ČD – Telematika na čele implementace ETCS v Česku
Technologie ETCS. Pramen: ČD - Telematika
Komplexní otázku pro přepravce představuje zejména tzv. retrofit stávajících lokomotiv.
Komplexní otázku pro přepravce představuje zejména tzv. retrofit stávajících lokomotiv.
Omlouvám se ale záměna přepravce x dopravce je podle mě na odborném webu prostě trapná.
Prozradí nějaký insider pod rouškou anonymity internetu, jak to vypadá s děním okolo OBU AŽD?
Anonymita na internetu? To je velmi průhledná rouška…
Anonymní je to tu pouze pro přispěvovatele pokud chtějí. Admin tady i ví kdo kde pracuje podle emailu si to zjistí nebo jména v emailu a z toho co na sebe tady práskneme.
Určitě, podle mailu, který může být klidně fejkový nebo vymyšlený 😀 Zjistit se toho dá samozřejmě dost přes IP adresu, ale zdaleka ne vše
Registrovat se tady s pracovním/firemním mailem je poněkud … neopatrné. A počet lidí, kteří se motají kolem OBU AŽD bude tak malý, že když něco uteče, tak si je může šéf pozvat jednoho po druhém na rozhovor ohledně mlčenlivosti.
Díky za info k věci 😃😃🤦
Na hloupou otázku se chytrá odpověď čekat fakt nedá…
V čem je otázka hloupá? 🤔🤷
Predrazena hitparada. Rekl bych ze se jedna az o zneuzivani situace. Ta cena za instalaci je scifi.
Nikdo vám nebrání se do soutěže přihlásit taky a nabídnout „instalaci za 1 Kč pro prvních 100 zákazníků“.
Ale notak, vždyť poradní sbor centrálně plánovacího úřadu již přece stanovil výrobní cenu, mzdy zaměstnanců i marži. Zítra budou řešit honorář pro Carlose Santanu.
Bohužel říká se tomu tržní ekonomika 🙂 a otevřený liberalizovaný trh…
Říkalo se, že ekonomika vše vyřeší…
Vyřeší. Drahé vlaky budou ještě méně výhodné proti dosud jen minimálně zabezpečeným silnicím. Externí náklady plátce přeprav nemusejí trápit.