ČD Cargo soutěží další modernizaci „kocourů“, vybaví je ETCS

Modernizovaná lokomotiva 742.711. Foto: CZ LOKOModernizovaná lokomotiva 742.711. Foto: CZ LOKO

Po dokončení další zakázky by mělo mít ČD Cargo 80 modernizovaných lokomotiv řady 742.

10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Negattor

Dobrých mechaniků už Cargo moc nemá. Ti co zůstali tak nestíhají opravovat a ještě zaučovat nové
lidi, pokud tedy jsou nějací přijati. Navíc jde většinou o kuchaře, nebo zedníky. S takovým materiálem se velmi těžko pracuje. A absolvent SŠ také není žádná výhra. Tak jestli má někdo potřebu se stále trefovat do dílenských, tak o tom nic neví.

Jouda

Tak hodně štěstí 😅😅

Karek

Výstižný Nick

Jouda

Tak člověk jim tady popřeje hodně štěstí a tady člověk aby plusy pohledal , ty výstižný Nicku 😅😅😅

Jiří Kocurek

Mno s těma smajlíkama to vypadá, že se jim vysmíváte. Tak se nedivte.

Asdfg

40% zálohy, protože mašina se na dílnu vrátí několikrát než se závada odstraní. A všechno se flikuje. Proč doplnit při provozním olej do motoru. Když tam ta mašina může dojet v půlce probehu, protože olej je na spodní rysce.

Jak budou ty 742.7 po záruce, tak to začne být podobné. V depu plot a strojmistr si trhat vlasy jak obsadí všechny výkony.

Pája

Taky jsem si hned vzpomněl na strojmistra. S olejem v motoru máte pravdu a nejen s ním. Procento záloh je vysoké – ale kam se utíká při napěťovkách? Pro Kocoura nebo cokoliv z nezávislé trakce, co je schopné a může HNED jet.

asdfg

Záloh je dost, ale neprovozních, protože čekají na opravu. Buď nejsou díly nebo kapacita správkárny. Takže ono vydolovat narychlo mašinu většinou znamená sebrat mašinu ze zálohy, případně v depu kde je topírák, tak tam třeba je i volná mašina.

Pája

Jj, tak jsem to myslel

Jiří Kocurek

… a pak se to svádí na soudobou společnost, která vidí jenom auta, auta a zase auta. Přitom je to neschopnost zaměstnanců depa/dílny a ne vodáren a pekařů.