České dráhy spustí e-shop s propagačními a reklamními předměty

Papírové kapesníky jako reklamní předmět. Foto: České dráhyPapírové kapesníky jako reklamní předmět. Foto: České dráhy

Dosud lze zakoupit reklamní předměty jen fyzicky v některých stanicích.

České dráhy během letošního roku rozšíří svoji nabídku služeb, které nesouvisejí se samotnou dopravou. Plánují vznik ČD Fanshopu, ve kterém si budou moci zájemci koupit různé propagační předměty národního dopravce.

Vyplývá to z informací ve výroční zprávě firmy. Dosud jsou reklamní a propagační předměty v prodeji jen ve vybraných stanicích. „Připravujeme rozšíření a umožnění nákupu online s novou službou ČD Fanshop. Nabídku zajímavých reklamních předmětů, hraček a oblečení s železniční tématikou tak budeme moci výrazně rozšířit,“ uvedl dopravce.

Podle mluvčí Českých drah Vandy Rajnochové by mělo dojít ke spuštění v posledním čtvrtletí letošního roku.

Už nyní mají ČD na svých stránkách sekci s reklamními předměty, jde ale jen o přehled, nikoliv e-shop.

Dopravci v Česku dosud možnost vlastního merchandisingu příliš neřeší. Výjimkou jsou jen některé dopravní podniky. Nejširší sortiment má bezkonkurenčně fanshop Dopravního podniku hl. m. Prahy (DPP) , svůj e-shop má Dopravní podnik města Brna. Dopravní podnik Ostrava prodává své propagační předměty pod značkou DPO COOOL. 

Tagy České dráhy merchandising
33 komentářů