České dráhy stáhly na Olomoucku z provozu zmodernizované vlaky Stadler, reklamují je
První jednotka Stadler GTW pro modernizaci pro České dráhy. Foto: Olomoucký kraj
Za každou nenasazenou soupravu platí České dráhy pokutu sto tisíc korun měsíčně.
Takže moc nových mašinek není na trhu a tak ČD, aby udržely trať nakoupily starší mašinky na repas. Výsledek je znám……
Co je to ‚udržet trať‘?
To je velmi nemilé. Snad se toto brzy vyřeší.
To se dalo čekat – vůbec mě to nepřekvapuje – byla to jen otázka času…
Ten článek je trochu s křížkem po funuse. Aktuálně třeba 3 stadlery v provozu. Kompletně snad vůbec staženy z provozu nebyly. Dva šumperské 018 a 024 jezdí celkem spolehlivě. Ty si depo opravilo samo. Stadlery po Zvolenu jsou tragédie. Aktuálně v tuto dobu ale i dva po opravě v ŽOS Zvolen jezdí. Do Zvolena na garanci se snad vracel jen jeden.
On je ten článek v jedné věci nepřesný – v nadpisu hovoří o „Olomoucku“ + pak v textu zmiňuje jmenovitě trať Olomouc – Drahanovice. V takovém případě skutečně platí, že 646 více nejezdí než jezdí, viz http://sledovani.55p.cz/olomouc_802_2022/?disp=2-2022 (a to je řeč jen o trati směr Drahanovice a ne o výkonech směr Hrubá Voda). Jiný údaj v textu však píše o „jednotkách pro Olomoucký kraj“, což v zásadě je u těchto jednotek pravda, nicméně reálně odstavené jsou asi jen ty z olomouckého, nikoliv šumperského depa (které zmiňujete vy a které – i dle mnou níže odkazované sledovačky – v počtu přinejmenším… Číst vice »
Osobně si myslim ze za to muze nekoncepční konkurenční prostředí. Bez konkurence by tam pořád jezdily 810 a tohle by se nestalo. Takze liberalizaci se dostavame do stavu nižší spolehlivosti.
Jaké konkurenční prostředí? Olomoucký kraj podepsal v roce 2019 (co se týče dieselové trakce) 10letý kontrakt s ČD, a.s., bez jakékoliv soutěže či „rozstřelu“.
A kdyby ty stadlery neslibili tak by s nimi tu smlouvu taky podepsali? No nepodepsali a nabidli by to nekomu jinemu … proklata liberalizace tlaci dopravce do existenční krize!
A ty 810 by podle vás měly vydržet v provozu ještě kolik dalších let, aniž by se jich týkala větší poruchovost (či např. již neexistující náhradní díly apod.)?
810 by vydržely a někde ještě vydrží alespoň 10 let. Vzhledem k počtu vyřazených kusů nic jako nedostatek náhradních dílů neexistuje. Krom toho tam se nemá co pokazit.
O. K., a takové ETCS (bez kterého se do 10 – resp. dle platných termínů ba i dříve – nedostanou na hlavní koridor procházející Olomouckým krajem) byste do nich montoval?
To platí pouze v případě že věříte tomu, že ETCS bude skutečně potřeba i pro HV která budou do stanice s ETCS jen zajíždět … já tomu nevěřím.
Aha.
Jen tak pro zajímavost – vy si tedy myslíte, že poruchy Stadlerů GTW budou v této četnosti pokračovat celých těch dalších 10 let?
Jak souvisí potřeba ETCS ve stanicích s poruchami v příštích deseti letech?
Dostal jste se do slepé uličky tak odvádíte téma jinam!
Jistě že spolu nesouvisejí.
Je o DVĚ RŮZNÉ námitky vůči vašemu tvrzení o vhodnosti nasazovat dalších 10 let šukafony.
Přesně tak a přitom tam mohli jezdit polorozpadlé popelnice 810.
Děkuju za podporu, konečně někdo rozumný. Ale všechny 810 nejsou v tak špatném stavu jak píšete.
