ČD Cargo převzalo poslední nové cisterny od Tatravagónky
Lokomotiva Siemens Vectron ČD Cargo v čele vlaku s novými cisternami Zacns. Foto: ČD Cargo
Společnost ČD Cargo v pátek převzala poslední cisternové vozy řady Zacns. Hned je použila na přepravu pohonných hmot z Německa.
Tak snad je to jedna z lepších zpráv v této době. Zajímalo by mě, zda je propustnost na železnici do jiné země také nějak ztížena, jako po silnici?
tuší ptrosím někdo, jaká je trasa do/z Ingolstadtu, odkud jede a kudy??
pravdu má pan Sládek, že kapacitní a elektrifikovaná trať 180 by se hodila
Ani tak ne já, jako nákladní dopravci, které se snažím reprezentovat. Ale ona bude. Uděláme z Domažlic druhý Děčín 😉
Když to budete dělat za vlastní a vyplatí se vám to tak budiž . Kde jaký *** si chce stavět pomník .
Dálnice a odstavná parkoviště pro kamiony si taky mají postaví kamionoví dopravci za vlastní? 😉
Mno stát vybere 80 miliard na spotřební dani z paliva. Jasně, ty peníze nejsou určené na silnice, takže se to do příjmů ze silniční dorpavy obvykle nezapočítává.
Vlaky platia tiež spotrebnú daň a to jak z nafty tak z elektriny (+ dokonca POZE, čo je doslova nonsens). Čo sa tým snažíte povedať?
Vůbec neví o čem mluví…
budu Vám držet palce, aby se Vám (nákladním dopravcům) to povedlo v dohledné době 😉