České dráhy na jeden den změní pravidla skupinové jízdenky, bude platit bez rozdílu věku

Cestující v Židlochovicích. Foto: České dráhyCestující v Židlochovicích. Foto: České dráhy

Na jeden den může víkendovou jízdenku využít až pět dospělých.

14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Kuba

Tak hlavně aby naši chytří cestující nenastoupili do Arrivy nebo k jinému dopravci, jak je u nich zvykem 😀 – to by už mnoho neušetřili …

axon

ano skvělé, ale stejně bohužel bude celý den déšť, což se stává v tento den v poslední době pravidlem 🙂

Karel

Vymyšlená estráda ze dne na den, kdy už maji většina koupeny jizdenky na DNY NATO…. Zmrdi

Jan

Ale Kájíku když už jsi si koupil blbě jízdenku (za což nikdo nemůže) proč jsi ji nevrátil?
Holt dráhy udělají slevu / akci a přesto se najde nějaké Karel co je nespokojený

JiVe

No vidíš, já ji koupil již téměř před měsícem. Info na stránkách ČD byla a navíc to je každý rok v tomto období

Jiří Kocurek

A zase za to můžou USA. Nebýt USA, tak žádný 21. ročník není.

Jaro

Takúto jízdenku som kupoval už dávno pred dvomi rokmi ešte pred pandemiou. Toto nie je nič nové…Preto by nemali byť zmrdi…

Dom

Dlužno dodat, že se tak děje každý rok. A je to mimo jiné stěžejní pro soutěž Křížem krážem.

Jarda 2

Na tyhle fotce je krasne videt jak uz je Panter designove zastaraly vozozidlo. Pisu to i presto ze u nas je povazovan za vyrik designu i techniky a ze ve spouste regionu se na nej ceka jak na smilovani Bozi ktery zeleznicni dopravu nakopne dopredu. A nesrovnavam to jen a pouze s tim co se vyrabi v zapadni a jizni evrope (Alstom, Hitachi, Siemens apod) ale i s tim co uz drahne let vyrabeji treba Polaci (PESA, NEWAG) nebo dokonce Chorvat a Rumuni….

Jiří Kocurek

Jestliže se design mění cca co 5-15 roků, tak se nedá nic dělat a stejně jako např. gotická katedrála zastará i vlak s životností 40+ let. Leda to všechno každých 15 roků předělat, aby měl modernista pokoj.

Jarda 2

Ty vlaky momentálně sjíždějí z výrobních linek a podle objednávek ještě několik dlouhých let budou.
Věřím, že těm nejstatrším Panterů bude už kolem 10 let a i s ohledem na to to bylo už i tehdy designově hodně pozadu…. A tak čím déle se tento model vyrábí, tám víc je to vidět a tím víc to bije do očí…..

Leinad

Ošklivý se mi nezdá, ani mi to srovnání nenapadlo. Až když to čtu, tak mi došlo že na tom asi něco je.
Ale na Panterech mi připadají nepovedené jiné věci – neoddělený nástupní prostor (k čemu klimatizace/topení).
– pomalé dveře.
– ve verzi pro ČD první třída uprostřed jako průchoďák.

Jarda 2

Děkuji za stejný názor – ono se stačí jen dívat a musí to vidět každý i kdyby nechtěl…
Předpokládám, že cílem vvrobce je „zapanterovat“ Česko a potažmo Slovensko a Pobaltí – vytvořit si finanční polštář a s novou výrazně vylepšenou verzí proniknout na další trhy – DE, AT, IT, DK, SE, FI

Jan Sova

No tak v automobilech je design taky dosti třaskavé téma. Řada domácích lidí neváhá hovořit o Š. Fóbii jako designově povedeném autě apod. (novináři to mají z jiného důvodu). Co se týče Pantera, tak bych to viděl jako neurážející průměrnost.