České dráhy hledají projektanta nové haly pro ComfortJety, bude mít 300 metrů

Depo ČD v Michli (ONJ), hala údržby pro dálková vozidla je dlouhá přes 300 metrů. Autor: Zdopravy.cz/Jan ŠindelářDepo ČD v Michli (ONJ), hala údržby pro dálková vozidla je dlouhá přes 300 metrů. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

Nová hala údržby patří k největším ze série investic, které ČD ve svém největším depu chystají.

23 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
David

A jak je na tom hala RJ Malešice? Pořád se o tom nesmí psát?

sklenář

Není o čem psát, nic se totiž neděje. Jančura se chystá RJ prodat, takže se možná ani nic stavět nebude.

Ferda

Vy jste si přecetl jeden hloupý titulek a z něj vyvozujete ještě hloupější závěry, že?

Jaaa

Chystá se prodat, ale ne zítra. Podobnými vyhlášeními chce jenom zlepšit pozici své firmy na úvěrovém trhu.

Jiří Kocurek

S halou pro údržbu to prodá za víc, takže …

Tomasek

Tak panove hlavne dobre vypocitat! Aby to nebylo jak ted, ze kdyz se daji 2x 680 za sebe tak kus trci ven 😀

Miroslav

To se jako vážně někdy stalo?

Robert Pražák

Jo, ze vrat kouká čumák.

Vrabec na střeše

To je běžný provozní stav. Původně se měla hala stavět pro Penda, ale ty už to teď mají za pár, tak snad klapnou aspoň ty jety.

Pan průvodčí

Penda to určitě za pár nemají. Minimálně 15 let mají před sebou. Vzhledem k investicím, které u nich proběhly spíš více. Pendolina jsou ve výborné kondici a je jim věnována nadstandardní údržba, není je důvod v dohledné době odstavovat.

marcel.stancl

Asi půjdou na Praha – Tábor – Linz.

janvagala

Jo tak jistě. Nepiš kraviny.

marcel.stancl

Potřebujeme pro EÚ čárku, že se u nás v Čechách jezdí 200 km/h ! Jinak nedostaneme dotace za splněný úkol. Kde jinde by jste těch 200 km/h jel než na trati Praha – České Budějovice?

janvagala

Trochu to tu motáš bšechno dohromafy.No tak rozhodně se dá jet 200 na jiných tratích než na Budějovice. Ale jsme mimo téma.

Jiří Kocurek

Cože? Jaké dotace a za jaký splěný úkol?

Ač EU moc nemusím, tak to fakt není diktatura z Moskvy, která zadávala stranické úkoly vazalům SSSR.

Jaaa

Jo, jeden dva spoje do Budějc místo těch do Chebu a Frantovek tak leda…

Jiří Kocurek

ČD by měly vypravit šotoexpres Praha-ČB-Linec, aby se konečně ukázalo, kolik lidí to doopravdy potřebuje.

Vrabec na střeše

Jsou stavěna na životnost 30 let, nápř. vzduchotechnika by se musela komplet vyměnit, tak je plánována i dostupnost náhradních dílů. Garance, že Alstom musí dodat požadovaný náhradní díl (za jakou koliv cenu) byla jen 20let. Běžný spotřebák sehnatelný bude, horší to bude s dostupností elektrovýzbroje, kde je věcí 80% od Alstomu. Takže je pravděpodobné, že za 10 let budou jednotky v dobré fyzické kondici, ale ekonomicky se už nevyplatí udržovat.

Rudolf Tuček

Ano hala byla počítána na 14 vozů délky 24,5 metrů.
Stejně jako vedlejší hala pro jednotky 451,2 v době kdy jezdily 5 vozové 451, nebo jednotka 470 tak také vždycky koukala ven.

Jiří Kocurek

Vozy délky 24,5 metrů. Kde udělai soudruzi z NDR chybu, když přili s UIC-Z vozy 26,5 m dlouhými?

Rudolf Tuček

Nikde, jen se vejde o vůz méně.

percula

Kterou halu myslite, tu vodu patřila VD a stavěla se v 70 letech pro běžné osobní vozy, nebo tu postavenou pro bývalé pantáky.

Vojtech

Proto se opakovaně bourali, aby při zkráceni na 5 vozu + 7 vozu se tam vešla a nečouhal čumák