České dráhy umožní kvůli počasí vracení jízdenek v den cesty bez poplatku
Sesuv půdy a pád stromu na trať mezi Plzní a Starým Plzencem. Foto: Hasiči Správy železnic
Opatření platí jen pro jízdenky koupené v tarifu ČD.
Opatření platí jen pro jízdenky koupené v tarifu ČD.
Tak ještě by se zaměstnanci ČD u okýnka mohli chovat slušně a na každého cestujícího neřvat, že nejsou vševědoucí, ať nikam nejezdí a že do vlaku dnes jen na vlastní riziko….
Hlavne by SZ mela davat vcas foukacky a starat se o dreviny kolem koleji. Pak to vse odnese dopravce. Jedno jaky.
Šlechetný antiobstrukční příspěvek bližním v nouzi. Kdyby se tak stal standardem jako u dalších dopravců…
Nebo povinně místenkové vlaky na cokoliv od rychlíku výše, nebo někdo chce v 21.stoleti stát na delší cesty v uličce a nebo u záchodů?
No nechce, ale lepší než nejet vubec, protože není dost sedaček. Smutné, ale realita…
Hlavně se chci někam dostat. K tomu hraní si na luxus, který neexistuje moc a přidávání komplikací pro cestu moc nepomáhá.
Jenomže bohužel pokud je vlak v objednávce státu/kraje a je tudíž dotován, nemůže být povinně místenkový. To mohou být pouze vlaky na komerční riziko dopravce
Objednávané vlaky samozrejme povinne miestenkové byť byť môžu, len s tým objednávateľ musí súhlasiť.
Já jsem kdysi bral za dobrou věc u ČD, co měly proti konkurenci – platnost jízdenky na dřívější vlaky, než co e-shop našel/kam jsem měl místenku. Pak opsali od konkurence, storno bez poplatku, ale platnost jízdenky od času.
Bylo to v době, kdy jsem neměl chytrofón, jízdenky jsem kupoval na PC dopředu.
Tak doufejme, že povodně neprověří prohnilé vrby, topoly,… u trati, nejen v Pomoraví.
Trochu doufám, že pokud to poboura nejsou málo/vůbec nepoužívanou lokalku, že nikoho nenapadne do toho dávat miliardy na obnovu.
Stačí volit Babiše a ten všem slíbí, že u nich povodně nebudou 😆
Fialový hnus si vem dom
SPD určitě bude taky proti povodním.
Ono politiku by do povodní tahat šlo 😀
Menší pole s remízky – to velkostatkář Bureš asi chtít nebude. Vůbec aby se k půdě chovali majitelé tak, aby urodila – ne aby byly dotace.
(Ne)úpravy koryt řek – kdekdo vyhodnotí jako zelenáčství, nechci meandry, chci betonové koryto při nepřízni počasí ucpané stromama.
Přehrady a vodní elektrárny už vůbec nebudou, sice se dá regulovat narozdíl od slunce, ale furt je to oze.
Frekvence extrémních atmosférických jevů (včetně současných lijáků) se statisticky zvyšuje a souvisí to jasně s oteplováním atmosféry. Je to v základu jednoduchá fyzika – více skleníkových plynů znamená větší záchyt energie v atmosféře a tím i vyšší energii těch jevů (vítr, bouřky, deště). Nepřímo z toho vyjdou i dlouhé epizody sucha (které třeba nezemědělci tolik nevnímají). Tak či onak, Okamura a jeho voliči (a bohužel i řada dalších) na klimatickou změnu nevěří (stejně jako i na další vědecké poznatky) a i proto odmítají opatření proti změně klimatu. Prakticky to znamená, že svou volbou podporují mj. i častější povodně. Bývaly časy,… Číst vice »
Informovanost o extrémních atmosférických jevech se statistický prokazatelně zvyšuje a souvisí to jasně s rozvojem médií.
Tak by to mohlo zůstat.
V aplikaci to můžete normálně vrátit bezplatně (v rámci ČR) až do 15 minut před odjezdem. Co více byste chtěl?
Třeba 14 minut? Nebo 13? I když to je spíše méně než více… 🙂
Vnitrostátní, mezinárodní opravdu ne.