Díky desetileté smlouvě budou nové regiopantery..takže za mne plus. Konkurence nám přinesla něco lepšího ne? Jeden velký guláš ..jednotná jízdenka po funuse a je dražší než tarify dopravců. SŽDC do toho umí taky skvěle hodit vidle ..jejich dispečeři to je katastrofální.. ujíždějí přípoje , výluky to je jedna velká zmatená akce. 2022 nejsou dostavěné koridory.
Ono to jinak nejde, přece si dopravce nenastaví jízdné dražší než jednotná jízdenka a než integrované dopravní systémy. To dokáže jen ČD u zpátečních jízdenek.
Získáváte bez výběrového řízení titul „Modrogum měsíce února“.
Tak pokud si myslíte že jiný dopravce by tu dopravu zajistil lépe tak jste úplně naivní.
Ale musím Vás upozornit, že naše odborová organizace nezastupuje pouze zaměstnance ČD, takže já proti jiným dopravcům, nic nemám.
Co měsíce, celého období mezi XXII. a XXIII. sjezdem.
Alespoň vítězného února!
Za tyhle kecy byste už zasloužil Ban, buď jste troll, nebo úplně blbej
Za to že si myslím, že kdyby se tak netlačilo na pilu tak tam mohly jezdit odladěná a dobře vyzkoušená vozidla? …
Však na tu pilu bylo tlačeno jen velmi málo (viz neexistující soutěž, neexistující „rozstřel“).
A ta vozidla snad po bezmála 20 letech provozu v Braniborsku byla odladěna/vyzkoušena ažaž.
Ale spousta komponentů byla na konci životnosti a bylo je potřeba vyměnit a taky tam byla podmínka rekonstrukce a toto je výsledek.
Jsem po noční, takže je to asi špatný sen. Anebo opravdu existuje člověk obhajující šukafóny?
A na rychlících by pořád jezdila hromada plesnivých B s mexickou klimatizací!
Copak do Senice jezdí nějaké rychlíky? Člověče jeden příspěvek napíšete celkem rozumný a teď napíšete takovou volovinu …
Máte pravdu, spletl jsem se, nešlo o jen rychlíky, ale o EC. Některá EC na Ostravu byla před příchodem konkurence vyhlášená nasazování plesnivých B (a 150.0 s Vmax 120 km/h, takže zpoždění a ujíždění přípojů bylo standardem), to bysme tu bez konkurence a liberalizace měli jistě doteď.
https://www.zelpage.cz/clanky/s-bc-v-ec-aneb-modra-armada-postupuje
No tak to vidite sám. Kvuli konkurenci jsme prisli o vozy s nejpohodlnejdima lavicema na kterych se vyborne spalo.
To ze cestujici nemaji radi B je takovy ten mistno kec par diskutujicich. Prakticky každý koho znam ja v B jezdí/jezdil rád.
Aspoň je vidět, jak jste odtržený od reality…. Doufám, že se při tom spaní v tom B i zujete, ideálně v létě, když jsou venku 30tky, ještě k tomu na těch koženkách.. Sen každého cestujícího, tohle mít v kupéčku
Většina lidí preferuje vozy B před moderními s klimou, to je prostě fakt.
Prosím nekrmit trolla! 🙂
Vám nedošlo, že to je troll?
nahrada b za bdpee je na nasi trati ponekud velky kvalitativni skok.
mohl byste si mozna najit kamarady a zname, kteri nejsou uplni retardi.
Většina lidí preferuje vozy B před moderními s klimou, to je prostě fakt.
Ano, máte pravdu. Cestující preferují parní lokomotivu, vyhlašování vlaku zřízencem přes hlásnou troubu, jízdní dobu do Ostravy tak 6 až 7 hodin, náhodné odjezdy vlaků tak, aby vycházely obraty, pozdrav průvodčího „Čest práci, soudruzi cestující, prosím vaše jízdenky“, pouze lepenkové jízdenky, zpoplatnění vstupu na nástupiště, odebírání jízdenek po konci cesty…. co jsem ještě zapomněl?
Jo, připomenout vám, že pan doktor na vás čeká ve tři odpoledne a nemáte zapomenout si vzít prášky.
Vy jste úplný mimoň. Cestujícím je úplně jedno jestli vlak táhne parní dieslová nebo elektrická mašina. Cestující nejsou šotouši jako Vy!
