Česká Třebová bude mít možná MHD, návod poskytla bakalářská práce
Autobus ČSAD Ústí nad Orlicí v České Třebové. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz
Česká Třebová na Orlickoústecku by se mohla zařadit mezi města, která mají městskou hromadnou dopravu. Uvažuje o provozu menšího autobusu,
To je naprosto správně šoto. :-))))
Musím se smát kam až zašla diskuze o MHD tak je to vždy, když se píše o Č.T. (MuN, já ji říkám Česká Vepřová) Vždy se objeví spousta názorů, že tohle a tamto nejde a dokonce i ze zastupitelstva a vedení města. Patrioti by mohli vyprávět, to je taky kapitola sama o sobě. Když se ale má podpořit dobrá věc, která by sloužila většině obyvatel, je téměř každej zalezlej doma u televize (proto Vepřová). Nejen Zelený, ale celé vedení je banda neschopnejch břídilů. Tohle město je unikum, protože tady se hlavně žvaní o tom, jak to nejlíp vymyslet, aby nic… Číst vice »
Opravář potřebuje bony honem
No tak tolik sentimentu jsem už dlouho nezažil. On se totiž před 12?lety už jeden projekt MHD Česká Třebová dělal a byl skoro zaveden. Byla to zajímavá práce na tomhle projektu. Samozřejmě v systému RadioBUS 😂
http://www.audis.cz/trebova
A nevyšlo by už město levněji, kdyby normálně dotovalo nebo provozovalo taxíky?
S malým autobusem se dostanete na cca 17 CZK/km (stav k roku 2010)
V Berouně by také bodla. Po novom tam ani integrované linky, které mohli suplovat MHD, už k nádraží zajíždět nebudou. Aby to v Třebové nedopadlo podobně.
V Berouně měly být minibusové linky 748 a 749, v projektu integrace ani slovo, odpověď od radnice 0. Stejný případ zast. u Kauflandu… Studie na to je, nebojte. Realizace 0.
A na PID stránce oblbovali, že 380 bude dělat okružní linku od autobusáku a víte co bude. 🙁
Bude v MHD platit režijka?
V MuN platí snad i na WC, ne ?
A v nádražní hospodě na pivo ne?
To nesmíš takhle, to tam pak bude fronta přespolních…
Pokud ČD vyhrají výběrové řízení na provozování té MHD, tak by klidně mohla.
To je dobrý. Jsem zastupitel v České Třebové a až tady se dozvím co zas mistr Zelený vymýšlí….
Tak to u vás funguje podobně, jak u nás. Starosta si postavil městskou radu, která mu všechno odkejve, pak to ještě správně prodat voličům. Teď si u nás vzpomněl postavit telocvičnu, spíš velkou sportovní halu a celý město postaví před hotovou věc.
To ze je Zeleny v zastupitelstvu vypovida o jiste zvlastni deviaci jeho volicu. Na cokoliv ten clovek sahl, slo do kopru…posledni jeho velky zarez jsou odmitnute Railjety pro CD. On je takovy klon neco jako Hasek mixnuty Tvrdikem.
v MuNu je málo rodin, které nemají v rodině železničáře. Tady z tohohle směru bude ta deviace. 🙂
Drahá tu už dávno tolik lidí nezivi…
Třeba do vrtů pronikají fenoly z pražců…a když to piješ od mala…
Česká Třebová na Orlickoústecku…. Docela vtipná formulace, asi jako Pardubice na Královehradecku.
Myslím, že každý čtenář tohoto serveru najde na mapě Českou Třebovou jednoduše i bez toho upoceného přílepku „na Orlickoústecku“.
Navíc má Česká Třebová o trošku víc obyvatel, než okresní město Ústí/O.).
Je mi jasné, že jde o zprávu převzatou od ČTK, takže redakce serveru „Z dopravy“ je nevinná.
Samozřejmě, že Pardubice na Královéhradecku jsou hloupost, Pardubice na Královéhradecku být ani nemůžou, když se jedná o dva jiné okresy i kraje. Naopak, Česká Třebová na Orlickoústecku opravdu je, nezáleží na tom, že má Česká Třebová nepatrně více obyvatel, zkrátka Česká Třebová leží v okrese Ústí nad Orlicí a na tom „přílepku není nic špatného. Stejně jako Havířov, ačkoliv má o 20 000 obyvatel víc než Karviná, leží v okrese Karviná, proto je prostě Havířov na Karvinsku. Vy ráčíte být Třebovák s mindráčkem, že?
Pane Soukupe, jsme na serveru, který se jmenuje „Z dopravy“. Z tohoto důvodu si myslím, že lze předpokládat, že Česká Třebová je pro zdejší čtenáře z pohledu dopravy, zvláště té železniční, z mnoha důvodů dostatečně známou lokalitou, mnohem známější, než Ústí/O., které se z hlediska dopravy před několika lety zviditelnilo případem ochrany staré budovy nádraží. Mimochodem, jak je tento objekt dnes využitý?
