České dráhy se zajímají o trať Bratislava – Komárno, jednaly se slovenským ministerstvem
České dráhy pošilhávají po trati Bratislava - Komárno, kde by provozovaly vlaky na objednávku slovenského ministerstva dopravy.
České dráhy pošilhávají po trati Bratislava - Komárno, kde by provozovaly vlaky na objednávku slovenského ministerstva dopravy.
Nepochopím proč si to Jančura nechá sebrat? Stačilo by kdyby na vlastní komerční riziko protáhl vlaky Komárno – Komárom s přestupem do svých vlaků Praha – Budapest. Není holt ochoten jezdit ani kilometr bez objednávky tak to radši pustí konkurenci.
Kdyby šlo jen o úsek Komárno – Komárom, tak by to možná udělal. Jenže spor se slovenským MD se vede o celou trasu Bratislava – Komárno, není uzavřena smlouva. A takto dlouhý úsek se už nevyplatí provozovat komerčně.
Protažení vlaků do Maďarska by spíš mělo smysl ve směru od Nových Zámků. Od Bratislavy je již zajištěno spojení s přestupem ve stanici Hegyeshalom. Takže kdyby se protáhly vlaky z Nových Zámků, zkvalitnilo by se tím vlakové spojení ze slovenského vnitrozemí a zajistily by se přestupy na maďarské vnitrostátní vlaky.
Marceli, ty idiote, co to tady meleš?
RegioJet do Budapešti, ale jezdí přes Vídeň
Chápu že je článek především o ČD, ale co nabízí těch dalších pět zájemců? Opravdu všichni rekonstruovaná zahraniční vozidla s těmi nejlepšími službami, když už se tady neustále probírají 810 od ČD?
Mám strašlivé podezření, že ČD by to chtěly objezdit regiohovnama. A na dva roky „překlenovacího“ provozu vám nikdo zázraky nenabídne, to si jen představují na ministerstvu.
To bude ostuda.
Licenci pro SR ČD mají, tak proč ne, pokud dají dohromady vozy.
Já bych hlavně chtěl vidět jak by na to reagovali slovenští nacionalisté jako třeba Kotleba, který se pokud se nemýlím nechal slyšet, že ty žluté vlaky nesnáší.
Dopravce, který se vyloženě jmenuje ČESKÉ dráhy je zase o lvl víš.
Pletete si Danka a Kotlebu. S Jančurou je Kotleba kamarád.
Jo to si pletu. Už si vzpomínám. Tuhle věc opravu řekl „kapitán“ Danko.
Děkuji za opravu 🙂
Ten už dokapitánoval, ne ??
Jo? A kde na ni jezdí?
No já jsem pro….takže ČD tam nastoupí se super vlaky a svými službami a to by bylo abychom se nevrátili pod 800.000 cestujích do roka a do dne.A problém s kapacitou je vyřešen.
Proti tomu co tam dnes predvadza Regiojet by boli CD slusny upgrade.
Obavam se, aby tam spis po pripadne zmene dopravce na CD nenastal downgrade. Treba prodejni ceny jidla a piti v rozvozu u CD povazuji za zcela nerealisticke. Regiojet ma ceny standardni odpovidajici cenam v ekonomice. A podle toho vypada poptavka.
Jídlo a pítí na trati 131? Pane, prečítajte si pozorne o čo sa jedná
Naozaj Samo? Ty vieš, čo by tam predviedli ČD?
Jen aby!!! Osobně si pamatuji, že právě na té tratí tehdejší ČSD v r.1983 namísto souprav 753Brejlovec * vozy Bai z důvodu úspor nasadily chcipaky 810+010+010+010+810. Jeden z mých známých tam přišel o přítelkyni, když takováto souprava neodvolala nákladnímu autu při nehodě v přejezdu. Zástupci kraje by byli přítomni, kdyby po tímto incidentu ještě ČD věřili!
Halooo! Píše se rok 2020, o čem tady točíte?… něco co se stalo před 40ti lety tady dáváte jako příklad neschopnosti ČD?