Jj doktor Vám musel něco říct abyste konečně odešel z ordinace : – D
Ano, cestujícím je jedno, jaká je táhne mašina, ale není jim jedno, jestli sedi v prosezených sedadlech, všecko drnčí, oknem táhne, je tam zima/vedro, na WC neteče voda…
Béčka obdivují akorát šotouši, protože mohou koukat z otevřeného okýnka.
A přitom proti plísni v dnešní době už existují různé přípravky!
tak,je potřeba vychytat mouchy.to se dělo u železničních vozidel vždy.to není nic nového
Docela informovaná cestující, když ví, kolik jednotek ČD mají a kolik jich jezdí. Ale nemohl by tu informaci potvrdit či vyvrátit i někdo od dopravce? Pokud z 10 jednotek 7 nejezdí už teď, připadá mi to podstatnější informace, než že půjdou na reklamaci ještě další 2.
Jsem se nikde nedozvěděl, kdo platí ze své kapsy těch sto tisíc za nesplnění smluvních podmínek s krajem. Někdo třeba z depa, jako z vedení nebo kdo?Nebyly nedávno tyhle jednotky kvůli softwaru?
“ kdo platí ze své kapsy těch sto tisíc za nesplnění smluvních podmínek s krajem“
Platí to organizace ČD, nebo jakýkoli jiný dopravce. Platí se i za nedostatečnou teplotu, znečištěný interier, jiné vozidlo, nefunkční dveře, záchod …
Některé kraje dávají pokuty, dle smluv. Některé kraje i ukončují s dopravci smouvy. A některé kraje tuto možnost nevyužívají. A zase někteří dopravci májí případné penále za pozdě dodané vlaky kryté smluvně se svými dodavateli, jiní ne,
Kdyby to nechali jezdit tak jak to koupili. Byl by to fajn kup. za 20. Vypadalo hezky. Ideálně přímo od db ne od prostředníka. Nevím proč je tam prostředník.. A na trať natáhnout PZB, které Němci mají ve vozidlech.
S cenou modernizace… A pokud ještě 20M za etcs. To moc nevychází.
To si mají ČD natáhnout PZB na trať Správy železnic?
Tak když to za vás nikdo neudělá, tak si to musíte zařídit sám :p
myslivcovy rakve si tam taky davaj cd…
Nedávají, ty jsou normálněuvedené v projektu (rekonstrukce) tratě a platí je SŽ.
Když ono velké prohlídky se nově dělat musí a už není možné přetahovat kilometry…
Jakože ve vyšisovaném laku DB graffiti? Dobrej vtípek, kdo by do toho vlezl? To už raději Arrivu s 845 s klimou 😅
Koupilo se to +- nepojízdný.
Slováci jsou fajn národ. Milí, přívětiví, mají krásnou přírodu, ženy … prostě fajn země i národ.
Co ale nikdy nefungovalo jsou Slováci a jakákoliv technika, to ať se na mě nikdo nezlobí.
K nám chodí mašiny po generálkách ze ŽOS Zvolen a CZ LOKO Třebová a oboje stojí na různé garanční závady a dlouho.
No ono chodí i vlaky z výroby a stojí na různé garanční závady (pošpůly na trať Ostrava – Frenštát, interjety Praha – Cheb, TRAXXy ..
Hromada uživatelů Audi Q7, VW Touareg i Porsche Cayenne by nesouhlasila.
Ti mají nad sebou německý management. V žosce tohle nemají.
Nj, Němci byli vždycky pintlich. Ale Land Rover už tu kvalitu na Slovensku tak uhlídat nedokáže.
frantisek dibarbora by to lip nerekl.
https://www.youtube.com/watch?v=ME_w5ZkFm2U&ab_channel=Bran%C4%8DiKov%C3%A1%C4%8D
nicmene ze by tady byl moc material se na nekoho vytahovat to asi uplne neni, ze? takova lokomotiva 380 delajici ostudu i v okolnich zemich, zmrsena rekonstrukce bmz na praha-hamburk, prototyp ctvrte generace regiopanter (o interpanteru radeji nemluvit), sysly, historictejsi pribehy typu decinsky plot z 843 ci zacatky regiosuku…
Nevíte jak je na tom s těmito jednotkami Arriva ve Zlínském kraji? Zda tam jezdí spolehlivě..
