Budova nádraží ve Veselí nad Moravou měla už být hotova, teď se sem vracejí dělníci

Nádraží Veselí nad Moravou. Autor: By Hynek Moravec [GFDL (http://www.gnu.org/copyleft/fdl.html) or CC BY 3.0 (https://creativecommons.org/licenses/by/3.0)], from Wikimedia CommonsNádraží Veselí nad Moravou. Autor: By Hynek Moravec [GFDL (http://www.gnu.org/copyleft/fdl.html) or CC BY 3.0 (https://creativecommons.org/licenses/by/3.0)], from Wikimedia Commons

Nádraží ve Veselí nad Moravou prochází aktuálně velkou modernizací. Samotná výpravní budova ale měla po rekonstrukci sloužit cestujícím už od

Zpět na článek
4 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pavel Hromek

Co se týká nádražní budovy a její „modernizace“,považuji to za vyhozené peníze,vůbec to nebylo třeba.Při oslavách 130 let Vlárské trati v říjnu 2017 se pilně pracovalo na nástupištích(celkem 3) a kolejišti.Podchod byl rekonstruován před několika málo lety,ten ústí až před nádražní budovu a na noc se „zamyká“.Tyhle modernizace celkem beru,ale jak píši,nádražní budova,nová dlažba ap., vnitřní ornamenty na stěnách interiéru s výjevy ze Slovácka -vyhozené peníze.

raddie

„chystá zasmluvnit obnovení grafických prvků“ – zřejmě nerozumím řeči jejich kmene 🙂

železničář v dúchodu

Zajímavé je, že pro projekční činnost (jejíž případné chyby lze obvykle při realizaci díla napravit) SŽDC vyžaduje různé zpřísňující reference a autorizace, ale u dodavatelů stavebních prací, při nichž mohou vznikat mnohem větší škody, zjevně „umí“ (minimálně někdy) takové podmínky vynechat či obejít: kdopak asi dostal „všimné“ tentokrát …

vs

také firmy to je na vyciciavanie €fondov a štátnych peňazí