Když už, tak v roce 1972 jsem po této trati jel vlakem taženým parní lokomotivou 475.1 a „osmidveřovými“ Baikami. To se nedá srovnávat. K nárustu počtu cestujících došlo především zvýšením počtu vlaků, zavedením intervalové dopravy. To jsou obecně známé skutečnosti ze zemí za bývalou železnou oponou, které se bolševický režim dlouho bránil. Základem bolševického systému dopravy byl hromadný návoz pracujícího lidu do zaměstnání na 6.00, pak školáků a pracující inteligence na 8.00 – následně celkem nic, možná tak jeden dva spoje za dopoledne ve 14.30 hromadný odvoz pracujícího lidu po skončení obětavé práce pro socialismus, následovala skupina kolem 16.30 pro… Číst vice »
Technická pozn: Užívá se v taktu, ne intervalová, ale je to zcela jasné.
V průměru za celou ČSSR těch denních spojů bylo ještě méně, je vidět že jste žil v místě s poměrně slušně zajištěnou dopravou.
Taky vám nevěřím, protože pocházíte z komunistického Československa.
Čo bolo, to bolo, Vlaku RJ tam dvakrát vlítl na přejezdu kamión.
To se člověk pobaví 🙂
No nic. Stáhnou 754 z Polska, jednu čtyřdílnou soupravu patráků mají v Lužné, zbytek někde v Praze a na Vysočině a to by bylo, aby to nebylo.
A proč, dají k tomu páru .další blb
Promluvil inteligent
Motorku je dost, může si pujčit
Jo to je ta trať co vede podél dálnice t.č. odnikud nikam. Aby to nenabralo směr ten, že dostaví tu dálnici, jízdní řád nebude respektovat potřeby cestujících, občané nasednou do aut a trať bude opět nedaleko zrušení.
A viníkem bude kdo? No to je přece jasné – přestal jezdit potom, co se ho podařilo vypráskat!
No to bude nehod 😂 chudáci slováci
Jej a včera zase Jančura strhnul sběrač to budou chudáci Slováci ještě že tam ta trať není elektrifikovaná ale to nevadí protože Jančura ten Zkurv**yn káci všude káci troleje. Nikoho nezajímaj okolnosti ani to že ty ČD jezdí na tolika výkonec takže logicky to dá i takhle více nehod. Nehledě na to že ten beznehodový dopravce. mno. Zácvik personálu na Slovensku u ZSSK ZSSK zavolali a že príjdů spraviť zkúšky. Tam dobre ať príjdů otestujem je. Potom nie zle ste pochopil oni príjdů spraviť zkúšky nie oni JE PRÍJDŮ spraviť. Takže bylo jasno prostě je udělaj a hotovo a pak… Číst vice »
Ludvo kde jsi? Máš tady další nenávistný příspěvek.
Švestko toto není nenávistný příspěvek. V tomhle smyslu se tady vyjadřuje spousta lidí tohle je ovšem obrácen.
Nepotřebuješ změnit medikaci?
Nebo změnit dealera. 😉
Tohle by jim stát měl zatrhnout, přebírat kšefty partnerskému dopravci.
nebo odbory
No jo vlastně, copak na to OZŽ, že jim budou ČD vyzobávat rozinky? To se přece nedělá!
Jojo, odbory jsou od toho, aby určovaly, s kým stát uzavře kontrakt. Nedodržování zákonných přestávek ze strany zaměstnavatele…
Slováci budou jedině rádi, dostanou šanci zaměstnání u zápaďácké firmy.
Režijka tam bude platit.
Mmch, máme skoro půlku srpna, tak kde je ta stávka za režijky slibovaná na červen? Vždyť už se dávno nemělo hnout kolo!
Tak už začínám od místních dobrodruhů taky chytat tu ironii. Úplně náramně se to hodí na 811+010. Veškerý luxus tam je – Wifi, klíma, zásuvky, USB porty, osvětlené dveře… Navíc ty deriváty 810 mají na Slovensku tak rádi… vždyť tam jezdila jedna souprava z 810 i na mezinárodním vlaku na Ukrajinu!
Srandy kopec. Snad se nic z toho nenaplní a budou tam jezdit alespoň ty německé push-pully.
