ČD Cargo soutěží další modernizaci „kocourů“, vybaví je ETCS
Modernizovaná lokomotiva 742.711. Foto: CZ LOKO
Po dokončení další zakázky by mělo mít ČD Cargo 80 modernizovaných lokomotiv řady 742.
Po dokončení další zakázky by mělo mít ČD Cargo 80 modernizovaných lokomotiv řady 742.
Dobrých mechaniků už Cargo moc nemá. Ti co zůstali tak nestíhají opravovat a ještě zaučovat nové
lidi, pokud tedy jsou nějací přijati. Navíc jde většinou o kuchaře, nebo zedníky. S takovým materiálem se velmi těžko pracuje. A absolvent SŠ také není žádná výhra. Tak jestli má někdo potřebu se stále trefovat do dílenských, tak o tom nic neví.
Tak hodně štěstí 😅😅
Výstižný Nick
Tak člověk jim tady popřeje hodně štěstí a tady člověk aby plusy pohledal , ty výstižný Nicku 😅😅😅
Mno s těma smajlíkama to vypadá, že se jim vysmíváte. Tak se nedivte.
40% zálohy, protože mašina se na dílnu vrátí několikrát než se závada odstraní. A všechno se flikuje. Proč doplnit při provozním olej do motoru. Když tam ta mašina může dojet v půlce probehu, protože olej je na spodní rysce.
Jak budou ty 742.7 po záruce, tak to začne být podobné. V depu plot a strojmistr si trhat vlasy jak obsadí všechny výkony.
Taky jsem si hned vzpomněl na strojmistra. S olejem v motoru máte pravdu a nejen s ním. Procento záloh je vysoké – ale kam se utíká při napěťovkách? Pro Kocoura nebo cokoliv z nezávislé trakce, co je schopné a může HNED jet.
Záloh je dost, ale neprovozních, protože čekají na opravu. Buď nejsou díly nebo kapacita správkárny. Takže ono vydolovat narychlo mašinu většinou znamená sebrat mašinu ze zálohy, případně v depu kde je topírák, tak tam třeba je i volná mašina.
Jj, tak jsem to myslel
… a pak se to svádí na soudobou společnost, která vidí jenom auta, auta a zase auta. Přitom je to neschopnost zaměstnanců depa/dílny a ne vodáren a pekařů.