České dráhy spustí e-shop s propagačními a reklamními předměty
Papírové kapesníky jako reklamní předmět. Foto: České dráhy
Dosud lze zakoupit reklamní předměty jen fyzicky v některých stanicích.
Dosud lze zakoupit reklamní předměty jen fyzicky v některých stanicích.
Koukám i rychlost spuštění e-shopu, odpovídá tradici. #casudost
Hezké věci má i Leo Express, jde koupit i za leo kredity ☺️
https://www.leoexpress.com/cs/nase-sluzby/leo-express-merch
Chybí tam vědeckofantastický román s názvem Jízdní řád a jeho dodržování.
Vědeckofantastický? To je náboženská literatura, viz Necyklopedie: První část knihy nese nadpis Mezistátní traťové jízdní řády, badatelé ji však nazývají Genesis, protože je na počátku. Začíná sdělením „na počátku byl Metropol“ (je také nazýván EN 477, číselná symbolika je v celém Jízdním řádu velmi důležitá). Metropol vyšel z Berlína a směřoval do Budapešti. V Břeclavi se setkal s vlakem R 407 Chopin, vyměnil si s ním vozy a řekl mu: „jeď s nimi do země rakouské do města Vídně“. Potom také vyjely všemožné jiné vlaky „a Metropol viděl, že je to dobré“. Z této části, jakož i z celého Jízdního… Číst vice »
Dovolím si malé upřesnění: správně má být rakouská Říše, neboť „Reich“ (narozdíl od němců) v názvu stále mají.
Tenhle „Elefant“ vypadá spíš jako Stadler Kiss 😀
https://www.cd.cz/dalsi-sluzby/reklamni-predmety/-35494/
To je gól, fapesníky pro šotouše u kolejí nejen na smrkání 😉 😀
to baleni je docela nekprakticke, hur se vejde do ledvinky
Fapesníky…to je boží. Ale snad šotouše vůbec neví jak to jde. A nebo to funguje jenom když se podívají na fotku lokomotivy 475.1 aka Šlechtična?
😆😆😆hodně dobrý
Až pojede kolem Bardotka bez tlumiče, tak se budou kapesníčky taky honit.
Super by bylo kdyby se něco dalo koupit i za body, když má člověk dost bodů z eshopu a neví co s nimi…
Aha, já myslel, že body se počítají vždy do 300 a pak tradá: jedna jízdenka zdarma. Přijde mi, že ostatní benefity jsou o ničem.
in25, predplatne zeleznicare… to je o nicem?
Jen doplním, že svůj e-shop má třeba i PMDP: https://eshop.pmdp.cz/
Dovedete si představit tu recesi, hrneček na kafe s nápisem Času dost?
Úspěch by to mělo velký, jenže oni si ze sebe srandu dělat nedokáží.
Asi doplním, že e-shopu s reklamními předměty mají i Plzeňské městské dopravní podniky:
https://eshop.pmdp.cz
Dopravní podnik města České Budějovice:
https://www.dpmcb.cz/o-nas/fanshop.html
a
Městský dopravní podnik Opava:
https://obchudek.mdpo.cz
Prodej těchto předmětů ve stanicích je opravdu velmi problematický. Zejména se to týká turistických vizitek, které nejdou koupit jinde, než na jediné konkrétní pokladně (na ostatních, které jsou na rozdíl od ní otevřené to z nějakého důvodu nejde). Velké množství sběratelů to odrazuje od dopravce celkově, když jim ani neprodá něco, na co je láká.
Je to vlastně jediná položka, kvůli které navštěvuji pokladnu, protože nákup jízdenek tam nefunguje vůbec (naposledy pokladní neuměla prodat Interrail v mezinárodní pokladně 🤣🤣🤣🤣).
> Prodej těchto předmětů ve stanicích je opravdu velmi problematický.
V Praze Dejvicích vyloupili vitrínku s reklamními předměty, takže tam místo nich vystavili jen jejich fotky.
To už se slibuje snad 5 let..
Bude i toaleťák s logem ČD?
Ano, počítá se s hrubostí od 20 až po 800.
Probíhají i jednání s firmou Vulkan Hrádek nad Nisou o jejich výrobcích.
Co třeba losy, jestli místo, které máte na místence bude v připojeném či nepřipojeném voze?
Hned si jdu nějaký nesmysl koupit!
Nezlobte se na mě, ale mají ČD potřebu skladišť nepotřebných krámů, které téměř nikdo nekupuje nebo si potřebují markeťáci udržet židli, protože s takovým přístupem by s nimi v soukromém sektoru hned někdo vyrazil dveře?
Á myši z hradu komentář nerozdýchaly.
Nezavrhoval bych to, tohle má potenciál! Představme si vějíř z nějakého přírodního materiálu, zpracovaného zaručeně udržitelnou metodou. Jednotlivé díly vějíře natřeny ve všech barvách spektra, aby se to líbilo i v tarifním odboru. Na každém dílu napsán název jedné slevy. Položka v e-shopu ponese název „vějíř obchodních nabídek“. Zájem zákaznictva bude jistě nevšední. A balit se to může do opravných depeší, co ke slevám vycházely.
Nebo jiný námět – hrací karty, na nichž budou vyššími figurami nejpopulárnější ředitelé ČD za posledních třicet let… o to by se obecenstvo fackovalo.
By se mi libil privesek na klice z rozrezany 810tky a nebo kus modreho zabradli
Na rozřezání modrého zábradlí by bylo vyhlášeno výběrové řízení a ta bangle (náramek nikoli chybně lokomotiva) by byla dražší než z 24 karátového zlata.
Osm set deset tky?
Modré zábradlí by ale prodávala jiná organizace.
Sergej Žulkin?
opravdu kasovni trhaky 🙂
a to na fotkach neni videt, jak strasne lacine to ve skutecnosti je…