Část Poděbradské ulice v Praze bude kvůli opravě kanalizace osm měsíců uzavřena

Poděbradská ulice v Praze. Zdroj: Mapy.czPoděbradská ulice v Praze. Zdroj: Mapy.cz

Rekonstrukce páteřní kanalizační stoky trvá už od dubna.

Odebírat
Upozornit na
guest
13 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Michy

Tenhle reklamní nosič s byty mě vždy pobaví.
Čistá esence porevolučního Česka.

jfp

Na podebradske se zuzeni do pruhu ani uz nema moc jak projevit, protoze je cela totalne zprasena i kdyz funguje „normalne“, neustale nesmyslne ukonceni jednoho pruhu i kdyz dal za krizovatkou pokracuji dva, neda se jet stabilne rovne, a prakticky je to parkoviste uz ted, prujezd tedy spis pruplaz 2km trva 20-30 minut.

MP22

Článek zase ukázkový clickbait, žádné uzavření ulice se konat nebude, maximálně její části a provoz bude sveden, jak uvádí článek, do 1+1. Což tam ale je už tak rok kvůli pracím na kanalizaci, jen je uzavření jeden pruh v každém směru a teď se uzavřou dva ve směru z Prahy a 1+1 bude na tělese do města, jak uvádí článek. Takže pro řidiče nulová změna, ale hlavně že máme článek s krásným clickbaitem který si půlka lidí nepřečte a budou misinformovat…

Milan

Není to nulová změna – je podstatný rozdíl zůžení v jednosměrné polovině vozovky a uzavření jedné jednosměrné poloviny vozovky s převedním jejího provozu do protisměrné poloviny, a ro zejména, když při tom převodu do a zpět z protisměru musí silniční doprava křižovat obousměrnou TRAMvajovou trať!

Jan Kavan

Můj nejoblíbenější developerský projekt. Doufám, že architekt se pořád ještě propadá hanbou, jak zničil ulici s potenciálem bulváru

Milan

Je to tzv. výpadovka mimo hranice tzv. širšího centra končícího u nádraží Libeň, protože jím, nádr. Vysočany. OC Harfa a Fénix, a zejména O2 arénou cca takto – https://mapy.com/s/hezutezedu vybočuje z území jinak ohraničeného (právě na severovýchodě nedokončeným) malým/vnitřním Městským okruhem-

Martin

I výpadovka může být příjemná, se zelení, dobrou pěší a cyklo infrastrukturou. S kapacitou pro IAD se to nevylučuje, stále to může být městská ulice.

MP22

Cca půl roku zpět byla dokončena územní studie na celé údolí a bude z toho vcelku kvalitní a příjemná část Prahy, doporučuji dohledat..

MP22

To není žádná výpadovka ale budoucí bulvár pro cca 20 tisíc obyvatel kteří budou v pásu od nádraží v Libni po Hloubětín podél Poděbradské bydlet, výpadovka je to až na Chlumecké. A to co jste nakreslil do mapy jste mi moc hezky vymyslel 😁

Milan

Ne, výpadovkka je to už od Libeňského nádraží z principu, že chodci podél ní moc nechodí – Ti se i okolo stanice =M=B Hloubětín prostě pohybují v okolních ulicích a případně tzv. vnitroblovíchm a to mimo cesty mezi nimi a TRAM ve středu té výpadovky, a TRAM by tam díky tomu by mohly (obdobně jako na Podolském nábřeží – https://maps.app.goo.gl/ddA2vqrHbJ9XtJkN9 ) jezdit rychleji než auta – tedy zase alespoň 60km/h (na odkaze nad trolejí v návěsti tvaru černého obdélníku s bílým orámováním bílá číslovka „60“) !

N.N.

Škoda té průmyslové zástavby tam. Kolem městského bulváru by být neměla, průmysl totiž produkuje věci, které je nutné zákazníhovi přivézt (a ne vždy to jde na kole).

beedat

Kdyby nebyla uzavřena dva roky nazpět, tak by jim člověk i zatleskal….

Milan

A bylo to ve stejném úseku či dále od centra, a ta rekonstrukce se tedy postupně k centru posunuje? 🙂 🙂 Ona totiž Poděbradská ulice je toto – https://mapy.com/s/cejozemube, a měří tedy 3,6km – https://mapy.com/s/fubunejaze , z nichž se letos má uzavřít do listopadu jen 200m před křižovattkkou s Podkovářskkou ulicí – https://mapy.com/s/cepebuzena , a od listopadu někdy do dubna 2026 navazujících 360m ještě blíže centru – https://mapy.com/s/holehugumo ! Já občas i tam jezdím – dělám na Nádraží Libeň a někdy nejedu dom/z domů vlaky, ale autem pryč či zpět právě touto ulicí, a opravdu vím, že byla postupně v… Číst vice »