Německé push-pully tam jezdit budou, ale bezpečně to nebude letos…
A pod akou licenciou by chceli jazdiť? Pretože zo všetkých údajných dopravcov, ktorý údajne jednali o vozbe na tejto trati, má licenciu (na osobnú dopravu) len ÖBB (resp. jej dcérska spoločnosť)
Může jezdit na licenci zssk
Tak nakonec vidíme, kde jsou ty skutečné rozinky k vyzobání. Žádné dálkové expresy, jak dlouho ČD masírovaly. Rozinky jsou dotace.
To je známo již od začátku.
Nesmíš to ale vykecat odborářům.
Je, ale spousta lidí to dodnes vytasi. 🙂
Bože ty ČD (čekej dlouho) jsou fakt vtipný
Ty seš trapný.
A že ČD chtějí bratrským ŽSSK vyzobat rozinky trapné není?
Je třeba si ujasnit že ZSSK nemají moc strojvůdců a kdoví treba vznikla / vznikne mezi ČD a ZSSK nějaká dohoda. Může to být i s OBB dále nevidím důvod proč by nemohli tu trať provozovat. S provozováním veliké příměstské dopravy mají zkušenosti.
U Prahy. A další věc je to ZSSK ne ŽSSK 🙂
A se spoluprací taky.
Být vámi nechal bych se vyšetřit. Je to horší než koronavirus.
těžko shánějí vozy na naše koleje, natož na slovensko
Ono by stačilo, aby kraje trošku zabraly a chtěly novější vozidla…
Přičemž 845 nelze považovat za mladší…
Klobúk dole pred naším ministerstvom dopravy a výstavby, opäť raz predviedlo svoj povestný amaterizmus a teraz nám tu budú jazdiť supermoderné 628 alebo 810. Popri tom pseudo úseku cesty R7 + D4 sa jedná o ďalšie uber skvalitnenie života pre našich maďarských kamarátov zo žitného ostrova.
Tak tam můžeme přihlásit MÁV nebo vy si myslíte že by tam vážně jezdili 810 ? Nebyl tady náhodou někdy v minulých dnech článek že ČD plánují soutěž až na 160 motorových jednotek ? Co chytráku ? Zase tady má spousta debilních lidí jen kecy okolo.
Jo plánů a studií já viděl…a v praxi ty vozy jezdí kde?
Tam, kde už se záda nejmenují slušně
To prechodné obdobie kým sa vysúťaží nový dopravca sa začína v decembri (prosinec), nepredpokladám, že by niekto do vtedy dodal čd tie motoráky keď ešte len teraz pripravujú súťaž a úprimne, neviem si predstaviť že by odniekiaľ zobrali sharky, či 854ky a poslali na slovensko. Najreálnejšie mi pripadajú 810 alebo 814. Na takúto rýchloanalýzu nepotrebuješ byť ani debil ani chytrák (:
844 nikam asi neposlou. Ale v Olomouci jsou navíc spurnici
Takže ty, modrogume, si myslíš, že něco z těch 160 motorů, co se ještě ani nesoutěží, půjde nasadit v prosinci 2020? Nemáš tady debilní kecy spíše ty?
Ten Moloch, se mi začíná, čím dál, tím víc, líbit…Doma, přichází o výkony jak na běžícím pásu, a chce, udělat díru do světa…ha,ha,ha….
Jo ČD přišly o necelých 5 procent výkonu a teď se jedná co bude s rychlíky nic víc …
Rychlíky, Plzeň, JMK – ono toho bude v dohledné době trochu víc…
Aha že nevím že už něco podepsali ale vy máte asi ověřený zdroj jpp.
Tak na jedné straně je blbě, když jezdí vše ČD, na druhé, když přijdou o výkony, je to taky blbě. Možná by jste si měl utříbit myšlenky, než napíšete takovou kravinu.
To je zase jenom snaha o to, vyšachovat Jančuru. Protože když to převezmou ČD, automaticky to znamená horší služby. Buď tam přesunou něco „lepšího“ z ČR a tady to bude chybět nebo nebudou schopny nasadit lepší vozidla a Slováci tam budou vozit to nejhorší co lze najít, ale ministr bude spokojený, že „zlý“ RJ je pryč. Na druhou stranu, možná by to Jančurovi uvolnilo trochu ruce pro ČR. Uvidíme.