A jak to má vlastně arriva s nástupní výškou? Není nižší než u ČD?
Mnohem spolehlivějí jak u ČD. Počáteční problémy jsou vyřešené a pár se jich stále modernizuje v PARSu
Mohu potvrdit, že na nich pečlivě v Šumperku pracuji… 😀
Jezdím s nimi pravidelně.
Nástupní výšku mají o 20cm níž, tudíž jsou „skutečně bezbariérové“, jakožto většina nástupišť.
Z běžného pohledu jsou spolehlivé, už dlouho jsem neviděl řadu 845 jako náhradu.
Aktuálně jsou na servisu podvozků. https://www.railpage.net/fotografie/arriva-si-pronajala-halu-a-technologicka-zarizeni-pro-vymenu-podvozku-v-olomouci/
Takže Arriva podezřele čistá před 14 dny ve Starém Městě nebyla jen tak protažená myčkou? Úplně zářila. Klidně by se mohly všechny mýt mnohem častěji.
Říkám neměli do toho drbat. Představa, že do to ještě někdo bude cpát etcs..
mno, to se něco povedlo…v kombinaci s bezva historkou o preteceni datového formátu data u pavouku to říká mnohé nehezké o kvalitě těch co mají nakupovat a objednávat modernizaci jetych kusu… je za tím nedostatek kapacit či šlendrián?
a k zamyšlení – občas se tu objeví nějaký právník…je reálné někoho vyautovat dopředu z vyberek kvůli opakovaným naplněním termínu či nevite dodávek? osobně se obávám, že ne…
By mě zajímala argumentační logika těch třinácti minusářů…
lezu jim na nervy.
a napsal jsem, že na dráze je šlendrián.
o argumentaci to moc není.
ale díky Vám!
Myslím si, že 646.018 a 646.024, co jezdí na Šumpersku ještě v ŽOS Zvolen nebyly.
Dnes na Olomouc – Drahanovice 646.016.
Přesně tak, tyhle dvě jednotky se dělaly u nás (Bohemizace). Z Bohemizace měla vyjít ŽOS ve své rekonstrukci, ve které jsou další úpravy.
No jo, na Moravě spoléhat na bohemizaci, to je šlendrián.
Nojo, to jsou ty ojeté německé šroty vytažené z kopřiv…
U Arrivy jezdí vcelku v pohodě.
Ano, jezdí. To byla spíše narážka na to, že tato hláška by se okamžitě objevila v článku, kdyby se jednalo právě o vozy Arrivy. A hádám, že s palci by to bylo přesně naopak. Arriva je teď vyvazuje a řeší podvozky.
A hlavně, ty od Arrivy mají 550mm nástupní hranu.
Perličkou je, že přímo na tyto konkrétní jednotky zaznívaly od jistého okruhu diskutujících kritické příspěvky na téma „německý šrot starý skoro 20 let“ či „nástupní prostor je výše než byť moderní česká nástupiště“ ve chvíli, kdy tyto jednotky měl pořídit Regiojet pro své výkony v Ústeckém kraji (a následně tyto jednotky přebudovat na elektrické).
Ale České dráhy byly rychlejší a nakonec tyto jednotky pořídily ony, takže Regiojet „utřel“, v Ústeckém kraji prozatím nasadil (byť oprávněně kritizované, neboť výhradně vysokopodlažní) starší jednotky, ale zadal výrobu zcela nových elektrických jednotek.
Gratuluji ČD, že partnerský Regiojet obětavě uchránily té bryndy.
Já si myslím, že by si je RJ nekoupil všechny najednou a udělal by to stejně jako s Modusy, kdy zjistil že jsou v ČR o ničemu. Přeci jen si vylámal zuby na Belgických A a B.
I kdyby RGJ nebo Arriva koupily z Německa / Rakouska rok stará vozidla, tak to pro většinu modrogum bude mnohem větší šrot, než M152
Popravdě, kdo by prodával rok stará vozidla? Tam by mohl být i oprávněný důvod obav 😀
Tyto Stadleři měli zůstat tam, kde byly.
