Česká stopa na veletrhu Busworld. SOR představil model NS12

SOR NS12 electric na veletrhu Busworld, foto: Zdopravy.cz/Josef PetrákSOR NS12 electric na veletrhu Busworld, foto: Zdopravy.cz/Josef Petrák

SOR Libchavy je po Ivecu další společností, která na veletrhu Busworld představuje v Česku vyráběné autobusy. Výrobce prezentuje nový model

4 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Martin Ruzicka

Ja jsem tim autobusem (elektrobusem) jel a v zatackach to trochu skripe. Mam to i natocene zevnitr vozu. Baterie na strese tomu davaji trochu zabrat, ale to je o konstrukterske praci a take je to jedina moznost, jak oproti autobusu ziskat srovnatelny nebo lepsi prostor uvnitr vozu. Bohuzel jedna vec je mozna neprijemna a to je „nutna“ velikost baterii pro delsi dojezd a problematicka recyklace a zivotnost baterii (zima s mrazy a letni vedra, topeni, klima), ktere bude nutne za zivotnost vozu nejmene jednou vymenit. Malinko zminim prave testy, ktere probihaji v Praze, kde je teren velmi narocny a neobejde… Číst vice »

Radoslav Řezníček

Miliardu na kilometr? Nepletete si to s dálnicí?

Michal

No ono i na výstavbu trolejí pro trolejbus je třeba jistá zátěž. Musí se kromě vybudování i udržovat.
U linek, které jedou 2-3xn za hodinu, bych o ekonomičnosti výstavby vedení velmi pochyboval…

Stan

Baterie na střeše???
Kolik váží? Ten autobus snad bude moci jezdit jen rovně…