Cenová válka v železničním cargu. Podsekávání cen jede naplno, říká spolumajitel BF Logistics Robert Linhart
Lokomotiva 742 v čele vlaku BF Logistics v Ebersbachu. Foto: BF Logistics

Máme zpětné vazby od našich klientů, že u nich skutečně byl někdo další, kdo tu naši přepravu nabízel v řádu desítek procent levněji.
Jaký jste si to udělali, takové to máte. Když jste to stejné dělali Cargu a dalším, tak to bylo naprosto v pořádku. A teď, když to někdo dělá vám, tak brečíte. Jak kdybychom to neznali z osobní dopravy u jednoho žlutého dopravce.
Kanibalizace začala dva, tři roky zpět. Říkalo se jí konkurence.
S těma cenama – konečně osvícenej člověk. Rozhoduje hlavně kvalita a historie. Jednou za čas to umí levně každej píp píp píp… Kéž by si toto uvědomili i zadavatelé veřejných soutěží, kde jediným kritériem bývá cena…
V zadání soutěže bývá také hromada jiných parametrů, včetně počtu sedaček, jinak by tady jezdily všude 810, protože jsou nejlevnější.
No bohužel jak ve které… Já bohužel úplně nemyslel jen železnici a blbě jsem to napsal, ale zejména soubory PID či ostatních integrovaných dopravců, silnice, údržba apod…. Ale i ta železnice se v tom dost pohybuje… Taková R8 či R23… Spokojení zákazníci by mohli vyprávět…