Češi a premianti s ETCS? Je to hlavně ve vašem zájmu, vzkazuje šéf ERA
Balíza systému ETCS. Pramen: VÚŽ![Balíza systému ETCS. Pramen: VÚŽ](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2021/02/baliza.jpg)
![Balíza systému ETCS. Pramen: VÚŽ](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2021/02/baliza.jpg)
Po Pardubidích vidíme větší úsilí, říká ředitel. Česko v zabezpečení železnice na chvostu. S ETCS to chce dohnat.
Po Pardubidích vidíme větší úsilí, říká ředitel. Česko v zabezpečení železnice na chvostu. S ETCS to chce dohnat.
„fragmentace na jednotlivé národní systémy a regulace“ Tesat do kamene.
Tohle je zase tak tendenční zpráva… Krom toho, že by bylo pěkné, zvlášť na dopravním webu, rozlišovat VZ (ideálně traťovou část a vozidlovou zvlášť), SZZ, PZZ nebo TZZ a ne všechno smíchat do pojmu „zabzař/zabezpečovač“. Pak si to tady přečte normální člověk a dozvím se o tom, že v Pardubicích není žádný zabzař a podobné nesmysly. Taky by bylo pěkné zmínit, že co se týče VZ, tak jsme na chvostu i díky tomu, že většina států okolo má PZB. Taky v té statistice je opravdu VTIP považovat SHP jako „track with TPS providing warning and automatic stop“, když jediné co… Číst vice »
Vždycky mě u ETCS related PR zarazí, že jeho proponenti ignorují fakt, ze tratě už před ETCS měly zabezpečení.
A že u Velvět, Perninku, v Bohumíně … zabezpečilo.
Ano, D3 je taky zabezepčení, totiž můžeme se tak tvářit, papír to snese.
Prenos barvicek se tak uplne za zabezpeceni povazovat neda.
Stejné PR řeči, jako manažer ETCS SŽ v podcastu: Problémy nejsou, náš přístup je nejefektivnější, při dotazech na konkrétní známý a dávno analyzovaný problém odpověď ve stylu “někdy to tak je, ale někdy není” – rozmlžení tématu. Asi stejná (rozuměj stejně špatná) PR škola.
Pánové by se měli začít k problémům stavět čelem a přestat zastupovat pouze zájmy vybraných lidí.
Každopádně reakce tady tohoto pána je na protestní dopis české vlády Komisi. V problematice se absolutně neorientuje, zjevně řeší jiné zájmy.
Jen obecné kecy. Takový člověk je zcela zbytečný…
His diplomatic career, initiated at the Danish Ministry for Foreign Affairs, includes a posting at the UN New York (1997-1999) serving as EU Ambassador to Uganda (2013-2017) and EU Ambassador to Burma/Myanmar (2017-2020).
Ano, ministerstvo zahraničních věcí je zcela zbytečné a diplomacie taky. Stačí sednout na vlak do Polska s basou lahváčů. 😛
Podporuji ETCS. Ale strašně se mě líbí, jak se tady všichni holedbají, jak vše vyřeší ETCS, nebudou nehody, od zavedení už bude na dráze všechno úžasné…
Vyřeší ETCS bordel v předpisech, co mají dopravci, rezavé vagony, rejžování všeho šla RJ, nedodržování elementárních základních postupů/předpisů ze strany strojvedoucích i výpravčích, dodržování odpočinků mezi směnami… Myslím, že se někteří budou ještě divit.
Něco k tématu?
Bude to fajn, když to zrovna bude fungovat. Když nebude, jsme zpět v 19. století. Plán B pro výluky se rodí teprve teď, po velmi ostré kritice ze všech stran. V podcastu o tom ani slovo.
Vyčítej zámku ve dveřích neumyté nádobí.
Vyčítám investici do drahého zámku na „papírové“ dveře při současné možnosti vlést do baráku oknem.