České dráhy mají první lokomotivu řady 380 v nátěru Najbrt, jde o výjimku
Lokomotiva 380.002 v korporátním nátěru Najbrt. Foto: Radim Bartoň
České dráhy představily poprvé lokomotivu řady 380 v novém laku, který odpovídá designovému manuálu ze Studia Najbrt. Na české železnici
Ví někdo, zda jsou už 380 v provozu v Německu na NIM expressu? Moc info jsem o tom nenašel. Díky.
Drobná aktualizace, v provozu už jsou. Tak uvidíme, jak moc budou problémové u DB.
A mohl byste ještě přidat do aktualizací i informaci o tom, co hulíte?
Jasně, můžu… https://bahnblogstelle.net/2019/11/20/muenchen-nuernberg-express-neue-skoda-zuege-lassen-auf-sich-warten-neufahrzeuge-weiterhin-im-zulassungsverfahren/
Pokud tomu dobře rozumím, tak stále nejsou. Pořád čekají na schválení a nestihne se to ani teď v prosinci.
Nemci si rekli o radu zlepseni a meli radu pripominek, takze snad budou lepsi nez ty u nas…
Vždyť i ten původní nátěr 380tek vypadá jako Najbrt…
Je to Taurus?
Zjevně povedenější než ten dosavadní. Hlavní ale je, aby 380ky naplnily ta nejlepší očekáváním, protože potenciál na to mají.
380ky už žádný potenciál bohužel nemají poté co předvedly a zřejmě stále předvádějí u ČD.
Má někdo info z ČD jak se nyní řadě 380 daří v provozu?
A má někdo info od Škody jestli plánují nástupce?
Nic extra, zrovna sedím ve vlaku EC 276 a zase máme slovenské eso, stalo se mi to dvakrát během týdne.. ale poruchy se nevyhýbaji i jiným lokomotivam, včera zdechnul Taurus OBB na Railjetu, dneska před něj hodili české eso.
Lepší je prý Taurus nebo Vektron, co jsem se dozvěděl od jednoho strojvedoucího.Palo
Podložil to pan strojvedoucí i nějakým argumentem (ovládání, spolehlivost, atd.)?
Přesně,já zas slyšel,že strojvedoucí nedodržují předepsaná pravidla výrobcem a z toho pramení určité problémy!Prostě pokud neuslyším oficiální zprávu od ČD, ke které se vyjádří ŠT,tak je vše jedna bába povídala
Problémem může být to, že díky zcela nestandardně nadstandardním vztahům vedení Národního dopravce a národního výrobce dopravce nikdy objektivní zprávu o provozu těchto strojů vydat prostě nesmí.
Súdružka, Vectron je rušeň z inej planéty. Zázrak na kolajách. Nadšený rušňovodič.
Takže vlastně ČD cíleně matou u řad 380 a 680 zákazníky, kteří po zakoupení modré jízdenky očekávají modrý korporátní lak a přijede něco jiného, do čeho nevědí jestli nastoupit a není to jiný dopravce. A nejedná se o pochopitelnou náhradu, ale cílený stav k matení zákazníků.
Inteligentní člověk nesedá do vlaku dle jeho barvy. Jsou mnohem spolehlivější způsoby jak najít svůj spoj. Informační tabule atd.
Inteligentní ne, ale šotoušci to staví podle barvy a do vlaku jiné než modré barvy by nevlezli.
Pendolino nemá na sobě modrou? Zátopek taky ne? Jasný, nemají ten odstín najbrta, ale modrá tam je…
A co když to přiveze ELL A?
Ale prosím Vás, nepřehánějte. Vždy platí to, co je napsáno na příjezdové tabuli a je úplně jedno, jestli je to modré, žluté nebo růžové. V Ústeckém kraji na objednávku také jezdí zelený Regiojet a nikomu to nepřijde divné.
A jinde zase jezdí žluté vlaky v režii ČD. Regionova. Mnohdy i pod dráty.
Ano. Vadí to? Nevadí (respektive s těmi dráty je to škoda, ale toto závisí na objednavateli, co tam chce).
Objednavatel chce linku, která je část trasy pod drátem a část bez.
Elektráku s akumulátorem by se asi nebránil, ale za současné situace ho nezaplatí.
