České dráhy přesunou zaměstnance z nádraží v Hradci Králové do vlastní budovy

Budova Českých drah v Hradci Králové před rekonstrukcí. Foto: České dráhyBudova Českých drah v Hradci Králové před rekonstrukcí. Foto: České dráhy

České dráhy počítají s dotací z Národního programu Životního prostředí.

35 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Peter

Debilita po česku

Eisenbahn spezializt

Tak to budou moc SŽ výhodně prodat parkoviště ve dvoře, které si zatím syslilo víceméně pro sebe 🙂

král j

Zbytečné utrácení peněz, když je zde dostatečně velká výpravní budova. Tam se však všichni železničáři vejdou.

Jan P.

Předpokládám, že ve výpravní budově ČD platí SŽ nájem. Ve vlastním tomuyo tak nebude.

Zdeněk

Tam zase je daň z nemovitosti a veškeré náklady na opravy.

Pandrhola

Ano, ale co se ušetří na nájmu, to zaplatí ve ztraceném čase a PHM při pendlování auty.

Jeřdno

to je z jiného hrníčku, to se nepočítá

Ryk Mat

Tenhle dům je v objektu, kde ČD parkují své vagóny. To pro vás není dost železniční objekt?

depák

Tak to by se pak do kanceláří po RSM ve výpravní budově mohlo nastěhovat CTD SŽ, které sídlí v budově vedle rotundy.

Jumbo Čapek

Šílený nápad! Přestěhovat administrativní zaměstnance pro lidi z širokého okolí HK z lehce dostupného nádraží na periferii, která komplikovaně dostupná-spíš jen autem( nebo zakázanou cestou v kolejišti), to chce opravdu vysokou inteligenci a vřelý vztah k současným i bývalým zaměstnancům😱😡

Alibaba

Mohly by si u myčky nechat postavit služební zastávku, nebo až u přejezdu v Pláckách zastávku veřejnou.

Jiří Kocurek

Vzadu budova, vpravo značka, zákaz vstupu chodců na ní nevidím: https://mapy.cz/s/ganomatovu Jaký ilegální přístup, autobusovům nádražím můžete klidně projít. Od MHD Meliorace je to lehce přes 500 metrů.
A jinak: Vítejte do světa těch, kteří nebydlí u nádraží, nepracují u nádraží a přesto jezdí vlakem, a ještě za něj platí.

Jumbo Čapek

Adm.pracovnice nejsou jen pro zaměstnance v HK, ale i pro okolní jednotky. Každý nezná ulice v HK. Od značky je cesta možná,jen se k ní dostat. Jaká je veřejná přístupová cesta? Mimo pracovní dobu se má používat. Já nevím, chodil jsem tam jen služebně.

Beny

Mapy už byly vynalezeny. A v ČR je máme navíc na špičkové úrovni.

David

Aby se nakonec nestalo, že z velké výpravní budovy bude potřebovat jen jedna místnost, a stane se z ní nevyuzivana budova. Potom nakonec bude pro cestující čekající na vlak pomalu jeden kontejner jako čekárna. Dnes už většina cestujících nečekají a rovnou z venku míří na daný spoj.

Nokkonen

Tak ono to je i dobou. Dneska není cestování vlakem „událost“, kdy se na nádraží stavím na dobrý oběd nebo tam hledám ubytování. Prostě nádražím proběhnu, koupím max cigára a noviny a nazdár ….

Jiří Kocurek

Poobědvat cestou do školy, do zaměstnání?

starší pán

Na nádraží? To asi ne.

Kubrt

Kdyby tam byla slušná restaurace, tak proč ne. Je tady řeč o obecném využití budov.

Jiří Kocurek

Nrážím na to, že většina pravidelných cestujících má vlak za dopravní prostředek a ne za společenskou událost. Vlakem jedou ráno tam a odpoledne zpátky, 5x do týdne.

Frantisek

Cestou ze školy, z ranní směny, na odpolední směnu, proč ne. Před noční večeře, po noční snídaně.

czhunter

Moc lidí asi nejezdí vlakem do práce či do školy na 13h, aby cestou do ní mohli na nádraží poobědvat.

Já bych cestou do školy ani nemohl obědvat v resturaci – tak nějak jsem na to neměl ~3000 kč měsíčně (v dnešních cenách) abych si to mohl dovolit.

Georg

a to jako bylo v jake dobe, tohle? v nejakem vasem vyfantazirovanem svete?
za komunistu byly nadrazi vybydleny olezly prisernosti a oznaceni „nadrazka“ byl jeste stupinek pod iv. cenovou.

Frantisek

A před komunisty? Za nich také ne vždy a všude.

starší pán

Aby pak linku R10 převzal RegioJet a provoz v okolí Ariiva. To se vyplatí.

Petr

A proč ne ? S regiojetem by aspoň cestující dostali garancí lepších služeb …Ale je to jaksi úplně mimo téma článku, tudíž netuším, proč to sem tahate 🙂

Lesan

Garance lepších služeb při změně dopravce na RJ je zas jaksi úplně mimo realitu. (:

***** Petr

Tak napiš kde po změně na jiného dopravce došlo ke zhoršení kvality cestování oproti ČD? Já si to nikde na běžných linkách nevybavuji ale jako bonus si vybavím vždy lepší služby/stroje a nižší cenu. Režijku neberu jako „reálnou realitu“

Laren

Arriva v Libereckém kraji.

Zdeněk

R 8 Brno – Bohumín třeba

Peter

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Adam

Garanci čeho? Tady někdo papal vtipnou kaši 😂

Jan

Tak se projeďte rychlíky z Lysé do Ústí, jenom hnusné staré špinavé vagony RJ

Alibaba

V Hradci?
To bych tak horký s tím vaším černým scénářem neviděl.

Frantisek

Tak to bude prázdná budova s tím, že „se musí sídlit jinde“ (asi aby i železniční zaměstnanci poznali výhody maršrutek), ale nemůže být zbořena, protože Hradec? 🙂 To nedává smysl. Ještě, že kvůli tomu nestavějí budovu další…