Nerozumím tomu, proč náš dopravce kupoval ojeté jednotky z Německa.
A nejen, že jde o klimatizaci nebo WC, ono to nejde v celkové provozní záležitosti.
Každý druhý den poruchy na jednotce, musí se vytahovat náhradní HV a vozy.
Problémy jak v depu Šumperk, tak depu Olomouc.
Němci se jen smějí. Proč asi se toho zbavili, že.
To už bude lepší si pořídit nové Sharky od polské kvality.
Nechtějte vědět, kolik problémů se u těchto 646DB stane minimálně za tento rok a kolikrát pojede náhradní souprava.
Kvalitní reko že zvolena
Som nevedel, že Zvolen vyrába aj klimatizácie a záchody….
A proč by jako měl?
Když si koupíte auto a nejde Vám klima, tak automobilku omlouváte s tím, že ona tu klimu přece nevyrábí …
Krom toho, to že nejde klima nemusí mít nic společného s výrobcem té klimy.
Nikde jsem nenašel smlouvu, ale určitě se do toho v ŽOS Zvolen v rámci modernizace hrabali.
Zajímavá je i sledovačka této řady co do šumperských výkonů za období 4. 2. – 9. 2. http://sledovani.55p.cz/sumperk_820_2022/ Včetně údajů jako např. „vlak 3659: 646.024, pozn: zpoždění 25 minut z důvodu poruchy v zastávce Bludov – Lázně“, „vlak 3664: 646.024, pozn: v Bohdíkově a Rudě nad Moravou porucha motorového vozu, Šumperk příjezd se zpožděním 35 minut“, „vlak 1400: 646.024, pozn: Porucha HV u parsu v Šumperku zpoždění v Šumperku 45 minut“ (pozn. k poslednímu případu – takže kousek před cílem došlo ke zdržení cestujících o 45 minut). Ostatně tyto údaje korespondují i s vyjádřením té paní v televizi (viz zmínka… Číst vice »
Pravda, pravda. K poslední události 50 metrů před přejezdem u PARSu, přejezd zavřený na takových 30 minut, řídící nasr**í, někteří se otočili, ale kamioňáci? Lol. 10 minut pěšky na peron Šumperk podél kolejí. Toť taková vzdálena od stanice na přestup na spěšňák na Uničov. Po 45 minutách vytažen do stanice mašinu 750, který měl být pro Lv do Zábřeha (dále pro Sp1401). To bylo kino. Člověk se začíná normálně i stydět. Náhrada za Stadlera 750 nebo 749 a 2xB, které tam jsou dočasně dislokované pro tyto případy. Normálně se s tím už počítá. Ale proč vzali z Špk 810tky a… Číst vice »
Ty vlaky co uvádíte do cíle cesty dojely. V Pardubicích 5.2. R 1062 vůbec nevyjel. Startér se snažil ze všech sil. A to bylo tak všechno. A cestující atˇ si poradí.
V tom bude něco jiného.
Porucha klimatizace nebo toalet, nezastaví vlak na širé trati.
Agentura JPP dala ve známost: Byly to hnusné ale funkční ojetiny. Jak to vzali do pracek inženýři zo Zvolena, takže to nefunkční krám.
Asi tak nějak, kdyby s nimi byly takové problémy již od začátku, určitě by to proběhlo v médiích. Mimochodem, jak jsou na tom Stadlery GTW, co má Arriva a zprovozňoval je Pars? Jsou na tom obdobně, nebo jsou přiměřeně spolehlivé?
No, od začátku… Od začátku byla nasazována jen malá část z těchto vozidel, zejména/výhradně (?) na trati č. 275.
Plus už v různých částech letního období roku 2020 jsem zažil přinejmenším jednu náhradu za dvě z turnusových jednotek Stadler GTW, obvykle šlo o náhradu v podobě Regionovy.
ČD s nimi jezdili půl roku bez rekonstrukce, předpokládám, že nějaké zkušenosti získali. Výděl bych problém ve Zvolenu.
Myslim, ze ani v puvodnim stavu neslo o zadny zazrak, proc se jich DB (relativne novych) zbavovaly? A to uz byly odstavene par roku pred tim, nez sem byly dovezeny.