Vůbec se mi Trondův komentář nelíbí, ale není to tak dávno, kdy tady proběhly diskuse o tom, jak je nátěr důležitý právě se zapojením krajských barev. Lidé od ČD Měli spoustu trapnějších připomínek.
To je možné. Pak tato poznámka patří i jim 🙂
Tak to taky jistě pamatujete, jak tu šotoušci strašně vyváděli, že soukromníci ať jsou v krajských barvách, ale ČD musí být modré, protože jinak by to cestující nepochopil a nepoznal.
Nepamatuji, protože mě to až tak nezajímá, co si kraj vymyslí (a většinou je to pěkný hnus). Teď mě jen zaujalo, že má být přemalovaná jedna 380 a proč. Osobně mi to přijde škoda. Za mě nejhezčí nátěry bývají často ty reklamní (například legendární 151), nicméně původní nátěr 380 považuji za hezčí. Vlastně každý nátěr považuji za hezčí, než je Najbrt, ale přijde až tak mě to netrápí 🙂
Presne. Uz jsem videl i Vindobonu vedenou zabotlamem. Tady se tedy lidi trochu divili, ale tabule hlasily cil Viden, a vlak opravdu tim smerem jel.
(Pro vysvetleni: zpozdeni soupravy z Vidne, operativne nasazena prazska zaloha, kmenova souprava obracela uz v Koline. Potlesk dispecerum za operativni reseni a vyrazne snizeni zppzdeni.)
Já tak jednou na hlavním nádraží v Brně viděl na tabuli: Praha hl.n. přes Ostrava Vítkovice.
byla ještě dobrá mechanická práce =D
Jediný, kdo tady mate cestující, je Arriva, když přijede s červeným německým vlakem s nápisem ,,Nicht einsteigen“ 🤣
To je naopak spravne. Vix. https://www.stupidedia.org/stupi/Nicht_Einsteigen
>Do not board is a major city near the country triangle of Russia, Romania and Western Antarctica. The city was founded in 1994 by Deutsche Bahn AG as part of the rail reform. You needed a central railway junction where all trains go.
Ano ano Arriva jako s nápisem nenastupoval prvně fíra nevěděl kam jede. Zkrátka DYCKY ČD
Copak, omylem jsi sedl do vlaku ČD a ony tě dovezly včas? 😀
Krátká věta a tolik dezinformací . Do špíny v ČD se sednout nedá a nejezdí včas .
Voni Tronda překvapují každým příspěvkem… Ale todlenc, todlenc je tak hloupé, že se tomu dá i upřímně zasmát!!
Mně se naopak Najbrt na 380 moc líbí, škoda že bude jen jedna.
Mimochodem, nejsem uplně insider, proč se na pendolinu drží stále původní lak?
Přijde mi už dost poplatný své době. Myslím, že by mu korporátní barvy fakt slušely.
Taky si myslím, že něco ve stylu laku čd railjetu by bylo hodně dobré.
Me se naopak velmi libi, … sedy pruh pres okna a zluty pres celou soupravu, lomeny u dveri,… nejvic se mi libi, ze kazdy vuz ma stejny lak…
Pokud drží původní lak, je to chvályhodná známka kvality.
Na Pendolinu nemůžou dát lak od Najbrtu, protože je proti tomu .
Najbrt tomu fakt nesluší. Stejně jako si v tom nedovedu představit pendolino. Takže v tomto případě jenom dobře.
A totéž platí i pro Regionovy. Najbrt jim fakt nesluší, ale bohužel najbrtích Regionov přibývá. Ještě že alespoň tady u nás se zatím drží ve svém slušivém zelonožlutém kabátku a upřímně doufám, že dříve zmizí, než budou přebarveny, protože doufám, že na rozdíl od jiných krajů, které ve VŘ Regionovy akceptovali, ten náš tak hloupý nebude a bude požadovat moderní, klimatizovaná vozidla, což Regionova logicky splnit nemůže.
To se k ní nehodí. To už ten včerejší cyber-retro byl lepší…
To je v Plzni?
Vypada to tak, ale 380 jsem tam nikdy na nicem nevidel…
Ano, je to Plzeň a foto pochází z převozu loko do Prahy.
je to stanice Plzeň hlavní nádraží
Bohužel…
Bohužel….
Bohužel…
kupte si H0 model a nalakujte si ho jak jenom chcete
Třeba tyrkysovou modř . Stejná kvalita , jiný odstín .
Bohudík!!!
Bohužel…..