Ty fetuješ ?
Ty fetuješ
kdo nefetuje s námí fetuje proti nám!
Hele zrovna se nevyhadřuj.
Hele zrovna se ty osobně nevyjadřuj.
Hmm. Rozdvojená osobnost. Taky dobrý. 😉
Ze zlutak asi někomu na Slovaci šlápnul na prstik, to bych bral jako skoro jistě. Proto to pozdní vyjadreni k protazeni smlouvy, to bylo úmyslně.
A teď proč se tak stalo…
Buď nenasypal někomu do zlabu.
Nebo nasypal někdo jiný…a pak něco podelal.
Ale nechat tam jezdit zlutaka, kterého jsme chtěli zariznout, to musí někdo kousat dost těžce a přemýšlet jak z toho ven…
Radimem zase kam šel brečet?prostě mu končí smlouva nikdo nikoho nevysachoval .jen příznivci žluté pijavice brečí.
Konci zmluva, suhlasim. No len vyberko napisali tak, ze nikto do toho nesiel. Divne.
Na jar nas novy minister dopravy vykrikoval, ze tie vozne ktore ponuka jancura na 2 roky su prenho neprijatelne. On chce, aby tam jazdili moderne nizkopodlazne jednotky.
Tak som zvedavy, co tam bude od noveho GVD jazdit. Mozno zase 810 + 010 co tam jazdilo, kym tam bol ten spravny dopravca.
810 navíc nejsou takže to nehrozi
Okuliarniky ovšem také ne, když Bagety jezdily na REXu ze Zvolena do Žiliny nebo na R ze Zvolena do Košic…
Tak proč je vždycky tolik řevu, když někdo skončí smlouva ČD a nemá se jim obnovit?
Ježíš Jančura, je mu ubližováno. Je to kampaň.!!! Ten pán super podnikatel, nejlepší na světě. Bez něj by nikdy nevyjel ani vagón. No nic, buďte v klidu. To přejde, nechoďte pár dní na slunko. 😄😄😄😄
Škoda, že jsi nám to nesdělil loni na podzim, když končila spousta smluv ČD. To byla pro změnu zimnice?
Regiojet od léta jezdí v úseku Vídeň – Budapešť a Bratislava – Rijeka bez dotací.
ČD začnou pendolinem od září za dotace jezdit regionální dopravu Cheb – Karlovy Vary. Doprava bez dotací, žádná novinka.
Ať si jezdí kde chtějí, hlavně když tam nepošlou těch pár moderních vozů, které nám jezdí v ČR…
Pokud je veřejná správa přestane objednávat, tak na to možná i dojde.
Poslal bych tam Žabotlam !
Žiaľ to nie je elektrifikované 🙂
Istenem.. tak natáhneme prodlužku.. 😀
A sám ho tlačil.
A napájet ho budeš s prodluzky.
přesně tak – prodlužka je nejlepší a nejlevněnší řešení.. 😀
PŘIVĚSIL ZA NĚJ DIESELDENERÁTOR?
Desira půjdou obratem Arrivě na sever Čech…. by mě zajímalo co by se tam dělo kdyby RJ včas kývnul na prodloužení pronájmu….
Arriva by si je půjčila jinde. Nic víc, nic míň.
Ale kde vzít a nekrást…
přesně. v tom případě si je RJ může za půl roku půjčit taky ne.
no právě že až za nějaký čas =D
Vlaků na půjčení je víc než aut. No nic, bacha na ranní mráz.
Proč, některým ten mozek ráno nefunguje jak má?
Jedno desiro tam zůstane RJ jich má 6 a 5 si má vzít arriva
Nie ze by to bolo nieco dolezite, ale „slovenskeho statu“ ma v nadpise z rana trochu vyrusilo. Viem, ze to nie je pisane s velkym zaciatocnym pismenom, ale mozno by to slo formulovat aj inak/lepsie.
