Pak se splní váš sen – s brejlovcema po Unske pruze.
Jiří Kocurek
2 let
Na takovéhle přepravy je železnice optimální, tohle beru. Je dobře, že se ČDC snaží.
Pom
2 let
Když jsme u kontejnerových terminálů v MSK, nevíte někdo jak to vypadá se zprovozněním nového terminálu v Mošnově? Hotovo tam je, polovina srpna a furt se nic neděje. 😀
No ono to na pohled hotové vypadalo, ale ještě nebylo. Ještě se tam dolaďovaly nějaké technologické věci, ale prý v nejbližším týdnu by měl přijet první vlak někde z Německa.
No to je jednoduché: Vlak se rozdělí mezi CZ, SK, HU a CR národní dopravce a na hranicích se bude přepřahat.
Tím bude národnost národních želznich zachována, nedojde k vyzobání rozinek a národní dopravci se tak budou moci plně soustředit na kusové zásilky a jejich vyrvání ze spárů řidičů dodávek a traktorů.
Kdyby žil Schrödinger dneska, nepotřeboval by krabici a kočku. Kvalita vagonu se nedá zjistit dřív, než podle toho, kdo jej koupí. Prodávaný vagon je již do výrovy špičkovým i šrotem zároveň. Záleží jen, kdo ho koupí.
Ale říkám si, co těch 7 plusů. Buď je v tom nějaká ironie, kterou nevidíme (což by podporovalo i to TM) nebo těch, co si spojují Rijeku jen s koupáním v moři (btw.tam se stejně koupat nedá), je víc 🙂
Zrovna u žluťáka sedím ve vlaku z Prahy. Nejsem vyhraněn proti žádnému dopravci, jen tramvaje na kolejích mi nevyhovují. K příspěvku – schválně jsem tam dal ™ a říkal si, že si počtu na zpáteční cestě reakce (že musí být zřejmé, že si dělám legraci) a teď se tady usmívám, kolik lidí to nepochopilo 😃 Rád používám ironii, nadsázku a hraji si se slovy. Diskuzi zde beru jako odreagování, často si dělám srandu z lidí, co se berou příliš vážně a rád je provokuji, pak se čertí a je to psina 😃 Obzvlášť militantní je zde skupina šotoušů, proto kolikrát… Číst vice »
Kdo vlastně spustil novou linku? Maersk nebo ČDC? Operátor intermodální dopravy nebo jeho subdodavatel části logistického řetězce?
(Tj. kdo platí případnou ztrátu, to je rozhodující informace o „spouštěči“. Tipuju, že ČDC to není.)
P.S. Ještěže nezmiňujete každou novou linku třeba Metransu…
By mě zajímalo, jaké má stoupání trať od Sušaku směrem na Delnice. Ani na chorvatské wikipedii to není. Ale asi to nebude víc, než trať ze Splitu do Perkoviće.
Není mi jasné jak to bude jezdit až začnou výluky Zagreb – Karlovac?
Pak se splní váš sen – s brejlovcema po Unske pruze.
Na takovéhle přepravy je železnice optimální, tohle beru. Je dobře, že se ČDC snaží.
Když jsme u kontejnerových terminálů v MSK, nevíte někdo jak to vypadá se zprovozněním nového terminálu v Mošnově? Hotovo tam je, polovina srpna a furt se nic neděje. 😀
No ono to na pohled hotové vypadalo, ale ještě nebylo. Ještě se tam dolaďovaly nějaké technologické věci, ale prý v nejbližším týdnu by měl přijet první vlak někde z Německa.
Potvrzuji info.
A zde i nějaký zdroj: https://www.railtarget.cz/nakladni-doprava/do-terminalu-v-mosnove-prijedou-v-srpnu-prvni-vlaky-cd-cargo-3088.html
Tak ranní aktualizace – Vlak jede z Rakouska, bude tam podle plánu dnes dopoledne (už je v Břeclavi)
Díky. Zajdu se mrknout.
Dnes tam dorazil prvý vlak. Lokorail priviezol návesy.
Potvrzuji, ve 14h jsem ho zahlédl na terminálu. 😀 Díky!
Z Paskova vyjíždí vlaky až na kraj světa
Zvedl jsem telefon a ptám se : „Lidi jste tam !!! „
Přímá linka? zkouším namalovat nepřímou linku a nedaří se mi to.
Právě jste urazil všechny šotoušské masturbanty v diskuzi
No to je jednoduché: Vlak se rozdělí mezi CZ, SK, HU a CR národní dopravce a na hranicích se bude přepřahat.
