ČD zjednodušily nákup přes Můj vlak. Stačí už jen čtyři kliknutí, cena bude viditelná hned

Aplikace Můj vlak po aktualizace. Foto: České dráhyAplikace Můj vlak po aktualizace. Foto: České dráhy

České dráhy začaly nabízet svým zákazníkům aktualizovanou verzi prodejní aplikace Můj vlak, která má oproti stávající verzi výrazně urychlit nákup

České dráhy začaly nabízet svým zákazníkům aktualizovanou verzi prodejní aplikace Můj vlak, která má oproti stávající verzi výrazně urychlit nákup jízdenky. Dosud je potřeba ke koupi jízdenky kliknout desetkrát, nově jen čtyřikrát.

Aktualizace se ke stávajícím uživatelům dostane postupně, a to nejpozději do konce června. „Při updatu jsme využili rozvoje nových technologií a zároveň jsme vyslyšeli přání uživatelů, kteří nám posílali podněty k vylepšení jednotlivých funkcí,“ vysvětluje Roman Menc, web manažer ČD a jeden z tvůrců aplikace. Podle něj nová verze přijde stávajícím uživatelům postupně s aktualizacemi, ostatní si ji mohou do chytrého telefonu stáhnout zdarma z Obchodu Play či App Store. „Počítáme s tím, že update se bude stávajícím uživatelům uvolňovat postupně do konce tohoto měsíce,“ dodal.

Velkou změnou je i možnost vidět cenu jízdenky při vyhledávání spojení. Tato možnost je přes webový e-shop, ale nikoliv v aplikaci, kde člověk musel odklikat řadu kroků, než se k výsledné ceně dostal. Umožňuje také rychlé přepínání vozové třídy, jednodušší je zadávání jednotlivých kategorií cestujících.

Nově budou České dráhy přes aplikaci informovat i o změnách, například výlukách či jiném řazení. Půjde o takzvané push notifikace. „Nebude to fungovat jako kanál pro zasílání obchodních nabídek, ale jen důležitých sdělení. Plánujeme posílat notifikace či e-maily jako informační servis v případě, že se upraví parametry služby, tedy pokud dojde ke změně řazení, trasy, jízdního řádu či kteréhokoliv parametru, který má vliv na cestu,“ dodal Menc.

Tagy České dráhy Můj vlak
132 komentářů