstali a měli na ten fesťák blíže, ale to by zase měli daleko na akce v nula 2 aréně, ve které jsou tak úžasné koncerty :).
Ten, kdo vymyslel tu možnost výmeny lístku na vlak přímo za pásku pro vstup na festival, by měl být povýšen. Myšlenka opravdu skvostná a geniální…A lidem to taky ušetří čas který by jinak strávili ve frontě 😊
To rozhodně :-). Svého času byla vstupenka na brněnské veletrhy a výstavy i jednodenní jízdenkou na MHD. Odpadl problém
se sháněním automatu a drobných do něj. Ale zrušili to. 🙁
No, tohle ČD pochopily, ale že by si měly prodávat vstupenky do jejich vlastního muzea v Lužné u Rakovníka při větších akcích (pořádaných tam několikrát ročně) už v těch „návozových“ parních vlacích, kterými si tam vozí desítky především rodin s dětmi, aby pak nebylo třeba stát půlhodinové fronty u pokladny muzea, to nechápou stále …
Loni jel Colours express taky, že by opis tiskové zprávy z loňska? 🙂
Jinak škoda těch místenek “na vůz”, jinak bych tím rád jel…
K akci není žádná tisková zpráva. Jen jsem nějak pozapomněl, že to bylo už loni, je to opravené.
I kdyby to opis byl, je dobré si připomenout, že letos bude Colour expres taky. 🙂
Jen tak dál, takovýhle kombinace vlaku s akcí jsou fajn 🙂
2x na OV střed je asi chyba. Nebo je to noční pendl?
21. 7. 2019 R 10010 Colours expres
Ostrava střed 02.50
Ostrava hl. n. 02.56
Ostrava střed 03.04
To je zjevně překlep a má to být určitě Svinov.
To bude lahůdka v tom slonovi, když nepůjde klimatizace.
V posledních letech je sice znát, že klimatizace ztrácí účinnost a někdy nefunguje snad vůbec, ale na takovou delší trasu snad bude nasazen nějaký prověřený kus. Elefanty by už celkově potřebovaly generální rekonstrukci klimatizace a taky snad dojde k omezení vnějšího hluku. Je s podivem, že někdo mohl navrhnout vozidlo, které produkuje takový řev do okolí, přitom prostojí hodně času ve stanicích. A také je chyba, že někdo jiný takové vozdilo schválil do provozu.
koukam samej expert tady 🙂
Asi nejezdíte „ešusy“ příliš často (zejména v horkém létě) …
A kromě okolí je uvnitř největší hluk v oddíle 1. třídy, což je taky dobrý.
No tak zrovna včera jsem jel v Sharku z Valmezu do Rožnova, ráno vedro nebylo, ale klima „hučela“ dovnitř naprosto nesnesitelně. To u jiného vozu nepamatuju….
čas přistavení k nástupišti je celkem zbytečná informace, když všichni musí mít místenky (smysl to má jen pro bojovníky o místa bez místenky, což tady neplatí že)
a nad prinosem vasi informace jste se taky zamyslel?
Pro tyhle vlaky sice místenka je, ale bez specifikace konkrétního místa, tzn pokud jedete ve 4 lidech tak když přijdete 5 min před ojdezem tak nemáte jistotu že si sednete k sobě
Tak zrovna u toho nočního co odjíždí ve 2:50 se tato informace velice hodí. Když už člověk bude unavenej, tak tady ví, že když přijde i o trochu dřív (půlhodina), tak prostě zaleze do vozu (protože může) a může si zdřímnout (protože je na to správný čas).
Nejsem si vůbec jist, zda je to opravdu poprvé, kdy takové posily jedou, jen možná nebyly takto organizovány a „marketingově“ inzerovány předem.
A ty „ešusy“ by mohly být z Ostravska a už hned zůstat trvale v Praze, ne?
Pane v důchodu, hrajete si bosou nohou s kobrou. Ostravští železniční ultras si toto nenechají líbit 😀
A proč myslíte, že jsem to napsal? Copak tady mohou a mají „prudit“ jenom různí „Soupravové“, „VRTi“ a jim podobní? Já si chci občas také „rejpnout“ …
👍👍👍
A už je to tady (viz níže) …
Ono je v článku napsáno, že to musí být nutně ostravští elefanti? Stejně tak mohou přijet pražští, ne? 🙂
Samozřejmě není (a já bych to ani nepředpokládal) – já jsem jen chtěl naznačit způsob, jak je může Praha Ostravě efektivně „zabavit“.