Tím bude národnost národních želznich zachována, nedojde k vyzobání rozinek a národní dopravci se tak budou moci plně soustředit na kusové zásilky a jejich vyrvání ze spárů řidičů dodávek a traktorů.
Konečně důstojné cestování pro naše lidi™!
Vaše lidi jezdí v kontejnerech?
Jako v kontejnerech? 🤔
někdo vidí Rijeka a hned si myslí, že lidé jedou k moři 😀
Jo a pro ČD vidí nevidí kontejnery a i kdyby viděl, tak to stejně bude lepší, než žlutý šrot 🙂
Kdyby žil Schrödinger dneska, nepotřeboval by krabici a kočku. Kvalita vagonu se nedá zjistit dřív, než podle toho, kdo jej koupí. Prodávaný vagon je již do výrovy špičkovým i šrotem zároveň. Záleží jen, kdo ho koupí.
aspoň víme jak uvažujete 😀
Ale říkám si, co těch 7 plusů. Buď je v tom nějaká ironie, kterou nevidíme (což by podporovalo i to TM) nebo těch, co si spojují Rijeku jen s koupáním v moři (btw.tam se stejně koupat nedá), je víc 🙂
Myslím že Cargo vlastní i nějaké ty spací vozy tak sem tam nějaké připojit by šlo 🙂
Místní „inteligence“ neodhalila vaši asociaci s jistou linkou jiného dopravce a jeho úroveň kultury cestování. 😀
Smutné, ale nijak překvapivé.
Zrovna u žluťáka sedím ve vlaku z Prahy. Nejsem vyhraněn proti žádnému dopravci, jen tramvaje na kolejích mi nevyhovují. K příspěvku – schválně jsem tam dal ™ a říkal si, že si počtu na zpáteční cestě reakce (že musí být zřejmé, že si dělám legraci) a teď se tady usmívám, kolik lidí to nepochopilo 😃 Rád používám ironii, nadsázku a hraji si se slovy. Diskuzi zde beru jako odreagování, často si dělám srandu z lidí, co se berou příliš vážně a rád je provokuji, pak se čertí a je to psina 😃 Obzvlášť militantní je zde skupina šotoušů, proto kolikrát… Číst vice »
S ironií je potřeba umět zacházet, jinak budeš za blbá, což se u tebe i potvrdilo.
Je převeliká škoda, že ČD ty vozy nevyfoukly před nosem, jak se s ÖBB domlouvali. Tolik kvalitních vozů mohlo být v ČR…
https://zdopravy.cz/seznamzpravy-ceskym-draham-hrozi-obri-pokuta-za-domlouvani-s-obb-chtely-odstavit-regiojet-od-nakupu-vozu-43835/
Takhle nezbývá než vzpomenout na Ezopa jeho bajku o Lišce a kyselých hrzonech.
A kde jinde, než v ČR, ty vozy jsou, když je vyfoukla jiná česká firma? Na Antarktidě? 😐🤣
njn, ale to on nepočítá 😀
Kdo vlastně spustil novou linku? Maersk nebo ČDC? Operátor intermodální dopravy nebo jeho subdodavatel části logistického řetězce?
(Tj. kdo platí případnou ztrátu, to je rozhodující informace o „spouštěči“. Tipuju, že ČDC to není.)
P.S. Ještěže nezmiňujete každou novou linku třeba Metransu…
Konkurence RJ – pronájem kontejneru jiz od 599 Kč
Rádio Jerevan k tomu dodává, že jednotka je €, ale cena sedí.
Kadiaľ vedie trasa vlaku? Cez Maďarsko, či cez Rakúsko?
Vzhledem k tomu, že nemají licenci pro Slovinsko, tak Maďarsko a Slovensko.
By mě zajímalo, jaké má stoupání trať od Sušaku směrem na Delnice. Ani na chorvatské wikipedii to není. Ale asi to nebude víc, než trať ze Splitu do Perkoviće.
Tak je to až 25 promile
https://www.vecernji.hr/vijesti/kako-se-gradila-najvaznija-hrvatska-pruga-1325601
Tak 26
https://hrcak.srce.hr/file/377434
Studie rychlých spojení v Chorvatsku? Tak to by měla místní úderka nastoupit a vysvětlit jim, že Chorvatsko je malé a rychlé tratě nepotřebuje.
Nekoukal jsem, jak je ta studie stará, ale ona se má opravdu od Rijeky nahoru na Karlovac stavět nová trať.