LOT 3a leaderboard

Cenová válka u autobusů začala. Regiojet zavádí letecký tarif, zlevnil až o čtvrtinu

Scania Irizar i8 RegioJet, foto: Student AgencyScania Irizar i8 RegioJet, foto: Student Agency

Spojení mezi Prahou a několika krajskými městy od dnešního dne výrazně zlevní. Po včerejší akci FlixBusu, který dnes spouští první

Zpět na článek
9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Tomáš

Spíš to vidím na labutí píseň pro autobusy RegioJet. Ona karma je pěkná potvora 🙁
Nakonec Radim Jančura okusí i vlastní medicínu, když likvidoval Asianu. Nepřeji nikomu nic zlého, ale tohle je prostě neuvěřitelný debakl a paradox!

Petr

Nic ve zlém, ale Asiana se zlikvidovala sama. Navíc tam nešlo o likvidaci konkurence v rámci autobusů, ale o dlouhodobé spory daných firem (majitelů), kdy jeden na truc udělal něco druhému a pak nakonec Litvin brečí, jak ho Jančura „dumpingově“ zlikvidoval, přitom s 50 Kč lístkem přišla Asiana první společně se svým neúspěšných projektem „Megabus“. Litvin dosáhl akorát toho, že málem zlikvidoval i Eurolines, kteří se pak od něj stáhli a jezdili sami sami na sebe bez hlavičky „megabus“. Jančura udělal jednu jedinou chybu – těch 50 Kč nasadil jen na vybrané spoje v časech Asiany. Kdyby to dal na… Číst vice »

Petr

Navíc vzít autobusy, které prostě cestující preferovali méně oproti Jančurovi už na Varech, nasadit je v podstatě ve stejné (slabší) podobě na Brno a začít jezdit levněji, to jako Litvin myslel co, že se stane? Že Jančura zrovna na něj nebude nijak reagovat a že lidi budou ve velkém přesedat k němu? Proč by to dělali, když nenabízel nic navíc kromě podražení cenou? Jako teď v podstatě Flixbus.

Stan

Jančura: „Naším cílem naopak je, aby všichni cestující mohli jezdit se špičkovými službami za nejvýhodnější ceny a nebyli rozděleni na cenově šťastné a nešťastné.“
Já: „A proč tedy nezajíždíš do horských vesniček a vyzobáváš jen nejlukrativnější rozinky?“

Josef Petrák

Vyzobávání rozinek je nesmysl. Dálkové nezastavující busy jezdí na komerční riziko, protože se uživí. Regionální busy do vesnici si platí kraje, protože se prostě neuživí. Nápodobně je to s vlaky. Proč by se jinak dopravní společnosti tak rvaly o smlouvy na regionálku?

Stan

Když jeden dopravce dostane dálkovou linku a k tomu povinně místní, tak si z té lukrativní dálkové bude dotovat místní. Takhle je dotuje kraj a dotuje je i za mne, který víc jak 10 let žádným autobudem nejel…

Petr

Už zase rozinky. To je neuvěřitelné, že s tímto nesmyslem i dneska ještě někdo vyleze ven….

Petr

„tak si z té lukrativní dálkové bude dotovat místní.“

Vzdávám se, tyhle blbosti se fakt nedají komentovat. Takže bude potrestaný za to, že se mu třeba daří na nějaké dálkové lince…

Jirka

FlixBusu fandim. Treba se mu podari Jancurovi zlomit podnikatelsky vaz…