To by som nedramatizoval. Aj vojnový štát v období 1939-1945 sa oficiálne nazýval „Slovenská republika“, takže veľké/malé písmeno nehrá žiadnu rolu.
Tak se holt udělá vodovod z 810+010+010+810+010+010+810+010+010+810+810+810 ať to má trochu odpich. To se budou slováci divit Otevřou se všechny výklopný okýnka a bude klima jak víno.
Říká se tomu ropovod a tolik 810 a 010 navíc ČD nemá.
Mohly by ČD použít těch 19 810/010 na 811/011 nebo jak to je modernizovaných pro Ms kraj co si pochvaluje náměstek pro dopravu Unucka…😀😀😀
No národní dopravci a národní ministerstva stále ještě umí hrát dobře šachy jak je vidět…😰😰😰
Jinak je to na zvracení …
Blijící smajlík nenalezen…
Tohle by si myslím asi nešlo, není tenhle ropovod delší než snese konstrukce rámu vozidel? A to má dosažené tolikanasobne řízení?
Samo, 6 fírů. 😉
Přesně toho jsem se bál…
Jako, vtip dobrej, pobavil jsem se 😀
Nevíte, jestli se reálně připravuje modernizace a zdvoukolejnění této trati?
Nevím o tom, ale ta trať to potřebuje jako sůl. I když na Slovensku by se našlo i pár dalších
Možná ještě i obnovit odbočku do Šamorína. Dle nápadu zavést tam k odlehčení přetížených silnic (pomalou) lodní linku soudím, že by si i to nakonec zátěž našlo…
To už myslím nejde, je to zastavané domami…
Ale notak, přece se pro nějakého čehúňa, nedejbože žlutosračku, nebude rekonstruovat trať, aby si užil dvě koleje. Chápete?
Jenže Metrans tam ve špičce neprocpe Nex.
Mluvilo se o tom. Ale čekal bych to tak pro GVD 2029/2030. I tento odhad bude asi optimistický.
Nepřipravuje. Stejně jako se nepřipravuje elektrizace DNV – Marchegg. Vítejte v severobalkánsku.
Elektrizace DNV – Marchegg se připravuje. Což ovšem ještě nevypovídá nic o termínu realizace.
To se dělá takhle lézt do zelí bratrským ŽSSK, které na Slovensku zajišťují síťový efekt? Vždyť by nějakou tu moderní a klimatizovanou 812 nebo 813 našli také. Takhle to dopadne, že jim na oplátku vykopnou pendolino zpod dotačního deštníku a takovej přísun peněz Vary nenahradí.
Možná že bratské ZSSK na to mají ještě větší nulu vozidel než ČD, ale řekli si, že jim účast ČD pomůže znepřehlednit situaci na bojišti.
Jinak slovenské ministerstvo dopravy je opravdu banda idiotů – viz vrácení Desir kvůli pozdnímu potvrzení smlouvy…
Slovenský kindermenežment ZSSK sa opäť vyznamenal. Čo tam po ľuďoch, nech si nadávajú. Hlavne že oni sa namiesto vlakov vozia v limuzínach. Ešte je jedna možnosť, nebolo to urobené z blbosti, ale zámerne s dopredu vybraným „uchádzačom“ a z toho vyplývajúcich benefitov. Pred obecenstvom sa ale budú hrať na chudáčikov a jedného bezvýznamného úradníka za to akože vyhodia z funkcie.
Istenem… a čím tam ZSSK budou asi jezdit? – Ty Pantery koupený z dotací jim tam zatrhly nasadit, takže je to hra s nulovým koncem… Když Jančura vyklidí pole působnosti jako „persona non grata“ – kdo a čím tam teda bude jezdit???
Zase nějaká „ozaj kvalitná prerábka“ made in Vrútky???
No to potěš koště…
Ti Panteři z dotací jsou v elektrice, takže by tam toho moc neodvezli.
