Častolovice se zbaví tranzitu do automobilky. Začala stavba nového obchvatu

Zahájení stavby obchvatu Častolovic. Foto: Královéhradecký krajZahájení stavby obchvatu Častolovic. Foto: Královéhradecký kraj

Cena v soutěži výrazně spadla, zájem mělo osm firem.

15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
regionovan

jak mohlo toto projít v přírodním parku?

Hytlák

V této části obchvatu p.p. není.

M.Z.

Za dekádu jsem Častolovice ani Kostelec ucpaný nezažil… …snad teď mírně, když se jezdí „přes náměstí“

Lukáš Kníže

Bez jižního obchvatu bude mít tato východní část malý přínos. Nicméně i tak se sluší poděkovat kraji a především exhejtmanu Červíčkovi, který za tento obchvat bojoval přes dvě funkční období.

aAa

Já bych to směroval rovnou k dálnici. A nekomplikoval místní dopravu.

maaaca

Chápu dobře, že první část je zárodek budoucí přeložky I/11 – obchvatu Kostelce?

Milan Dvořák

Snad se někdy podaří vyřešit i přeložku I/11 Kostelec nad Orlicí, sice bude delší, ale vedená mimo město, jako pokračování se nabízí. Obchvat Žamberka je v plánu, třešničkou na dortu by bylo obejít Rybnou nad Zdobnicí, tam šlo vybudováním dvou mostů dosáhnout zrychlení i zkrácení trasy.

Milan

Obchvat Žamberka se plánuje od roku 1946 a doteď se nic nevyřešilo. A v Rybné nad Zdobnicí budou rádi, když se vybuduje přeložka I/11 – Záchlumí, se kterou taky mají už roky spoustu komplikací.

to je jedno

Obchvat Žambru v plánu není. Rikaji, ze je tam slava doprava.

Jan

Je fajn, že zmizí ten úzký profil u častolovického kostela, ale nakonec se stejně kamiony potkají na tom malém ucpaném kruháku v centru Častolovic Jižní obchvat by odvedl mnohem více tranzitu, měl by mít prioritu.

Lysimachia

Podle mě není šťastné, že na tom obchvatu I/11 nebyl do obchvatu Častolovic zahrnut i obchvat Čestic. Takhle to je poněkud polovičaté.

Jirka

v Česticích není kudy. Přírodní park Orlice a nebo baráky. A tunel tam nikdo dělat nebude. Podchod pod silnicí tam je, takže asi dobrý.

ABCD

Park má asi 30 km a kríži ho několik silnic, jde o rozumný kompromis, ktery je třeba hledat. Podle mě, je to jen zjednodušený pohled na věc, že to vůbec nejde.
Mimochodem na vjezdu Čestic přibyla firma na klimatizace, měnilo se dopravní značení a obec se de facto dál roztáhla.

Lysimachia

Přírodní park není svatý grál. Prostě to není PR/CHKO/NP/NPR. Takže v porovnání s externalitami silnice v intravilánu to je 50:50.

UGL

takovy slendrian, to by se na zeleznici stat nemohlo!