Nevím, 810 jsem tam neviděl, za to dnes ráno dvě spojené dvouvozové Regionovy. Občas 843. V článku není zmínka o podstatném zádrhelu, totiž že jednotky existují se dvěma výškami nástupních prostor, 55 a 70cm a pro OLK byly pořízeny ty vyšší, takže z nástupišť na lokálních tratích je nástup problematický a o nějaké bezbariérovosti nelze mluvit ani na velkých stanicích…
To je obecně (na tomto serveru) známé, i když je pravda, že z toho byli představitelé OLK překvapení.
Nedivím se, že byly v nepříliš dobrém stavu. Musely mít vysoký počet najetých kilometrů. Nasazovány byly na trase Berlín – Neuruppin – Wittenberge s vysokým denním kilometrickým proběhem. A to nasazování trvalo (bez asi dvou let) 20 let. Na různých (na německé poměry) lokálnějších tratích by byl kilometrický proběh nižší. Nicméně, i tady se nabízí škodolibý úsměv vzhledem k článkům z roku 2019 o tom, že Olomoucký kraj uzavře s ČD smlouvu napřímo, tzn. bez soutěže i bez „rozstřelů“, mj. s dovětkem, že např. Arriva by nové vozy stejně nepořídila. Realita je taková, že ČD pořídily tyto vozy coby… značně… Číst vice »
Pořídit je může, jen je nemůže objednatel považovat za nízkopodlažní vozidlo.
Je nějaká definice nízkopodlažního vozidla vlastně?
Já měl za to, že existuje pouze bezbarierové vozidlo a tato motorová jednotka jeho definici splňuje.
Definice je relativní, vždy musí být určeno jaká je výška nástupišť. Co je bezbariérové v německu nemusí být bezbariérové u nás. Slovní spojení „bezbariérová jednotka“ bez kontextu vlastně nic neříká. I 810 by mohla být bezbariérová jednotka kdybyste dal nástupiště dostatečně vysoko a odstranil těch pár schodů.
Ok
To jsou zprávy jak noha.
Dvě hodiny nejde rezervační systém na busy a jsou odstavené dva motoráky až! do pátku nejhůř do neděle …
Já jel včera vlakem a ten měl 5 min zpoždění (taky ČD) … o tom by taky mohl být samostatný článek 😀
Tak to tu nečtěte, stejně tu o vaše stupidní názory nikdo nestojí, pane přiznaný železniční odboráři 🙂
Když o moje názory nestojíte tak je nečtěte.
Vy jste ten, kdo tu nadava na kvalitu webu, já určitě ne 🙂 A vzhledem. K oblíbenosti železničních odborářů věřím, že můj názor v tomto případě je většinový, na rozdíl od toho vašeho 🙂
Tak pokud se „oblíbenost“ příspěvků odvíjí podle povolání jejich autora tak to dává určitě celé smysl …
PS: kdybyste uměl číst, tak zjistíte že nenadávám na kvalitu webu ale na to jak zbytečné články tu dnes vyšly …
A evidentně jste téměř jediný, komu přijdou zbytečne, mě to třeba zajímá, že za penize daňových poplatníků CD opět koupily něco, co nejezdí a porušují smlouvu uzavřenou s krajem a vozí cestující v 810.. Chápu, že vám tyto negativní zprávy o CD jako odboráři nevoní, ale to tu fakt nikoho nezajímá
Kdo financuje CD? Kraje a stát, kteří si objednávají dopravu. Odkud mají penize , z daní… Další zdroj příjmů je pak jízdné, které taky plati cestující, daňoví poplatníci… Tak co se vám nezdá na větě, že koupili něco za penize daňových poplatníků?
Navíc to není v poslední době zdaleka jediný připat, viz například ostuda s push pully v MS kraji či stadlery se softwarem do roku 2021…
“ Kraje a stát, kteří si objednávají dopravu. „Odkud mají penize , z daní… Další zdroj příjmů je pak jízdné,které také platí daňový poplatník.“
Tak přijmy od daňových poplatníků mají všichni dopravci,obchody, lékaři,justice, … 🙂
To je ale blbost. Jak můžou porušovat smlouvu? Podle smlouvy při nenasazení těchto jednotek platí penále. Pokud penále platí, tak smlouvu neporušují …
Jak souvisí odborářská činnost s negativními zprávami o ČD? Copak odboráři jsou placeni podle toho jaké zprávy se píší o ČD?