A to ten bezvýznamný úředník šel právě do důchodu…
Víš Julio – já si dlouhodobě myslím, že celý ZSSK je uplně zbytečná parta – stejně to musí bejt dlouhodobě ztrátový… Já bych to zrušil. Stejně ty důležitý tratě jezdí z drtivý většiny ČD, RJ a LE.. No a tu regionální dopravu bych nechal vysoutěžit mezi GWTR, RJ, LE a ČD případně KŽC nebo AŽD.. Vyšlo by to mnohem levnějc a koridor by si na sebe vyděl (zarobil) v pohodě sám i bez státních slev..¨ Mimochodem proplácení slev jen státnímu dopravci je vůči ostatním dopravcům absolutně dikriminační – nadruhou stranu chápu, že kdyby to platilo provšchny dopravce – tak si… Číst vice »
ČD nikomu lest do zelí nemusí ..co když je domluvené na zakázce právě s zssk.
Jako že by to byla kartelová dohoda? Ale no tak, takový čestný dopravce, by toho vůbec nebyl schopen.
Poslat email do Vídně nebo Blavy… nie je to to isté?😂
Švestko ČD jezdí na Slovensku v konsorciu se společností Železničná spoločnosť Slovensko a.s. takže ty prašulky tak o ty spíše přijde ZSSK 🙂
ČD na Slovensku na svoji licenci vůbec nejezdí. Nejvíc je to patrné při hodnocení cen mezinárodních jízdenek, kdy vždy slyšíme, že Čd za to nemůžou a může za to ten druhý ŽSSK, OBB, atd.
Pokud to RegioJet vyhraje, tak RJ někde něco sežene. DB rád RJ prodá 845, prodal mu tolik vozů, tak mu prodá i další 845. A pokud to vyhrají ČD tak někde něco vyštrachají, nebo se poohlédnou na Železničním hřbitově a něco tam šlohnou, nějakou 810, nebo si někde něco půjčí, anebo taky zapadá do úvahy patrové vozy Bmto a jejich derivace, a pokud to není zmodernizované, tak to hodí na DPOV nebo na dílny a je to.
Patrové vozy Bmto už zrekonstruovat nejdou a jejich provozní náklady musí být strašlivé.
Ale třeba by tam mohl vyjet NIM s Herkulesem.
U ČD jezdí ještě několik bmto které mají jen přečalouněna sedačky
Vždyť to nejsou tak šílené staré vozy, jezdí i starší. Co je na nich drahého k provozu? Ptám se, nevím.
Asi mytí oken 😉
Dozvěděl jsem se, že RJ nevyhraje. Každý den se řeší problémy s odřeknutými vlaky, zpožděnými obraty, podudržovanými vozidly s poruchami a nedostatkem strojvedoucích.
ÖBB, 2016 + lasičky.
Jeden může jen snít.
ÖBB je mezi dalšími zájemci o provozování vlaků na cigánské. Mimo jiné. Ale když to Herr Sůra napíše o ČD, vypadá to zajímavějc.
A proč se rovnou nepřihlásily do soutěže když mohly?
Zajímalo by mne, s čím by tam ČD jezdili.
2×471,to kapacitne staci. Jenom jeste na kazdy konec soupravy dat nejakeho brejlovce 750.7 🙂
A kde by ČD asi ty 471 vzaly?
A tahat to budou brejlovcem? Není to elektrifikované.
Tipuji motorové vozy 843, 854 a přípojné vozy. ČD jich mají dost. Pokud Arriva získá rychlíky Ústí – Liberec a Liberec – Pardubice, tyto motorové vozy se uvolní a budou moct jezdit právě na trati Bratislava – Komárno.
To je asi nejpravděpodobnější odhad. V nizine by ty motoraky měly stačit…
Jestli to není ironie, tak pak by asi byl problém s tou klimou, ne? To by tam mohl zůstat dál Radim i s jinými (neklimatizujícími) soupravami…
843 je už teď tak akorát takže na Slovensko nepůjdou a 854 dojezdu na osobních vlacích už mají taky něco za sebou.
Právě proto, že mají něco za sebou, je blbost je dojíždět na osobních vlacích, na které nebyly stavěné, přestože se tak zhusta děje.
Většina doufá, že Arriva ty rychlíky nezíská. Po tom co předvedli začátkem roku.
Většina koho/čeho? Já v to teda doufám.
