Bývalý šéf Českých drah povede slovenské železnice

Ivan Bednárik. Autor: Zdopravy.cz/Ondřej KubalaIvan Bednárik. Autor: Zdopravy.cz/Ondřej Kubala

Stávající šéf odchází podle svého vyjádření kvůli osobním útokům.

26 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Happy

Tak nevím jestli Slovákům blahopřát nebo jim ho jen přát….

O D

To ste ako mysleli? Nemám totiž prehľad o tom človeku. 🙂

Pavel

Hlavním problémem slovenské železnice není ani tak nedostatek peněz, jako spíše neschopnost rozhodnout a držet směr. Nejkřiklavějším případem je nekonečná debata o bratislavském železničním uzlu. Každou chvíli jiné řešení. A výsledkem žádné investice.

G-man

Držet Smer jde Slovákům i ve volbách docela dobře 😀

timom25

Ono koridorizacia na severe vzhladom na mnozstvo penazi vlastne napreduje celkom slusne, hlavne ked vezmeme do uvahy ze dialnice maju u volicov nasobne vyssiu prioritu, a ZSSK si naslo relativne okej modus operandi ako ku peniazom prist bocnymi cestami ked sa zvysia fondove peniaze, cize s vozidlami to uz tiez nie je najhorsie ….no problem v ZUBa je ten ze vsetky spravne a celistve riesenia stoja tak 1-2mld eur, na co nikto nema (uz ZU Zilina stal 400m a nic ine sa par rokov nedalo stavat lebo nebolo z coho).. tak sa bude debatovat donekonecna a maximalne tak robit nejake… Číst vice »

Michal M

1-2 mld EUR není nějak zásadní částka (dokonce mi přijde poměrně nízká, na to že v Bratislavě chybí úplně všechno), a stejně nejde prostavět během jednoho roku…

Proč v SR není 1 mld EUR ročně na dráhu jako u nás? Vzhledem k řidší síti by se dala i rychleji dohánět zanedbanost…

Jakub

Rocny rozpocet CR je cca 100 mld eur, kdezto rozpocet SR cca 30 miliard. Navyse mame dost vysoky schodok, takze tie peniaze by sa museli niekde najst a dochodky sa medzicasom za dve roky zvysili z 8 na 12 miliard eur. 1 mld cca stala dialnica len pri Ruzomberku, lebo sa to neustale menilo a dalsia pol miliarda zahucala na Visnove. Postavit novu stanicu v Ba za miliardu je na Slovensku podstatne narocnejsie nez v CR.

Michal M

Twl. na tom Slovensku jedou devadesátky podruhý, nebo se trvale změnili na Balkán. Existuje nějaký mafián ze SMERu, který NEmá pozemky pod budoucí nemocnicí?

Bednárika samotného je tam škoda, tohle nemá šanci vyhrát. Manažer infrastruktury s minimálním financováním, technologickým dluhem 30 let a zadáním, že na všem si musí někdo mohutně nakrást je velmi nevděčná role (nevím, jestli si to uvědomuje, ale ta Ficova sebranka ho tam nominovala i proto, aby jim tento aspekt pohlídal).

Daniel Jablonecký

Proč by ho tam byla škoda? Je z oboru, zkušenosti má a finanční podmínky tam určitě taky nebudou špatné. Zle mu tam nebude.

Kubrt

To je otázka, jestli v těch tamních podmínkách vůbec může něco dokázat.

Michal M

Ono i jako vrcholový manažer potřebujete tu karieru nějak řídit a nemůžete brát štace, kde se pro budoucnost odvaříte (resp. půjde pokračovat jen určitým směrem).

jan táborský

Je to skvělá volba, dobrý manažer, bohužel pro ČD neakceptovatelný …….(akorát musí omezit kouření, v jeho zájmu )

Michal M

Proč pro ČD? Pro Kupku a dodnes nevím proč. Svoboďák i Mátl přežili…

Jakub

Slegr odisiel, ked poukazoval na problemy. No a vieme, ze CD predavaju pozemky na Smichove hlboko pod cenou

Tomáš Záruba

Podle toho rozhovoru, co tu s ním nedávno byl, úplně nevím zda je tou ideální volbou pro infrastrukturu… Tím samozřejmě nesnižuji jeho působení u Carga a samozřejmě je i možné, že v realitě ZSR půjde i tak o zlepšení.

Jan

No ŽSR toho už moc pokazit opravdu nejde…, do toho na Slovensku všude do těchto funkcí vstupuje politika, časté změny, zmatky….

PeterK

ŽSR treba zrušiť úplne a postaviť tú firmu úplne nanovo, tam neexistuje možnosť niečo zmeniť…

Otakar

Náhoda, že SprŽel je na tom stejně? Nemyslím si.

Michal M

Nevidíš si do huby, vyraž se na Slovensko povozit ve vlacích.

Karl vB.

Nic proti tomu, ale kde seženete jiné, provozním stereotypem nezatížené lidi?
Pouze by proběhlo to samé, jako při dělení firmy na infra a na dopravce, tedy pouze přechod léty „osvědčených“ kádrů pod novou firmu. První léta existence SŽDC toho jsou dostatečným důkazem.
Zde opěvované ŘSD za stávajícího pana řídícího také prošlo průběžnou evolucí, nikoliv revolucí.

Janči

Sako neodchádza vôbec preto, že by on a jeho exmanželka, aktuálna ministerka hospodárstva, úplne náhodou boli susedia pozemku, kde sa ministerstvo obrany, pod vedením Kaliho, ktorý Saka drží a koho je aj človekom a veľkým kamarátom, chystalo postaviť nemocnicu za 1,5 mld. eur. Preto by nikdy neodišiel. Sako odchádza hlavne preto, že si dovolil skritizovať minulé a aktuálne fungovanie ZSR a odkryl spôsoby a maniere, ktoré tam fungujú. Doslova ich všetkých úplne vysmial a k tomu vykrikol, ako by ich najradsej vsetkých vyhodil, aj tak tam nikto nič zmysluplné nerobí. A aby toho nebolo málo, stalo sa to práve v… Číst vice »

Zlámalík

To je bohužel dost smutná telenovela.

Michal M

Aha. Když jsem psal dřívější příspěvek, tak mi přišlo nelogické proč by někdo měl odcházet, když jen krade.
Možná to bylo zoufalé volání po lepším džobu spojené s varováním, že když nedostane lepší flek, bude žvanit dál.

Peter Sabol

Sila

Peter

Generálny riaditeľ Železníc Slovenskej republiky Alexander Sako sa vzdal svojej funkcie. Na poste ho nahradí Ivan Bednárik. Sako bol nominantom súčasnej vlády. Tvrdí, že končí pre politický tlak na svoju rodinu v súvislosti s majetkom, ktorý vlastní.

Neviem čo je pravda, ale o ŽSR si ani laik nerobí ilúzie.

patology_chef

Tak jestli je pravda, že ŽSR už několik let fungují na rozpočtovém provizoriu…