České dráhy hledají projektanta nové haly pro ComfortJety, bude mít 300 metrů
Depo ČD v Michli (ONJ), hala údržby pro dálková vozidla je dlouhá přes 300 metrů. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Nová hala údržby patří k největším ze série investic, které ČD ve svém největším depu chystají.
A jak je na tom hala RJ Malešice? Pořád se o tom nesmí psát?
Není o čem psát, nic se totiž neděje. Jančura se chystá RJ prodat, takže se možná ani nic stavět nebude.
Vy jste si přecetl jeden hloupý titulek a z něj vyvozujete ještě hloupější závěry, že?
Chystá se prodat, ale ne zítra. Podobnými vyhlášeními chce jenom zlepšit pozici své firmy na úvěrovém trhu.
S halou pro údržbu to prodá za víc, takže …
Tak panove hlavne dobre vypocitat! Aby to nebylo jak ted, ze kdyz se daji 2x 680 za sebe tak kus trci ven 😀
To se jako vážně někdy stalo?
Jo, ze vrat kouká čumák.
To je běžný provozní stav. Původně se měla hala stavět pro Penda, ale ty už to teď mají za pár, tak snad klapnou aspoň ty jety.
Penda to určitě za pár nemají. Minimálně 15 let mají před sebou. Vzhledem k investicím, které u nich proběhly spíš více. Pendolina jsou ve výborné kondici a je jim věnována nadstandardní údržba, není je důvod v dohledné době odstavovat.
Asi půjdou na Praha – Tábor – Linz.
Jo tak jistě. Nepiš kraviny.
Potřebujeme pro EÚ čárku, že se u nás v Čechách jezdí 200 km/h ! Jinak nedostaneme dotace za splněný úkol. Kde jinde by jste těch 200 km/h jel než na trati Praha – České Budějovice?
Trochu to tu motáš bšechno dohromafy.No tak rozhodně se dá jet 200 na jiných tratích než na Budějovice. Ale jsme mimo téma.
Cože? Jaké dotace a za jaký splěný úkol?
Ač EU moc nemusím, tak to fakt není diktatura z Moskvy, která zadávala stranické úkoly vazalům SSSR.
Jo, jeden dva spoje do Budějc místo těch do Chebu a Frantovek tak leda…
ČD by měly vypravit šotoexpres Praha-ČB-Linec, aby se konečně ukázalo, kolik lidí to doopravdy potřebuje.
Jsou stavěna na životnost 30 let, nápř. vzduchotechnika by se musela komplet vyměnit, tak je plánována i dostupnost náhradních dílů. Garance, že Alstom musí dodat požadovaný náhradní díl (za jakou koliv cenu) byla jen 20let. Běžný spotřebák sehnatelný bude, horší to bude s dostupností elektrovýzbroje, kde je věcí 80% od Alstomu. Takže je pravděpodobné, že za 10 let budou jednotky v dobré fyzické kondici, ale ekonomicky se už nevyplatí udržovat.
Ano hala byla počítána na 14 vozů délky 24,5 metrů.
Stejně jako vedlejší hala pro jednotky 451,2 v době kdy jezdily 5 vozové 451, nebo jednotka 470 tak také vždycky koukala ven.
Vozy délky 24,5 metrů. Kde udělai soudruzi z NDR chybu, když přili s UIC-Z vozy 26,5 m dlouhými?
Nikde, jen se vejde o vůz méně.
Kterou halu myslite, tu vodu patřila VD a stavěla se v 70 letech pro běžné osobní vozy, nebo tu postavenou pro bývalé pantáky.
Proto se opakovaně bourali, aby při zkráceni na 5 vozu + 7 vozu se tam vešla a nečouhal čumák