Bývalý náměstek pro dopravu navrhuje na Teplicku dopravu zdarma placenou z pokut ICOM

Autobus Mercedes Citaro společnosti ČSAD Slaný na lince z Litvínova do Olbernhau. Foto: Olbernhau.deAutobus Mercedes Citaro společnosti ČSAD Slaný na lince z Litvínova do Olbernhau. Foto: Olbernhau.de

ČSAD Slaný přestalo na Teplicku rušit spoje kvůli nedostatku řidičů.

16 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pohoda TV

Tak ICOM má nejhorší řidiče široko daleko, ať už je to ČSAD Slaný. Benešov , nebo cokoliv jiného

ksz

Zajímavé, že největší problémy s plněním jsou stále v ústeckém kraji, ať vyhraje VŘ kdokoliv; nebo to tak alespoň podle médií vypadá. Čím to jen může být ?

Může to být těma lidma v místě, protože bez ohledu na dopravce, většina řidičů je stejných, jen převlíknou tričko? Nebo je to nereálnými požadavky kraje versus peníze, které nabízej ?

Ať tak nebo tak, kraj dělá vše pro to, aby se mu do dalších VŘ nikdo (kvalitní) nehlásil.

Peeetr

Hlavně tyto pokusy na lidech s novým neschopným dopravcem konečně přestaňte dělat v lednu a přesuňte je systémově na červen nebo červenec.

Petr Nick

A kdo byl vybrán od r.23 pro MHD v JNN? Je na co se těšit nebo by se to mělo rychle řešit? Jen řečnické otázky

Radek

Tři milony z pokut vystačí na kolik dní provozu zdarma? Nebo spíš minut?

DSÚK

Opravdu by bylo lepší aby veškerou dopravu v DÚK-Ústeckém kraji řídila firma spravovaná krajem a to Dopravní Spolešnost(DSÚK) – ŽÁDNÉ KARLOVY VARY, ŽÁDNY ICOM, ŽÁDNÁ UMBRELLA, ŽÁDNÉ Speciální dopravci pro MHD…. ÚSTECKÝ KRAJ by měl mít DSÚK jak na regionální provoz tak i MHD místo (DPMÚL,DPMD,DP CHOMUTOV,ARRIVA CITY, DP MOST)….. DSÚK by mohli zajišťovat provoz AUTOBUSŮ(REG+MHD), TRAMVAJE,TROLEJBUSY,CYKLOBUSY + Jako provozovatel LD VĚTRUŠE….. fakt místo DOPRAVNÍCH PODNIKŮ A SOUKROMÝCH FIREM JAKO JE ICOM/UMBRELLA > DSÚK pro MHD Varnsdorf,Roudnice,Lovosice-Litoměřice,Štětí-Hněvice,atd… město by pouze určovalo spoje a pořizovali by TROLEJBUSY/AUTOBUSY….. Dále bych uvítal třeba LODĚ A PŘÍVOZY ve správě DSÚK (T91,T91+PŘVOZY)… Nevidím důvod proč… Číst vice »

V. K.

Ono by to bylo jiné, kdyby si DSÚK nemusel autobusy pronajímat kvůli sporům před ÚOHS.

Pampeliška

To je prostě jedna z nevýhod, když je to příspěvkovka kraje… takže nebylo by to jiné, to je prostě tak.

M19

Kdyby to byla akciovka kraje, tak by spor s ÚOHS neexistoval? Pletete dohromady nesouvisející věci.

Anonym ze severu

A co konkrétně by se změnilo? Změnilo by se chování DSÚK k autobusům, potřebovala by DSÚK na obsluhu současných linek méně řidičů než potřebuje teď, …?

Pampeliška

A jak si kraj obhájí, že spravuje finance s péčí řádného hospodáře, když vysoutěžil Umbrellu pod 40 Kč a DSÚK jezdí o 6-7 Kč více?
Drahá veřejná doprava = méně spojů nebo méně peněz někde jinde.
Levná = více spojů nebo více peněz někde jinde.

Radim

Nevím, ale podle toho co tak člověk čte to spíš bylo levná = více spojů, které nejezdí…

Pampeliška

Takové problémy může mít každý dopravce.

M19

Bohužel to není jediné měřítko, viz zkušenost kraje s jedním nejlevnějším dopravcem. DSÚK potřebuje zlepšit hospodaření, ovšem jeho existence je pro kraj nutná, což ovšem neznamená, že má být jediným dopravcem.

Staňa

A pak by již nejezdilo vůbec nic.