Čedok končí s LOTem na přímých letech do exotiky, spolupracovat bude výhradně se společností Neos

Dreamliner společnosti LOT v Praze. Pramen: ČedokDreamliner společnosti LOT v Praze. Pramen: Čedok

Neos nasadí na chartery Čedoku do exotiky Boeing 787-9 Dreamliner v konfiguraci tří cestovních tříd.

Odebírat
Upozornit na
guest
17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Dominic

Sice komfort asi půjde dolů (když se porovná 787-9 LOTu – 294 sedaček a Neosu – 359 sedaček), ale vzhledem k tomu co má k dispozici konkurence (World2fly A350-900 – 432 sedaček, A330-300 – 388 sedaček) tak je to vzhledem k ekonomice provozu a ceně dovolených asi celkem pochopitelné.

Dlouhé Bidlo

Byl jsem v únoru se smartwings v omanu, 2x 7 nejdelších hodin mého života.
Krásný zájezd zničily tyhle aerolinky s letadly, kde vydržet 2 hodiny Řecka je nekonečný, ale 7, to fakt už ne.
Místo na nohy ramena.žádný.
Dobytčák hadr

Otansiho

O moc vice mista na nohy v 787 teda necekejte. To, ze tam jsou dve ulicky a vypato pak samozrejme opticky vetsi jeste neznamena, ze to tak je. Spis jde o pocit, ze clovek leti wide body.

Jana

To Vam spis znicila CK kdyz si u Smartwings objednala lety do Omanu

Dlouhé Bidlo

Bohužel pravda. Zájezd za 120 s dobytčakem pro socky.

Dav

To je skoda, Cedok nas dostal na prime lety s relativne dobrou business class od LOTu… ted uz zas neni moc duvod s Cedokem letat…
Tohle je jednoznacne downgrade…

Katka

Typ letadla je stejný, lepší třída tam je také, chápu, že někdo vyhledává lie-flat sedadlo, ale to v konfiguraci Neos nemá. Letěla jsem s nimi několikrát a bylo to super. A navíc přímé lety budou zas do destinací, třeba na Madagaskar, kam se jednoduše jinak nedostanete. Ale každý si může vybrat jak a s kým cestovat. Hezké léto!

Průvodce původní Aleš

Předpokládám, že ty tři třídy jsou:
– Economy
– Economy s větším legroom (tedy „americký“ Economy plus)
– Premium (tedy „evropský Economy plus)
Tedy bez businessu s flat lůžkem.

slsp

Ja som nasiel toto:
https://www.neosair.it/en/about_neos/fleet/b787_9/cabin

Lie flat teda ani nahodou…

Průvodce původní Aleš

Ano, právě to jsem našel taky a nepředpokládám, že by pro Čedok vytvořili speciální konfiguraci. Ale nic nelze vyloučit.

Katka

Zdravím Aleši, jedná se o economy, economy plus a třídu, kterou jsme s dopravcem pojmenovali už dříve business light, včetně salonku na odletu, vyšším limitem pro zavadla, rozšířeným cateringem apod. Sedadla jsou částečně polohovatelná, v oddělené části kabiny, lie-flat Neos v konfiguraci nemá. Už jsme s nimi létali jak z Prahy, tak z Brna.

M.Z.

Tedy podraz s šméčko… Výborně Katko… Kadibouda se taky muze jmenovat premium sustainable eko-light, ale to z ni splachovaci zachod nedela…

Katka

Pokud něco transparentně komunikujeme, tak o tom klienti vědí. S kým se letí, jaká jsou sedadla a co je v ceně, ať se rozhodne každý podle sebe. 🙂

Dlouhé Bidlo

Setříte na blbým místě.

Katka

Tohle není o šetření, ale o tom, že potřebujete nasmlouvat dopravce, který nabídne optimální variantu letadla a odletů z několika letišť, ve dnech, kdy potřebujete, na období, kdy potřebujete. Na každou sezonu jednáme znovu s různými aerolinkami.

Air Traveller

Tomu, cemu rikate evropsky “economy plus” neni nic specificky evropskeho. je to vec, ktere se obecne v celem svete rika economy premium a najdete ji po celem svete.

to, cemu rikate “americky economy plus” taky neni tak uplne americka vec, v evrope ho ma v letadlech treba klm.

MPE

Nadherne zparodovano ve filmu Wonka, doporucuji 🙂