Bývalý náměstek pro dopravu navrhuje na Teplicku dopravu zdarma placenou z pokut ICOM
Autobus Mercedes Citaro společnosti ČSAD Slaný na lince z Litvínova do Olbernhau. Foto: Olbernhau.de
ČSAD Slaný přestalo na Teplicku rušit spoje kvůli nedostatku řidičů.
Tak ICOM má nejhorší řidiče široko daleko, ať už je to ČSAD Slaný. Benešov , nebo cokoliv jiného
Zajímavé, že největší problémy s plněním jsou stále v ústeckém kraji, ať vyhraje VŘ kdokoliv; nebo to tak alespoň podle médií vypadá. Čím to jen může být ?
Může to být těma lidma v místě, protože bez ohledu na dopravce, většina řidičů je stejných, jen převlíknou tričko? Nebo je to nereálnými požadavky kraje versus peníze, které nabízej ?
Ať tak nebo tak, kraj dělá vše pro to, aby se mu do dalších VŘ nikdo (kvalitní) nehlásil.
Hlavně tyto pokusy na lidech s novým neschopným dopravcem konečně přestaňte dělat v lednu a přesuňte je systémově na červen nebo červenec.
A kdo byl vybrán od r.23 pro MHD v JNN? Je na co se těšit nebo by se to mělo rychle řešit? Jen řečnické otázky
Tři milony z pokut vystačí na kolik dní provozu zdarma? Nebo spíš minut?
Opravdu by bylo lepší aby veškerou dopravu v DÚK-Ústeckém kraji řídila firma spravovaná krajem a to Dopravní Spolešnost(DSÚK) – ŽÁDNÉ KARLOVY VARY, ŽÁDNY ICOM, ŽÁDNÁ UMBRELLA, ŽÁDNÉ Speciální dopravci pro MHD…. ÚSTECKÝ KRAJ by měl mít DSÚK jak na regionální provoz tak i MHD místo (DPMÚL,DPMD,DP CHOMUTOV,ARRIVA CITY, DP MOST)….. DSÚK by mohli zajišťovat provoz AUTOBUSŮ(REG+MHD), TRAMVAJE,TROLEJBUSY,CYKLOBUSY + Jako provozovatel LD VĚTRUŠE….. fakt místo DOPRAVNÍCH PODNIKŮ A SOUKROMÝCH FIREM JAKO JE ICOM/UMBRELLA > DSÚK pro MHD Varnsdorf,Roudnice,Lovosice-Litoměřice,Štětí-Hněvice,atd… město by pouze určovalo spoje a pořizovali by TROLEJBUSY/AUTOBUSY….. Dále bych uvítal třeba LODĚ A PŘÍVOZY ve správě DSÚK (T91,T91+PŘVOZY)… Nevidím důvod proč… Číst vice »
Tak porovnejte ceny za km DSÚK a u těch ze soutěží:)
Ono by to bylo jiné, kdyby si DSÚK nemusel autobusy pronajímat kvůli sporům před ÚOHS.
To je prostě jedna z nevýhod, když je to příspěvkovka kraje… takže nebylo by to jiné, to je prostě tak.
Kdyby to byla akciovka kraje, tak by spor s ÚOHS neexistoval? Pletete dohromady nesouvisející věci.
A co konkrétně by se změnilo? Změnilo by se chování DSÚK k autobusům, potřebovala by DSÚK na obsluhu současných linek méně řidičů než potřebuje teď, …?
A jak si kraj obhájí, že spravuje finance s péčí řádného hospodáře, když vysoutěžil Umbrellu pod 40 Kč a DSÚK jezdí o 6-7 Kč více?
Drahá veřejná doprava = méně spojů nebo méně peněz někde jinde.
Levná = více spojů nebo více peněz někde jinde.
Nevím, ale podle toho co tak člověk čte to spíš bylo levná = více spojů, které nejezdí…
Takové problémy může mít každý dopravce.
Bohužel to není jediné měřítko, viz zkušenost kraje s jedním nejlevnějším dopravcem. DSÚK potřebuje zlepšit hospodaření, ovšem jeho existence je pro kraj nutná, což ovšem neznamená, že má být jediným dopravcem.
A pak by již nejezdilo vůbec nic.