Pro Vaše klidné spaní vám sděluji, že bydlím asi 3-4 hodiny jízdy autem od České Třebové. 🙂
Na serveru o dopravě bych se přimlouvalo za v šotokomunitě vžité označení MuN.
Sorry MZ, co znamená MuN?
Městečko u Nádraží
Gogo a Alibaba, díky Vám za Info, zapíšu si to za ucho.
Trochu jsem si četl ve Wikipedii o České Třebové a územněsprávním uspořádání po 2. sv. válce. Teď už je mi naprosto jasné, proč mám tolik mínusů. Docela mně to pobavilo..:-)
https://web.archive.org/web/20080801200554/http://www.zpravodaj.ceskatrebova.cz/o_historii_okresu.htm
Škoda jen, že mi Ústečtí pouze nadělili mínusy ale už nenapsali, jak prosperuje to jejich staré nádraží, když se v tom tehdy angažovala i jedna pražská madam.
Městečko u Nádraží. 🙂
Městečko u Nisy, takže Jablonec
MuN je jenom jeden… Hihi…
Takže žádný Jablonec…
Něco jiného je např. okres Hradec Králové, něco jiného Východočeský kraj dle r. 1960, něco jiného kraj Královéhradecký podle nového vyššího územněsamosprávního členění, a něco jiného pojem „Královéhradecko“, který česky znamená nějaké přirozené okolí Hradce Králové bez ohledu na politiku, a který někteří zneužívají namísto označení okresu nebo kraje. V okrajových případech a v případech nepřirozených okresů a krajů samozřejmě takové zneužití je zcela absurdní (ale vysvětlujte to někomu ….), v jiných je to jen absurdní volba neurčitého výrazu namísto určitého (např. „okres Hradec Králové“)
Tak jsem to myslel. Obě města (ČT i UO) mají plus-minus 15 tis. obyvatel, takže Českotřebovsko a Orlickoústecko jsem považoval za rovnocenné, srovnatelné regiony. Orlickoústecko nerovná se okres Ústí nad Orlicí, asi tak, jako např. Nýřansko nerovná se okres Plzeň-Sever. Bohužel jsem touto mojí představou u pana Jana Soukupa vzbudil emoce…:-)
Příklad od našich sousedů:
Nejznámější město Hessenska je Frankfurt i když hlavním městem této země je zdaleka menší Wiesbaden.
Ale proč ne. Víte kolika Hradečákům by udělalo radost číst v médiích Pardubice na Královéhradecku 😁
Sloučit na Hradubice a šmitec !
Města bych klidně nechal, ale ty kraje, no…
No já vám nevím, ale přiblížení podle okresů není vždy nejlepší. A zrovna v případě Česté Třebové nadbytečné. Někdy je takové přiblížení dokonce zcela zavádějící. A někdy to vypadá hloupě, pro příklad: Trenčianské Teplice na Trenčínsku.
Je to až upjatá snaha přiblížit něco známého pomocí něčeho známého. Obzvlášť v internetové době, kdy má každý přístup k mapě s vyhledáváním, mi to přijde jako zcela nadbytečná informace.
Naprostý souhlas.
Pokud by se jednalo např. o Moravskou Třebovou (okres Svitavy), tak bych to ještě pochopil jako upřesnění z důvodu rozdílných hranic dnešních krajů a bývalé hranice zemské mezi Čechami a Moravou.
Další takový případ by mohl být třeba obec Dunajovice (na Třeboňsku, okres Jindřichův Hradec), aby bylo jasné, že obec neleží na jižním Slovensku.
U České Třebové jsem neviděl důvod, ale aspoň jsem si poodhalil jednu lokální animositu a její prastarou příčinu.
Vyjádření typu Turnov na Semilsku, Sedlčany na Příbramsku nebo Roztoky v Černošicku považuji za dosti hloupá.
3 roky stará bakalářka: https://dk.upce.cz/bitstream/handle/10195/68658/BennaP_SystemMestske_PL_2017.pdf?sequence=1
No to už je pěkně stará. Například linka z Lanškrouna konci na terminálu už asi 2 roky. Sídliště Lhotka je od té doby obsluhovano linkou do Ústí… Takže mnohem lépe než kdy v hystorii…
Hysterická historie.
zastupytel…
A asi nebude ani úplně náhodou od koho ta bakalářka je 🙄
Díky. Na straně 45 je ta nová zastávka v sídlišti Křib vyznačená. V mapě: https://mapy.cz/s/navuromepu Jestliže účelem nové linky MHD je zkrátit docházkovou vzdálenost, tak tohle se moc nepovedlo. Z domova důchodců je to na autobus daleko, ta zastávka je ve třetině cesty. Když už tak bych tu zastávku situoval na X Bezděkov/Chelčického. Něco na základě Iveco Daily tam projede vpohodě, kloubový autobus snad ve Třebové nebude potřeba. No a pro ostatní … těch 640 metrů od zastávky k nádraží je vcelku vpohodě možné dojít pěšky. Jo, vím, je to MuN a právě proto. To když se železničáři rozčilují nad… Číst vice »
Iveco v Trebove? To by se asi v Libchavach urazili…