Dopravci Železnice

České dráhy vyjely s další „hokejovou“ lokomotivou, poveze speciály na šampionát

Lokomotiva 362.161 v novém polepu hokejové reprezentace. Foto: České dráhy
Lokomotiva 362.161 v novém polepu hokejové reprezentace. Foto: České dráhyhdr

Po lokomotivě v reklamním polepu extraligového klubu Kometa Brno se objevil na české železnici další stroj tématicky spojený s hokejem. České dráhy dnes zařadily do provozu lokomotivu 362.161 ve speciálním zbarvení české hokejové reprezentace. Stroj má být i v čele speciálních vlaků, které se chystají České dráhy vypravit na mistrovství světa v hokeji na Slovensku.

Speciální polep je výsledkem nové spolupráce mezi BPA sport marketing, marketingovým partnerem českého hokeje, a Českými drahami. Lokomotivu dnes pokřtili slavnostně hlavní trenér reprezentace Miloš Říha a náměstek generálního ředitele Českých drah Michal Štěpán.

Lokomotiva má z každé strany jinou barvu, z jedné červenou a z druhé modrou. V polepu bude až do ledna příštího roku. Grafický návrh připravila společnost BPA. Využita bude i k propagaci mistrovství světa hráčů do dvaceti let, které se bude konat na přelomu roku v Ostravě a Třinci.

Jde o 27. lokomotivu či jednotku, která jezdí ve speciálním reklamním polepu. Podle Michala Štěpána jde o netradiční a velmi atraktivní nosič reklamy. „Mohou oslovit tisíce cestujících ve vlacích i tisíce lidí, kteří se pohybují kolem tratí. Navíc nestojí jen na jednom místě, ale jedna lokomotiva může oslovit veřejnost v Praze a za několik hodin třeba v Brně,“ řekl Štěpán.

Velká část vozidel jezdí v polepu pro regiony, nejvíce jsou takové vlaky rozšířeny na Vysočině. Část pak slouží jako reklama na produkty Českých drah. Dopravce neuvedl, kolik taková reklama stojí, řádově jde o stovky tisíc korun.

Většina současných vozidel Českých drah nese korporátní nátěr označovaný podle grafického studia jako Najbrt. Vedle těchto lokomotiv a několika desítek vozidel s neobvyklým reklamním designem provozují České dráhy i několik vozidel v nostalgických nátěrech, které připomínají například prototypová vozidla nebo původní design hnacích vozidel, kdy stejnosměrným vozidlům dominovala zelená, střídavým červená a více systémovým modrá barva.

 

15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Romanero

Ta údajně modrá se teda moc nepovedla naladit..

Ondra

Reklamní polep by nevadil, pokud nebude překrývat většinu oken a bránit cestujícím volnému výhledu – týká se motoráků řady 841.

T.H.

Retro-nátěr řady 714 je proboha co? Pokusí se ji zfialovět? :-)))

Vlastimil

Zatím má tedy pěkný retro nátěr. Má 20 letou patinu neumytí…To všechny brněnské 714 jsou na tom lépe…

John

Neví někdo, jak dlouho bude tato reklama na lokomotivě ?

Kubrt

Píše se to ve třetím odstavci…

Martin z Moravy

Až nápadně to připomíná Jakovlev 😀 Reklama na letadla? http://www.yak.ru

Radek

Jo, kdyby se ještě naučili prodávat plochy pro inzerenty. Tady utíkají peníze.

Pipa95

U střídaviny mi chybí 242.213 a u motorových vozů 854.021 a u motorových lokomotiv 754.066, ovšem otázka v jakém nátěru vyjede po opravě.

Michálek

Regiojet je 100 krát lepší než české dráhy

svojsin

tTk tady snad nejsme na Novinky.cz apd.
Máte něco „kvěci“ ??

Joe Silverra

To víš, že jo. 😀

Josef22

No a dál?

Podle mě jsou třeba povidlový buchty 100 krát lepší než tvarohový… 😀

Vorech

Myslel tím spíše koblihy🤔

Petr

Vy budete volič SPD 😀 Komentář úplně dementní a úplně mimo téma 😀