Na jedné straně chválím, že po investici, která zatěžuje místní komunikace se nezapomíná na jejich opravu. Na druhou stranu mě mrzí, že se oprava nevyužila k polidštění silnic na ulice, které už nyní nemusí plnit funkci vysoko-kapacitního průtahu města.
Oni i nadále plní funkci průtahů městem. Nebo kudy myslíte, že by se dostávali kamiony do Karsitu a dalších firem? Kudy asi tak jezdí autobusy VHD?
Jaroslav Černý
1 měsíc
S tou dálniční známkou z Jaroměře až do HK je to divné, protože u ČKD je pořád na staré silnici zavřený most a po dálnici je značená objížďka ke Smiřicím. Takže úsek Smiřice – HK by měl ještě do 16. 11. být bez známky …
… od dnešního dne do 16.11.2025 je bez poplatku úsek D11 Smiřice – HK. Po zprovoznění opravovaného mostu v Plotištích n/L bude možno použít dálnici D 11 v úseku HK – Jaroměř pouze s platnou dálniční známkou.
S pozdravem
Ing. Jana Kulhánková
Vedoucí provozního úseku Správy Hradec Králové
Petr z Jaroměře
1 měsíc
To byla hrůza ! Opravovat 4 měsíce 3,7 km strašná produktivita !
Aneb jak něco co jde udělat za 14 dni roztahat do 4 měsíců – to se zase v řsd předvedli – amatéři
Vy dovedete kvalifikovaně posoudit časovou náročnost oprav? To bych raději nechal na jiných…Horší než čtyři měsíce omezení pro řidiče bylo to, že se opravovalo na více místech najednou, což bylo opravdu na mrtvici. Museli jste čekat v nekonečných kolonách před několika přenosnými semafory, když jste se potřeboval dostat z jednoho konce města na druhý, a ještě k tomu dlouhými objížďkami…
Já dovedu posoudit, jak se na opravě pracovalo. Tři měsíce lážo plážo. Byly dny, kdy jsem po celé délce úseku viděl tři dělníky. Jeden házel lopatou a dva se na něj dívali. O víkendu se nepracovalo. A posledních 10 dní se najednou pracovalo po celé délce a šturmovalo se. Tahle akce se při plném nasazení dala zvládnout za šest týdnů. A bez zbytečného předlážďování kruhových objezdů. Připadal jsem si jak za socíku.
Na jedné straně chválím, že po investici, která zatěžuje místní komunikace se nezapomíná na jejich opravu. Na druhou stranu mě mrzí, že se oprava nevyužila k polidštění silnic na ulice, které už nyní nemusí plnit funkci vysoko-kapacitního průtahu města.
Oni i nadále plní funkci průtahů městem. Nebo kudy myslíte, že by se dostávali kamiony do Karsitu a dalších firem? Kudy asi tak jezdí autobusy VHD?
S tou dálniční známkou z Jaroměře až do HK je to divné, protože u ČKD je pořád na staré silnici zavřený most a po dálnici je značená objížďka ke Smiřicím. Takže úsek Smiřice – HK by měl ještě do 16. 11. být bez známky …
Tak jsem se nespletl, cituji:
… od dnešního dne do 16.11.2025 je bez poplatku úsek D11 Smiřice – HK. Po zprovoznění opravovaného mostu v Plotištích n/L bude možno použít dálnici D 11 v úseku HK – Jaroměř pouze s platnou dálniční známkou.
S pozdravem
Ing. Jana Kulhánková
Vedoucí provozního úseku Správy Hradec Králové
To byla hrůza ! Opravovat 4 měsíce 3,7 km strašná produktivita !
Aneb jak něco co jde udělat za 14 dni roztahat do 4 měsíců – to se zase v řsd předvedli – amatéři
Vy dovedete kvalifikovaně posoudit časovou náročnost oprav? To bych raději nechal na jiných…Horší než čtyři měsíce omezení pro řidiče bylo to, že se opravovalo na více místech najednou, což bylo opravdu na mrtvici. Museli jste čekat v nekonečných kolonách před několika přenosnými semafory, když jste se potřeboval dostat z jednoho konce města na druhý, a ještě k tomu dlouhými objížďkami…
Já dovedu posoudit, jak se na opravě pracovalo. Tři měsíce lážo plážo. Byly dny, kdy jsem po celé délce úseku viděl tři dělníky. Jeden házel lopatou a dva se na něj dívali. O víkendu se nepracovalo. A posledních 10 dní se najednou pracovalo po celé délce a šturmovalo se. Tahle akce se při plném nasazení dala zvládnout za šest týdnů. A bez zbytečného předlážďování kruhových objezdů. Připadal jsem si jak za socíku.