Část Poděbradské ulice v Praze bude kvůli opravě kanalizace osm měsíců uzavřena

Poděbradská ulice v Praze. Zdroj: Mapy.czPoděbradská ulice v Praze. Zdroj: Mapy.cz

Rekonstrukce páteřní kanalizační stoky trvá už od dubna.

21 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
PetrH

Přišel jsem z FB a dočetl jsem se, že za všechno může Hřib a Piráti.

Martin

Praha by se měla rozhodnout a v tomto směru nějakou silnici udělat režimu 2+2 rozumně sjízdnou a okolní ulice pak zklidnit

Fr_von_Dr

Minimálně od jara stojí v levém pruhu ve směru ven z Prahy na úrovni autosalonu Volvo kontejner s nářadím a auta pracovníků. Jediný kousek Poděbradské mezi Čerpadlovou a Podkovářskou, kde se dalo jet dvěma pruhy je obsazen plechovou bednou. V opačném směru se staví, takže je zabrán pravý pruh mezi Kabešovou a Čerpadlovou. Když jsem začal článek číst, tak jsem se vrátil na datum, abych se přesvědčil, že článek není 10 let starý, kdy Poděbradská byla opravdu průjezdná dvěma pruhy! Dnes se zpravidla stojí dvojřad do centra a dvojřad z centra, ale až za Podkovářskou.

Michy

Tenhle reklamní nosič s byty mě vždy pobaví.
Čistá esence porevolučního Česka.

Michal

Nejhorčí na tom je, že je to tak postavený a když jsem viděl dobu kdy tam ty reklamy nebyly při nějaké výměně, tak to nevypadalo o moc lépe.

Martin

Porevolucni? Vite kdy to bylo postaveno? 2005-2008… to je 15-18 let po revoluci…

jfp

Na podebradske se zuzeni do pruhu ani uz nema moc jak projevit, protoze je cela totalne zprasena i kdyz funguje „normalne“, neustale nesmyslne ukonceni jednoho pruhu i kdyz dal za krizovatkou pokracuji dva, neda se jet stabilne rovne, a prakticky je to parkoviste uz ted, prujezd tedy spis pruplaz 2km trva 20-30 minut.

Milan

Není to nulová změna – je podstatný rozdíl zůžení v jednosměrné polovině vozovky a uzavření jedné jednosměrné poloviny vozovky s převedním jejího provozu do protisměrné poloviny, a ro zejména, když při tom převodu do a zpět z protisměru musí silniční doprava křižovat obousměrnou TRAMvajovou trať!

Jan Kavan

Můj nejoblíbenější developerský projekt. Doufám, že architekt se pořád ještě propadá hanbou, jak zničil ulici s potenciálem bulváru

Milan

Je to tzv. výpadovka mimo hranice tzv. širšího centra končícího u nádraží Libeň, protože jím, nádr. Vysočany. OC Harfa a Fénix, a zejména O2 arénou cca takto – https://mapy.com/s/hezutezedu vybočuje z území jinak ohraničeného (právě na severovýchodě nedokončeným) malým/vnitřním Městským okruhem-

Martin

I výpadovka může být příjemná, se zelení, dobrou pěší a cyklo infrastrukturou. S kapacitou pro IAD se to nevylučuje, stále to může být městská ulice.

MP22

Cca půl roku zpět byla dokončena územní studie na celé údolí a bude z toho vcelku kvalitní a příjemná část Prahy, doporučuji dohledat..

MP22

To není žádná výpadovka ale budoucí bulvár pro cca 20 tisíc obyvatel kteří budou v pásu od nádraží v Libni po Hloubětín podél Poděbradské bydlet, výpadovka je to až na Chlumecké. A to co jste nakreslil do mapy jste mi moc hezky vymyslel 😁

Milan

Ne, výpadovkka je to už od Libeňského nádraží z principu, že chodci podél ní moc nechodí – Ti se i okolo stanice =M=B Hloubětín prostě pohybují v okolních ulicích a případně tzv. vnitroblovíchm a to mimo cesty mezi nimi a TRAM ve středu té výpadovky, a TRAM by tam díky tomu by mohly (obdobně jako na Podolském nábřeží – https://maps.app.goo.gl/ddA2vqrHbJ9XtJkN9 ) jezdit rychleji než auta – tedy zase alespoň 60km/h (na odkaze nad trolejí v návěsti tvaru černého obdélníku s bílým orámováním bílá číslovka „60“) !

Lucie

Doporučuji se v praxi zkusit projít od Nádraží Libeň někam dále než na sídliště Nová Harfa (třeba až na zmiňovaný Hloubětín). Za Podkovářskou je jedinou pěší alternativou východním směrem neosvětlená cyklostezka A26. Takže ano, pěší tam moc nechodí (radši to vezmou tramvají nebo autem, ta silnice je pro chodce strašně nepříjemná), ale normální pěší alternativy tam opravdu neexistují. Což je u obytné čtvrti,kde mají bydlet desetitisíce lidí, poněkud tristní.

PetrH

Sice máte pravdu, ale takhle prostě nová Praha vypadá. Když je v nových domech povinně více garáží než bytů, tak se chůze pěšky moc nepředpokládá. Taky kudy. Vzdálenosti jsou velké díky stále relativně nízké hustotě, všude je plno aut i na ulicích. USA náš vzor.

N.N.

Škoda té průmyslové zástavby tam. Kolem městského bulváru by být neměla, průmysl totiž produkuje věci, které je nutné zákazníhovi přivézt (a ne vždy to jde na kole).

Nemel

A kde by tedy průmyslová zóna měla být, když ne u bulváru? U jednosměrek v centru?

beedat

Kdyby nebyla uzavřena dva roky nazpět, tak by jim člověk i zatleskal….

Milan

A bylo to ve stejném úseku či dále od centra, a ta rekonstrukce se tedy postupně k centru posunuje? 🙂 🙂 Ona totiž Poděbradská ulice je toto – https://mapy.com/s/cejozemube, a měří tedy 3,6km – https://mapy.com/s/fubunejaze , z nichž se letos má uzavřít do listopadu jen 200m před křižovattkkou s Podkovářskkou ulicí – https://mapy.com/s/cepebuzena , a od listopadu někdy do dubna 2026 navazujících 360m ještě blíže centru – https://mapy.com/s/holehugumo ! Já občas i tam jezdím – dělám na Nádraží Libeň a někdy nejedu dom/z domů vlaky, ale autem pryč či zpět právě touto ulicí, a opravdu vím, že byla postupně v… Číst vice »

PetrH

Podle diskutérů na internetu když je zavřená ulice, tak je zavřená prostě celá sakumprásk. Už jsem se dočetl, že je zavřená celá Plzeňská na druhé straně Prahy a vůbec se tam nedá jezdit a za všechno může Hřib.