Vy jste ale popleta …
Tu pokutu platí, protože neplni smlouvu, vy popleto 🙂 A jak souvisí odborarska činnost? 😀 Stačí kouknout na tento web, jak pod každou zprávou o CD, která je negativní, se vyroji pablbove jako vy, kteří CD budou za život a na smrt obhajovat. I kdyby tu byl článek, že CD nasadil na EC vlak dobytcak, budou tu lidi jako vy psát komenty typu „no a co, stane se“, „ale regiojet nebo arriva…“nebi budou nadávat autorům webu, že je článek zbytečný…. Takže asi tak, vy a vaši odborarsti kolegové jsou všem ostatním čtenářům webu k smíchu, jste v podstatě takoví místní… Číst vice »
Takze kdyz je smlouva stadlery nebo penize a plati se penize tak se neplni smlouva? Tak na zaklade ceho se teda plati tech 100tis? Na zaklade gentlemanske dohody?
Tak najdete nějaký příspěvek kde pisu ze to je jedno ze nejezdi stadlery a jezdi neco jineho. A pak najdete prispevek kde pomlouvam nejakeho jineho dopravce …
… Tak jste si proste zobecnil jako vzdy jste mimo no.
100 tisíc je smluvní pokuta za nedodržení smlouvy, Krista boha jeho 🤦♀️
To další nebudu komentovat, jen viz vás druhý příspěvek pod tímto článkem, že 810 a nulová liberalizace tzn všechno u ČD by byla jistota.
Problém je ovšem v tom že smlouva není na Stadlery jako takové ale na zajištění dopravy. A k tomu se vztahují parametry na vozidla a smluvní pokuty za jejich nedodržení. Takže jste vedle jak ta jedle.
A ten příspěvek o kterém píšete vznikl až dávno po tom co jste tuto debatu o odborářích otevřel, takže jste zase mimo.
Klasika.
Smlouva je na zajištění dopravy odpovídajícími vozidly, to cd neplni, posílají tam nevyhovující a nedůstojné 810,tzn porušují smlouvu, z právního hlediska je to úplně naprosto jasné porušení smlouvy, ať si to vy nazvete jak chcete.
„Stačí kouknout na tento web, “
Jo mediálně zkreslené informace. Když se někdo koukne třeba na Web objednavatele, dozví se skutečné hodnoty porušení smlouvy a z toho vyplývající pokuty.
V Ústeckém kraji vychází nejlíp GW- Train s nulovým porušením smluvních podmínek.Druhé ČD s 2,62 procenty porušení,třetí AŽD s 11,9 procenty porušení ,další RJ s 13,9 procenty a poslední D.Landerbahn s 34,15 procenty porušení smlouvy .
Ale skutečnost mnoho lidí nezajímá, hlavní jsou dezinformace.
Co tam ti DL dělají že mají 34% porušení smlouvy? To vypravují jen dva vlaky ze tří? : – D
Kde konkrétně jsou ty údaje o plnění v Ústeckém kraji? Nemohu to tam nikde najít.
Hledejte v „Dopravní plán obsluhy 2022-2026 Ústeckého kraje“.
https://www.kr-ustecky.cz/dopravni-plan-2022-2026/d-1762507
Ty tupidlo. Když někoho zavraždíš a pak si odsedíš třeba dvanáct let, tak budeš taky tvrdit, žes nikoho nezabil, protože sis to odseděl?
?
Vrazda vs vozidla na vlakove spoje…ta souvislost je úplně jasna : – D
Ano, on musel použít až takový příklad, aby to odborářská modroguma pochopila, ale i tak je to marný, je to marný, je to marný…
ČD jsou vlastněné státem. Takže jejich hospodaření jde na dobro/vrub státu, tedy daňového poplatníka.
Bohužel se tu nedá dát ignore, aby člověk ty příspěvky neviděl. Což je štěstí pro Axelíčka, ten by pak musel rozšlapat svoje lokotečky a vagónečky a spáchat harakiríčko.