České dráhy u své dceřiné firmy reklamují výměnu interiéru pendolin
Pendolino Českých drah po revitalizaci interiéru. Foto: České dráhy
Ani s přechodem některých zakázek k vlastní společnosti DPOV nezmizely u Českých drah problémy s nedostatečnou kvalitou modernizovaných vozů. Nedostatky
jasné šak si prelievame chechtáky, však substrát to zacvaká Reklámácia oprava a oprava opravy
Kdyby radši reklamovaly vagóny ABpee, kde je v první třídě méně místa než ve druhé a co sedačka to jiná rozteč…
Nač dnes Pendolina, když se napřimují za drahý peníze tratě?
A to je mají jako ČD vyhodit, když je už před lety koupily? Navíc oni ty tratě zase tak přímé nejsou i po tom napřímení…
Mohl bych redakci poslat pár fotek z báječných vozů Astra u RJ, nebo o takový materiál nebude zájem?
Přesně tak, všude se něco najde – když občas vidím ty zaprasený vozy zahraničních dopravců (což je samozřejmě bezpochyby také o cestujících).
Astry prošly poslední dobou nějakou renovací u dceřinky RegioJetu? To jsou mi novinky.
Za ty peníze jsou tam kapsy na místenky? V roce 2018? To vychází na 5,3 mega průměrně za jeden vůz. Přestože jsem manuálně nezručný, myslím, že najmout schopné řemeslníky bych zvládl levněji….. Zkuste prosím někdo zjistit podrobně, co všechno se tam dělalo.
260 mil za takový šlendrián? Je tohle vůbec možné, že někdo myslí vážně takhle odfláknutou práci a ještě za tak nehorázné peníze?
Ty tlačítka na WC je možné brát, jako umělecké dílo. 🙂
Můj názor, že neměli do Alstomu kromě první třídy hrabat.
Asi tak. Myslet si, že nějaké DPOV odvedou stejně kvalitní práci, jako Alstom, je dost naivní.
O stačil mi ten koš nesel vůbec zavřít takže celou dobu se ty koše klepali jako herky a ty záchody taky nic moc 😊
Nejlepší je ten kino oddíl, kterému chybí dveře.
Dveře by tam byly k ničemu, je tam pořád pohyb, osazenstvo se během jízdy dost mění. Kdo tam má děti, ví to.
Proc nekoupi nektere starsi pendolina – podobny typ – v italii a nezmodernizuji je, aby meli vice vozu… Sice ty italske nejsou na 25kV, ale na trasu mezi Prahou a Ostravou by postacovala,… Nez se u nas prepne cela sit tak to chvili potrva…
Jestli myslíte ETR 460 po Cisalpinu, které šly do šrotu, tak ty možná k prodeji byly. Ale údržba starého stroje s naklápěcí technikou je náročná a mezi Prahou a Ostravou je časová úspora v jednotkách minut. Nebo někdo nabízí k prodeji jiná starší Pendolina?
Švýcarské i Italské vozy (Cisalpino), již měly maximální proběh kilometrů. Jelikož s nima nebyla spokojenost, tak místo do generální opravy, zamířily ke šroťákovi do Milána.
ČD původně o tyto vlaky měla zájem, ale problém byl jak cena, tak již zmíněný tech. stav.
Někdo z ČD, by o tom jistě věděl víc.
Celý Pendolino je omyl, má mizernou kapacitu a i tak působí stísněněn a vy chcete ještě kupovat další? To už je lepší pořídit railjet, ne?
Má mizernou kapacitu, protože ČD zvolily uspořádání 2+1 i ve dvojce (což je ale jinak luxus), a působí stísněně, protože je to naklápěčka a proto se musí kabina směrem nahoru zužovat.
2+2 by byla ale hodně turistická třída. 🙂 Nicméně pointa je taková, že naklápěčku k ničemu nepotřebujeme, takže proč jít do Pendolína s omezenou šířkou skříně? Aby existovaly další vlaky, které se vizuálně podobají Pendolinu?
2+2 ve dvojce je naprostý standard, naopak 2+1 výjimka. Koupi Pendolina chtěli v devadesátých letech řešit „obloukovitost“ našich tratí směrem k dosažení vyšších cestovních rychlostí bez nákladného narovnání stávajících, nebo stavby tratí zcela nových s lepší geometrií.