Bulgaria Air zařadí do provozu tři Airbusy A220, stihne to ještě letos

Airbus A220-300. Foto: Airbus - Sylvain RamadierAirbus A220-300. Foto: Airbus - Sylvain Ramadier

Ředitel letecké společnosti projevil zájem unifikovat flotilu dopravce právě na Airbusy A220.

12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
David

Skvělý letadlo, a přitom chybělo takslo aby nebylo a stáhlo s sebou Bombardier.

Roman osobně

Každá aerolinka investuje, nakupuje (leasuje) nová letadla, ale to neplatí o ČSA. Škoda.

VíKo

Ale ČSA budou mít nová letadla. Jsou objednaná.

Kuba

Je potvrzeno, že letos ČSA převezmou první ze čtyř objednaných A220. Sice nebudou v jejich vlastnictví ale začínají doslova od nuly.
V první řadě se museli vyřešit dluhy a poté začít rozšiřovat flotilu.

David

A opravdu je to potvrzeno na tento rok? To by bylo fajn

Kuba

Ano, letos dorazí první kus.

Honza

a kdy? 🙂

Observer

Pokud nepřijdou s nějakým zajímavým nápadem, čím oslovit cestující, tak by ani dvacet letadel nepomohlo. Na stoletou historii cestující nenalákají, ještě se zmatenou politikou TS, SW a ČSA.

oja

Jo, situace je pro ČSA nejpozději se ztrátou ruského trhu kvůli jejich válce opravdu složitá. Kde můžou být ještě ziskoví? Atraktivní lety z Prahy po EU dávno obsadily lowcosty nebo tradiční dopravci z druhé strany, aby mohli na businessových linkách lowcostům konkurovat četností a časovými polohami spojů (=minimálně dva lety denně) a účtovat si za to vyšší ceny, na to v Praze zřejmě není moc potenciál, na mezikontinentální lety taky moc ne a přeci jen v ČR uprostřed Evropy a se zlepšující se pozemní infrastrukturou není to létání tolik potřeba jako na periferii, ať už je to Bulharsko, Portugalsko, Norsko… Číst vice »

Martas

Nevidím důvod, proč by to nešlo. Jasně, mohou to tupě posílat jen do Paříže a Amsterdamu kvůli sharecode se Skyteamem, ale když se zaměří i na destinace, kam dneska nikdo nelétá, určitě to může fungovat i když to bude frekvence spíš na dovolenou, viz Ryanair do Gdaňsku.

xxx

Nic není potvrzeno. Nikdo se neškolí na A220, což už by dávno měl. Až budou, tak budou. Pokud budou. Uvěřím, až budou na stojánce.

Martin Csabo

Přesně tak. O A320 OK-IOO se také mluví už pár měsíců a zatím stále stojí před hangárem F