cargo

Budoucnost Arrivy? Nový investor nebo burza v Amsterdamu

Jednotka 845.2. po modernizaci v barvách Arriva vlaky. Foto: ArrivaJednotka 845.2. po modernizaci v barvách Arriva vlaky. Foto: Arriva

Deutsche Bahn tento týden začne se soutěží na prodej společnosti Arriva. Pokud budou nabídky nedostatečně vysoké, firma počítá s tím,

Zpět na článek
21 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Signum Diabolicum

Jak to teda bude? Vyjedou, nevyjedou?

Ferenc Futurista

Takový ty představy šotoušků o ekonomice. Von si to někdo za 3.5 giga v evropskejch koupí, aby to poslal do kytek… Hoši vole, cena tý firmy není ve vláčkách, busech ani v účetní ceně uniforem, ale v uzavřených kontraktech, které dávají jistotu nemalé části příjmů. A to, že se firmy prodávají a kupují je tak nějak jednou z podstat kapitalismu.

Přemek

Ani jedno DB na tom není ekonomicky dobře, to finanční je ve stavu kolapsu před klinickou smrtí.

Jarek

No nevím, DB má tržby 44 miliard eur a dluh 20 miliard eur. ČD mají tržby 35 mld korun a dluh 32 miliard korun, ty jsou podle vašeho odborného názoru už po smrti?

Štěk zapesal

Celou Arrivu nám byl čert dlužen… 🤣

Arimatejsky

Komu nám?

Tronda

Šotouškům z ČD, dostali další štiku do zaprděnýho socialistickýho rybníčku.

Olda

Třeba mě.

JarynJarin

Tohle prostě moc nepřidává, aby k nim někdo přecházel…

Miro

PPF?

Skinheads & Punks united

Tak já myslel, že velká konkurenční výhoda české Arriva je právě ta DB v zádech, která jim dost nahrává s vozidly.

Xaver

Osobně si myslím, že by DB Arrivu prodávat neměly.

Jan Pytela

Ovšem v „normálních“ zemích jezdí s novými vozidly, a nějaký český trh s pár německými vraky je jen začátek expanze.

Ic540

A já na Regiojet…😁👍🚂🚃🚃🚃🚃😁

Vakla

Investor ze SAE , nebo z Číny?

PetrB

Ja to tipuji na TransDev…

X 1

Když už jsme u těch tipů.
Tak co takhle Holding pana Křetínského.
Už vidím na Letné tu nastoupenou Sparťanskou jedenactku v nových tyrkysových dresech s logem a nápisem Arriva na prsou.
😉

PetrB

„Situaci v ostatních krajích samozřejmě sledujeme a vyhodnocujeme. Nyní pro nás byl prioritní plynulý rozjezd nových provozů. Do budoucna se určitě do dalších krajů podíváme.“
Radim Novák, výkonný ředitel Transdev

Nákupem Arrivy by tak byl „problém“ vyřešen hned a Trensdev by zabil mouchu jednou ranou…

Marek Janík

Moucha se zabíjí jinak než jednou ranou?

Jarek

Když má člověk muší sílu, tak potřebuje ran víc :)))

AAA

tak můžou se jí nejdřív trhat nožičky….