No já teda doufám v to ze zůstanou CD ariva je otřesna jen si představte si R14 s desirem
A co když je Arriva dalším zájemcem o cigânskou s 845/628?
Co když zase půjde o přechodné období 2 let kdy dopravce dostane bojový úkol sehnat něco lepšího?
Hele a nejsi ty TEN ERIK co ho od Arrivy vykopli?
To by leccos vysvětlovalo…
Uvolnit se mohou i s Olomouc Opava Ostrava R27…
V návrhu JŘ je to duálně napsáno. Buď ČD nebo Arriva …
Doufám že ne
A proč ne…?
ČD už tady nemají co dělat dávno.
Žerou jenom peníze skrz státní a krajské rozpočty…
Stylem za hodně peněz málo muziky.
Pochopil bych Vás ještě jste li u ČD zaměstnán a jde Vám o režijku nebo jiné výhody…
Předem děkuji za odpověď.
To by prudce vzrostl prodej spacáků (aby ti cestující nenocovali jen tak) a bytelných kufrů (aby nebyli do rána dočista okradeni)
Taky mě napadl ten šrot. Ale jsou v SK schválené?
noerf. 810+010+010+810
Kolik regin lze sprahnout za sebe? 🙂
Teoreticky sedum co nám říkali v kurzu.
No vida, tak i barevně to bude sedět místo RJ 😉 😀
Jenže RJ tam zůstane
Tolik se jich tam k nástupišti stejně asi nevejde.
No tak popojedou a zastaví podruhé. Furt rychlejší, než plavba po Dunaji, jak kdosi vymýšlel.
Katamaran, který pluje mezi Vídní a Bratislavou, je fičák.
Prakticky 3, tedy chceme-li je řídit z jedné boudy.
A s čím by tam jezdili ostatní dopravci? Co vím, tak MDVSR jednalo dále kromě RGJ také s Arrivou, LE, ÖBB a ZSSK. Co mají na skladě oni? Asi to stejné co ČD. Obávám se, že nikdo nemá jen tak XY souprav v záloze. Zvláště ne patrových.
V záloze je sice nemají, ale narozdíl od ČD je umí obstarat… 🙂
Dobrý fór ..Arriva neumí objednat ani koňské spřežení..
Takže personál nosí lidi na zádech?
Kurňa, já chtěl s nima jet…
…ale rozmyslel jsem si to, když pragotron v okénku zpoždění ukázal „Pokračování příště“…
Jak to má CD s patry Bmto? Deset by jich mohly postrádat? Vidím 28 provozních modernizovaných, 2 provozní staré, 2 neprovozni staré. Tohle asi nepůjde…
Tak už akorát reginy, 843 a 854…nebo Y tazena brejlema. Nějaké navíc by se našla…snad…
Nebo…inovativne…ty neprevzate NIM expresy, akorát k tomu sehnat vhodnou mašinu 😉
V článku se píše, že vítěz by měl vyjet v lednu 2023, což znamená, že v tu dobu už místo min. 10 pater budou jezdit pantery (viz. Pantery pro českobudějovicko a Vysočinu), takže je budou moci postrádat pravděpodobně.
Vytáhnout z Lužné jednotku Bpjo. Sice je z roku 1965, nemá klimu, do nízké podlahy se musí sestoupit po schodech, je jenom jedna. ALE! Aspoň je česká, je to léty ověřený kvalitní vůz, takže musí být mnohem spolehlivější než nějaký 15 roků starý něměcký šrot, který se za jízdy rozpadá a nevyjede kopec. No dobře tak na Žitném ostrově kopce nejsou, ale cokdyby tam byly.
Pane kocourku nedělejte nám z toho ještě větší Kocourkov a pryč ze slunce nedělá vám dobře
PS: myslím že rady 628/845 a 646 by měl být relativní dostatek…jen tohle si asi v Blave nepředstavují, stejně jako 843 s přívěsaky
vypsali přece velkou soutěž 🙂
Kterou na podzim zruší. Času dost.
Dost se prosím píše s velkým D.
No jediné že by nějakého brejlovec mneli navíc a bdt vozy..navíc toho moc není.