Česká Rekola zamířila do Pobaltí, v Tallinu firma zprovoznila systém s 200 koly
Rekola v Tallinu. Foto: Rekola
Rekola hledají příležitost pro další rozvoj byznysu i v Litvě a Lotyšsku.
Rekola hledají příležitost pro další rozvoj byznysu i v Litvě a Lotyšsku.
Rekola maji fajn customer support a od te doby, co pohli s aplikaci, tak se to da i pouzivat.
Muj problem ale je, ze vetsina jejich kol ma strasne blizko od riditek k sedacce a u vetsiny ta sedacka nelze moc vysoko vytahnout, jsou to proste idealni kola pro nekoho, kdo ma metr sedesat, nebo sedmdesat.
Dalsi ulet je to brzdeni proslapnutim dozadu, to maji preci detska kola.
Brzdění šlapáním dozadu není u městských kol úplně neobvyklý ani u dospělejch. Řídítka blízko u sedla a související vzpřímená poloha jsou naopak pro městský kola typický. To, že to není aerodynamický a úplně ideální pro výkon se na městským kole ztratí, naopak je příjemný to pohodlí a daleko snazší ohlížení, než u sportovního kola, kde člověk sedí v předklonu.
Bohužel zrovna ty Rekolí modely opravdu pro vyšší postavy nejsou, to potvrzuju.
Je škoda, že se projekt nenazve pravým jménem. A tím je komerční půjčovna kol.
změní se tím něco?
Rikejte tomu, jak chcete, ale pointa je, ze to cestovani po meste velice usnadnuje.
Já už s nima nejezdím, podle mě jsou dost předražený.
Dvě patnáctiminutové jízdy denně zdarma na Lítačku se mi předražené nezdají.
Dobře oni, snad se časem dostanou i do Polska, infra je tam špičková a konkurence ve sdílených kolech žádná.
V takovém Gdaňsku jsem neviděl metr oddělené cyklostezky, max. ty šílenosti jako u nás, že kolaři mají namalovaný pruh na „dálnici“ s 5 pruhy a pobaltí na tom není o moc lépe 🙂
Asi jste byl jen v historickém centru, tam opravdu nejsou, ale v širším okolí oddělené cyklostezky mají. Zejména podél pobřeží mají celkem slušnou síť.
Oni tak nějak jedou Bolt a auta za ceny, že o sezónním kole nikdo moc neuvažuje
Na nextbiku tam jezdí docela dost lidí, třeba ve Vratislavi nebo Varšavě vidíte pořád někoho. Ale to je tak všechno, nic jiného než next sem tam ještě nepotkal.
V Lodži mi přišlo že na sdílených kolech se jezdí dost, a to i místní lidi (ono turistů tam moc není) – ale samozřejmě je to spíš záležitost širšího centra, které se rozkládá okolo hlavní třídy Piotrkowské (2 km dlouhý bulvár bez aut), takže než někdo odtamtud dojde na MHD nebo k parkovišti, může na tom kole dojet pohodlně celkem daleko.