Bývalá vozovna Orionka bude sloužit společenským účelům, Praha vypíše tendr

Bývalá vozovna Orionka. Pramen: IPR PrahaBývalá vozovna Orionka. Pramen: IPR Praha

V areálu vozovny jsou původní historické tramvajové koleje, které nechal položit František Křižík v roce 1897.

12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
dejf

tak uvidíme no, horší než teď to tam bejt asi může, ale na to aby se to zhoršilo razantně už by to chtělo talent. do očí bijící brownfield na velmi dobré adrese.

Milan

Což takhle udělat tam komunitní centrum typu Klinika. Pochopitelně s nulovým nájmem a dotací.

medical_examiner

Tak to by si tam ÚSL FNKV mohl udělat detašované toxikologické pracoviště 😀

Roman

Hodně smutný příběh…. Ideální místo pro druhé Střešovice – Muzeum MHD…. Bohužel tohle je asi konečná jejího dopravního příběhu.

hobluj

Tak pořádně zapracuj na projektu druhé Střešovice – Muzeum MHD, vyhraj s ním a staň se provozovatelem areálu ať nefňukáš nad smutným příběhem…

Jakub P

Není to o dost menší, než Střešovice?

Tomáš

Mnohem menší…

Rudolf Tuček

Mohli tam přemístit komerční historické tram a ve stresovicich rozšířit muzeum.

Jakub P

Zas ty historické, co nejsou součástí expozice muzea, ale jezděj na historický linky a pronájmy, by mohly klidně být v libovolný provozovaný vozovně, kdyby se už nevešly do Střešovic. Ty nepotřebujou mít extra vozovnu jen pro sebe…

Jan Novak

A tím zbytečně navýšit počet ujetých kilometrů mimotrasu linky, která jezdí kolem hradu a ve vnitřní Praze

Ondřej

K čemu dvě muzea MHD?

Vít Jůza

Orionka nebyla vozovna Královské Vinohrady, ale blízká továrna na dobroty.